Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Recanto do Mar





Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble bàsica

Habitació doble bàsica
El més destacat
Televisor
Dormitoris
Bany privat
Minibar
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals econòmica

Habitació amb dos llits individuals econòmica
El més destacat
Televisor
Dormitoris
Bany privat
Minibar
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
El més destacat
Televisor
Dormitoris
Bany privat
Minibar
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple superior

Habitació quàdruple superior
El més destacat
Televisor
Dormitoris
Bany privat
Minibar
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple econòmica

Habitació quàdruple econòmica
El més destacat
Televisor
Dormitoris
Bany privat
Minibar
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

R. Peri 457, Capao da Canoa, RS, 95555-000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Kolman
Hotel Kolman
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Aparcament disponible
8.8 de 10, Excel·lent, 3 opinions
Preu actual: 42 €
taxes i impostos inclosos
10 d’ag. - 11 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- El dipòsit s'ha de pagar mitjançant una transferència bancària en un termini de 72 hores un cop feta la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 10 BRL per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Recanto do Mar Hotel
Hotel Recanto do Mar Capao da Canoa
Hotel Recanto do Mar Hotel Capao da Canoa
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Recanto do Mar
Opinions
8,2
Molt bo
8,6/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
10/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
19 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
5 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Ana Claudia
1 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ana Claudia
Estada de 4 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Johnny
Viatge en grup
21 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Top
Johnny
Estada de 2 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Otávio
7 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Otávio
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
2 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2024)
2/10, Horrible
Igor
19 de nov. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fui enrolado reserva inexistente
Igor
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Kamilla
Viatge en família
17 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kamilla
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Thales Ribeiro Alves da S
7 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Thales Ribeiro Alves da S
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Andreia
25 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Andreia
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Flávia
23 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Flávia
Estada de 2 nits (set. 2024)
2/10, Horrible
Denise
24 d’ag. de 2024
Denise
Estada d’1 nit (ag. 2024)
8/10, Bo
Otávio Augusto
Viatge en grup
7 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Otávio Augusto
Estada de 2 nits (febr. 2023)
8/10, Bo
joao luis
31 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
joao luis
Estada de 2 nits (gen. 2023)
10/10, Excel·lent
Claudio
23 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estadia muito boa
Claudio
Estada de 4 nits (gen. 2023)