Zense Resort

Allotjament de 4.0 estrelles
Hotel amb aparcament gratuït i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Platja de Candolim

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Zense Resort

Habitació Deluxe | 1 dormitori i roba de llit d'alta qualitat
Habitació Deluxe | 1 dormitori i roba de llit d'alta qualitat
Esmorzar diari continental (de pagament)
Habitació de luxe | Balcó
Aparcament sense assistència gratuït

Opinions

7,2 sobre 10,

Serveis populars

  • Piscina
  • Bar
  • Esmorzar disponible
  • Servei d’habitacions
  • Serveis de bugaderia
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions

Habitació prèmium, 1 llit doble, terrassa

El més destacat

Balcó o pati moblats
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Mininevera
Televisor LCD
  • 21 metres quadrats
  • 1 dormitori
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit doble

Habitació de luxe

El més destacat

Balcó o pati moblats
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Mininevera
Televisor LCD
  • 35 metres quadrats
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni gran

Habitació executiva (Cozy)

El més destacat

Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Televisor LCD
Any de renovació: 2023
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
  • 15 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 2
  • 2 llits individuals O BÉ 1 llit de matrimoni gran

Habitació Deluxe

El més destacat

Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Televisor LCD
Any de renovació: 2023
Roba de llit d'alta qualitat
  • 20 metres quadrats
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni gran

Suite familiar, diversos llits, terrassa

El més destacat

Terrassa
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Mininevera
Televisor LCD
  • 139 metres quadrats
  • 1 dormitori
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit doble i 1 llit individual
Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
1088, Escrea-Walddo, Opp. Novotel Shrems Hotel, Candolim, Goa, 403515

Què hi ha als voltants

  • Platja de Candolim - 6 minuts a peu - 0.6 km
  • Platja de Sinquerim - 3 minuts en cotxe - 2.8 km
  • Fort Aguada - 3 minuts en cotxe - 2.8 km
  • Platja de Calangute - 4 minuts en cotxe - 3.4 km
  • Platja de Baga - 7 minuts en cotxe - 5.9 km

Com moure’s per la zona

  • Pernem Station: 26 min en cotxe
  • Aeroport de Goa-Dabolim (GOI): a 55 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Alor Grande - ‬3 minuts a peu
  • ‪The Mango Grove - ‬4 minuts a peu
  • ‪Fisherman's Cove - ‬3 minuts a peu
  • ‪De Candolim Deck Restaurant and Bar - ‬2 minuts a peu
  • ‪Chocolate - ‬5 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Zense Resort

Hotel que es va remodelar el 2023 de 4 estrelles i a prop de Platja de Candolim
A Zense Resort t'esperen una terrassa superior, un jardí i servei de bugaderia i tintoreria. El restaurant restaurant cuina índia de les instal·lacions, Banana Leaf, ofereix esmorzars, esmorzars dinars, dinars i sopars. Hi ha wifi gratuïta a l'habitació i un bar disponibles per a tots els clients.
També gaudiràs dels avantatges següents durant la teva estada:
  • Una piscina a l'aire lliure amb gandules
  • Aparcament sense assistència gratis
  • Esmorzar continental (de pagament), servei de connexió d'anada i tornada amb l'aeroport (de pagament) i cafè/te a les zones comunes
  • Billar, servei de recepció obert les 24 hores i caixa forta a la recepció
Característiques de l'habitació
Totes les habitacions estan moblades individualment ofereixen avantatges com ara roba de llit d'alta qualitat i aire condicionat. Així mateix, s'inclouen serveis i instal·lacions com wifi gratuïta i cadires d'escriptori.
Entre els serveis i les instal·lacions addicionals, s'inclou el següent:
  • Bossetes de te i cafè instantani gratuïts i bullidores elèctriques
  • Banys que inclouen capçals de dutxa tipus cascada
  • Televisors LCD de 32 polzades amb canals prèmium
  • Armaris robers o de rebost, ventiladors de sostre i servei de neteja

Idiomes

Anglès i hindi.

