Casablanca
Complex turístic d'estil mediterrani amb servei de recepció les 24 hores i cafeteria
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Casablanca





Opinions
6,8 sobre 10,
Serveis populars
El preu actual és de 40 €
taxes i impostos inclosos
10 d’ag. - 11 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
El més destacat
Sala d'estar independent
Mobiliari individual
Aire condicionat
Televisor LED
Ventilador de sostre
Bany privat
Servei de neteja diari
Massatge a l'habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació, terrassa

Habitació, terrassa
El més destacat
Terrassa
Mobiliari individual
Aire condicionat
Televisor LED
Ventilador de sostre
Bany privat
Servei de neteja diari
Espai de treball apte per a portàtils
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Wadi, Candolim, Bardez, Candolim, Goa, 403515
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Indie Stays Goa
Indie Stays Goa
- Piscina
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
6.8 de 10, 5 opinions
Preu actual: 24 €
taxes i impostos inclosos
7 d’ag. - 8 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: entre 250 i 300 INR per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 2000 INR per vehicle (només l'anada, 4 persones com a màxim).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport per nen: 2000 INR només l'anada (entre 6 i 10 anys).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, pagaments realitzats amb el mòbil i efectiu.
S'inclouen les següents opcions de pagament amb el mòbil: Google Pay, Paytm i PhonePe.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Número de registre de l’allotjament: HTON000520
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L'horari de la piscina és el següent: 10:00-20:00.
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Casablanca Candolim
Casablanca Hotel Candolim
Casablanca Resort Candolim
Casablanca Resort
Casablanca Candolim
Casablanca Resort Candolim
Preguntes freqüents
Opinions: Casablanca
Opinions
6,8
7,0/10
Neteja
7,2/10
Personal i servei
7,2/10
Comoditats
6,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
1 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 3 nits (març 2025)
2/10, Horrible
John
1 de març de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
John
Estada de 14 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Christine
26 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ideally positioned hotel




Christine
Estada de 4 nits (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Justin
14 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Book somewhere else
Justin
Estada de 18 nits (gen. 2025)
4/10, Deficient
Kevin
Viatge en parella
8 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kevin
Estada de 6 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Sudipta
Viatge en grup
20 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fantastic Stay for girls group!
Sudipta
Estada de 3 nits (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
rajan
Viatge en família
6 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
rajan
Estada de 5 nits (març 2023)
2/10, Horrible
Opkar
4 de març de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Opkar
Estada de 8 nits (febr. 2023)
10/10, Excel·lent
Mukesh
Viatge en família
1 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mukesh
8/10, Bo
Salman
Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
1 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Salman
Estada de 3 nits (des. 2021)
10/10, Excel·lent
om prakash
16 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
om prakash
Estada de 2 nits (des. 2021)
8/10, Bo
Deepak, Mumbai
Viatge en família
21 de nov. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei
Deepak
Estada de 3 nits (nov. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
22 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 24 nits (gen. 2019)
10/10, Excel·lent
Alfredo
7 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alfredo
Estada de 3 nits (gen. 2019)
6/10, Acceptable
stephen, England
12 de febr. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Bathroom
stephen
Estada de 6 nits (febr. 2018)
8/10, Bo
Allan, Bergenfield, NJ
7 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellent location but no hot water/limited wifi
Allan
Estada de 3 nits (des. 2017)
4/10, Deficient
Sachin
1 de des. de 2017
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Moving from worst to disastrous!
Sachin
Estada de 2 nits (nov. 2017)
4/10, Deficient
SIKDER
27 d’oct. de 2017
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
not good to stay
SIKDER
Estada de 3 nits (oct. 2017)
8/10, Bo
Toni
3 d’abr. de 2016
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Toni
8/10, Bo
Øyvind
2 d’abr. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Øyvind
10/10, Excel·lent
pauline, west midlands
22 de març de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
stay at casablanca for a great holiday
pauline
4/10, Deficient
Viatger verificat
28 de febr. de 2016
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Perustason hotelli lähellä rantaa
Viatger verificat
8/10, Bo
Viatger verificat
11 de febr. de 2016
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
8/10, Bo
Edward, Timperley boarders (Shady Lane)
26 de gen. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
First visit to India ( Condolim,Goa )
Edward
6/10, Acceptable
shal, gurgaon
8 de gen. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Good Location and rooms
shal
Últimes tendències a