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Servei de transport a l'aeroport (anada i tornada) (recàrrec)
  • Aparcament gratuït sense assistència a les instal·lacions
  • Aparcament limitat a les instal·lacions

Menjar i beguda

  • Esmorzar continental de pagament disponible cada dia de 08:00 a 10:30: entre 200 i 350 INR per adult i 200 i 300 INR per nen
  • Bar o cafeteria
  • Cafè i te a les zones comunes
  • Restaurant privat i per a parelles
  • Un bar
  • Un restaurant

Restaurants a les instal·lacions

  • Banana Leaf

Activitats

  • Piscina a l'aire lliure
  • Taula de billar

Per a famílies

  • Bar o cafeteria
  • Bugaderia
  • Habitacions insonoritzades
  • Piscina a l'aire lliure

Comoditats

  • Bugaderia
  • Caixa forta a la recepció
  • Màquina expenedora
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Assistència turística o per a la compra d'entrades
  • Canvi de roba de llit (cal sol·licitar-lo)
  • Canvi de tovalloles (cal sol·licitar-lo)
  • Paquets romàntics i per a propostes de matrimoni
  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (cal sol·licitar-lo)
  • Serveis de consergeria

Exterior

  • Gandules de piscina
  • Jardí
  • Terrassa superior

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Ascensor
  • Camí per arribar a l'entrada ben il·luminat
  • Terres de rajola en zones comunes

Més serveis

  • 1 edifici
  • 4 plantes
  • Arquitectura d'estil tradicional
  • Construït l'any 2015
  • Data de renovació de tot l'allotjament: novembre 2023

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Cortines opaques
  • Matalàs de la marca Select Comfort
  • Roba de llit d'alta qualitat

Bany

  • Bany privat
  • Capçal de la dutxa tipus cascada
  • Dutxa
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Televisor LCD de 32 polzades amb canals per satèl·lit prèmium

Menjar i beguda

  • Ampolla d'aigua gratuïta
  • Bossetes de te i cafè instantani
  • Bullidora elèctrica
  • Cafetera i tetera
  • Servei d'habitacions limitat

Altres

  • Aire condicionat
  • Cadira d'escriptori
  • Caixa forta
  • Decoració exclusiva
  • Escriptori
  • Habitacions insonoritzades
  • Mobiliari exclusiu
  • Planxa i taula de planxar (cal sol·licitar-les)
  • Telèfon
  • Ventilador de sostre

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment.
Registre d'entrada sense contacte
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: migdia.
Registre de sortida sense contacte

Instruccions especials d’entrada

El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia (però sí animals de servei, sense cap càrrec addicional)

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
No hi ha llits addicionals disponibles
No hi ha bressols disponibles.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Extres opcionals

  • Càrrec per l'esmorzar continental: entre 200 i 350 INR per adult, i entre 200 i 300 INR per nen (preu aproximat).

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i barrots de seguretat a les finestres
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

Informació addicional

Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)

L’allotjament també es coneix com a

Zense Resort Candolim
Zense Resort
Zense Candolim
Zense Resort Hotel
Zense Resort Candolim
Zense Resort Hotel Candolim

Preguntes freqüents

Zense Resort té piscina?

Sí, aquest allotjament té una piscina a l'aire lliure.

Zense Resort accepta animals de companyia?

No, només s'admeten animals de servei a l'allotjament.

Quant costa aparcar a Zense Resort?

L'aparcament sense assistència és gratuït en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Zense Resort?

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment.

A quina hora es fa el registre de sortida a Zense Resort?

Registre de sortida: migdia.

Zense Resort ofereix un servei de connexió amb l'aeroport?

Sí, hi ha un servei de connexió amb l'aeroport.

On es troba Zense Resort?

Aquest hotel es troba a la zona d'oci i a menys de 10 min a peu de les atraccions següents: Calizz i Platja de Candolim. Platja de Calangute és a 3,2 km de distància.

Opinions: Zense Resort

Opinions

7,2

Bo

Puntuació 10: Excel·lent. 10 de 42 opinions
Puntuació 8: Bo. 15 de 42 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 8 de 42 opinions
Puntuació 4: Deficient. 8 de 42 opinions
Puntuació 2: Horrible. 1 de 42 opinions

8,0/10

Neteja

7,8/10

Personal i servei

10/10

Comoditats

7,4/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

Opinions

8/10, Bo

percy

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
My room person was very professional and assisted me whenever i needed help. The Security person in the parking was great as well
Estada de 4 nits (nov. 2024)

10/10, Excel·lent

Cheryl

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
The room was really nice (loved the waterfall shower and huge comfy bed), as was the hotel. Had an issue with the fridge not working, this was replaced immediately. Staff were very welcoming, professional and helpful. Food was delicious and there was a wide variety of things to eat and drink. Had a thoroughly enjoyable and restful stay ☺️

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 20 nits (febr. 2020)

4/10, Deficient

Tarun

Viatge en grup
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
Estada d’1 nit (març 2020)

8/10, Bo

Viatger verificat

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Great shower. Very comfortable beds. Staff were very quick to respond to any additional requests made and service was always with a smile.
Estada de 17 nits (febr. 2020)

6/10, Acceptable

Janet

Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions

Fair but needs a good clean/repaint and some TLC

Our room had a strong damp smell, with patches of damp evident on the ceiling etc. The bathroom looked nice, but two wall lamps were very dirty. Shower was good, and the was a pull out washing line for guests to use. There was bare wiring on display over the dressing table, and the dressing table mirror was unusable due to large patches of deterioration. We had a ground floor room, with a small terrace outside (not very clean or inviting, but ok to sit if you are a smoker. One day we came back to the room and noticed a piece of metal lying on the ground. We looked around and saw it was a spike which had fallen from the balcony upstairs! Could have been dangerous had we been sitting there when it fell. I reported to reception who did take note and removed it, and other corroded spikes Which may have fallen later, when we returned next day. Also ground floor very noisy with motorbikes/scooters etc starting up outside the door, day and night The swimming pool is on the first floor and was very dirty, with a layer of sand at the bottom and a dirty water mark right around, at water level. There were just 3 sun beds. I wouldn’t use it and wouldn’t recommend others to use it either! The pool table has a huge tear in it, making it unusable - sorry forgot to take photos of these. Breakfast is served in the restaurant attached to the hotel and was good, with a good choice of options.
 Bare wiring
Damp patch on ceiling
Another damp patch
The uninviting terrace
Estada de 4 nits (gen. 2020)

4/10, Deficient

Viatger verificat

Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions

Okay-okay!

Firstly let me put down the good things about this place which is it's proximity to the beach. Also, we found the rooms to be adequately spaced. They have a South Indian restaurant on the ground floor and must say their food preparation is delicious. Despite all of this, we still felt a bit disappointed and below are the reasons- 1. The bathrooms- It felt stinky all through our stay with the sink blocked (Highly improper drainage system) 2. Cleaning- They don't Voluntarily clean your room which I found pathetic. Cleaning can happen only between 10am to 5pm and that only when you have given them prior intimation. Also, the reception area is in a Secluded corner away from the main passage way and so there are chances that you totally miss out on informing the reception guy about cleaning while you move of the room in the morning and land up in a mess when you return back. 3. The rooms are facing the main road which happens to be busy during the day and noisy in the night with sounds of speedy vehicles disturbing your sleep.
Estada de 2 nits (gen. 2020)

6/10, Acceptable

Tripat

2+ Star Hotel, no Way 4 Star. Pool Pathetic!

It’s listed as 4 Star, but I would say more like 2 + Star at most. Manager Nigel Lobo was wonderful Guy and it was clean room with Fridge and Tea/ Coffee facilities . Pool is a bit of a joke as too small. It’s worth probably around half of their asking room rate.
Estada d’1 nit (abr. 2019)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
I booked a junior suite Very nice ,housekeeping faultless despite being near a main road had a great nights sleep lovely terrace with swing very enjoyable Would definitely book again great location But would recommend booking with anyone except EXPEDIA as they missold it to me Nothing to do with Zense at all
Estada de 18 nits (març 2019)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (abr. 2019)

4/10, Deficient

Viatger verificat

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
The room and the amenities which I saw while booking wasn't the same which I got. It's feeling like my money is wasted.
Estada de 2 nits (març 2019)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 17 nits (gen. 2019)

8/10, Bo

Prateek

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Room refrigerator was not cooling.
Estada de 4 nits (gen. 2019)

4/10, Deficient

Viatger verificat

Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
I booked to be close to the pheonix park it was know were near
Estada de 4 nits (des. 2018)

10/10, Excel·lent

Vegesana

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 4 nits (des. 2018)

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Not worth the price.... Ameneties described on the website were not available there like pool was very small and was told to be under maintenance. You should conpensate us for the same as swimming pool was a major decisive factor in choosing this hotel...
Estada de 4 nits (nov. 2018)

2/10, Horrible

Viatger verificat

Estada de 4 nits (oct. 2018)

8/10, Bo

Vinita

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions

Value for money stay by the beach

The hotel is a stone's throw away from the beach and is value for money. Don't expect too much, the rooms are basic, yet comfortable. The breakfast included is more than enough - two people could eat it!
Estada de 2 nits (ag. 2018)

10/10, Excel·lent

Asante , London

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Charlotte & Asanté

This hotel made our experience to India! All the staff were so friendly and always smiled and said hello when you walked by. The food and drinks in the restaurant were amazing. We had a lovely driver called Dave who always made us laugh and was great to be around, so thank you to Dave for showing us India, it was truly an amazing experience that I will never forget and I HAVE TO COME BACK!

8/10, Bo

Nimo, uk

Què li ha agradat: Personal i servei

Nice hotel and close to beach

It 's ok I enjoy my holiday weather was good hotel locations is in perfect place.
Estada de 6 nits (abr. 2018)

4/10, Deficient

Marie, llandudno North Wales

Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Our stay at Zense

rooms cleaned every time you asked. The room boys were very helpful .Excellent customer care skills from all the room boys that that worked whilst we stayed 202. on arrival 2am reception couldn't be bothered we paid extra to get in our room when we got to our twin room it was not ready work had been done in there with grout from tiles all over the place in bathroom it was dirty dusty I refused to sleep in there the male receptionist was not happy he gave us another room muttering under his breath..201 a double I didn't want to sleep in same bed with my friend who has C.O.P.D. breathing difficulties I told receptionist that. his reply in rude manner that is only room. he got a young boy to carry cases to lift boy was busy playing on phone and was upset that he couldn't carry on with phone. I was not a happy I was tired after travelling and awoke to someone banging on door saying we have to vacate this room as it was booked for another person. had to go back into 202 which was now clean but a lot of grout dried on tiles covering bathroom. was not happy how this problem was dealt with after traveling all through the night before to be put through this bad experience from reception who later informed me was the night reception manager. this person was rude not helpful at all I felt that we were just in the way. I would like an explanation to why and how its appropriate to be treated this way. thank you Marie 13/03/18. 27/03/18 Room 202
Estada de 13 nits (març 2018)

4/10, Deficient

Viatger verificat

Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
rooms too small - photos on website not a true reflection
Estada de 21 nits (febr. 2018)

4/10, Deficient

bammbamm, manchester

Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Too Dark

We pre advised the hotel of our arrival time for 02:30am, which we had emails back saying not a problem. We also asked the hotel if they could help us with transportation due to a taxi strike in GOA and especially candolim. to which we got a sorry!! NO msg back. The room was large but, dark, not enough light, the room card holder that supplies electric to the room hummed very loud which we reported to reception a couple of times over the course of our stay(2wks) and was eventually bypassed. The fridge in the room didn't cool enough for our drinks to be cold for the next day. The restaurant (south) that provided breakfast DOESN'T OPEN till 08:00am not 07;30am as advertised on the back of the room door as we found out on our second day staying at the hotel to our disappointment when we was going out early on a trip. The waiters was a bit abrupt when i asked for 2 eggs on toast and they struggled to understand english very well neither. So we ate breakfast (full english) around the corner every day in a very nice restaurant. The bathroom was large and bright with plenty of hot water. Daily House keeping is only available on request by swing ticket on your door. toilet paper needs to be asked for as well. The pool on the second floor is not bad to cool you down on a hot day, the pool bar as adverse is not used. plenty of sun lounges & chairs. There is also a pool table. There is a safe in the bottom of the wardrobe and not very much cupboard or drawer space.
Estada de 12 nits (gen. 2018)

8/10, Bo

Haggishare, UK

Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació

Modern hotel in a good area

The hotel is modern..... only built 2 years ago. We arrived in the early hours and were shown to our rooms. The rooms are modern and nicely decorated. There was a welcome drink for the guests. My husband and I were staying at the front of the hotel and this could very noisy with the beeping of horns and on some nights the barking of dogs. However, this is not the hotels fault. We had 3 rooms altogether as we were a party of four. One of the party complained of a damp smell in his room and also the same smell was in the lift. We did not have any damp smell in our room. A few lessons in being able to clean up after people have been out on the terrace would not go amiss .... the tables by the plunge pool never got a clean in the two weeks we stayed ... I have stayed many times in Goa and staff always ensure the tables, chairs etc are cleaned daily. All in all I would stay at this hotel again, but request a room nearer to the back.
Estada de 15 nits (nov. 2017)

8/10, Bo

nicholas

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (nov. 2017)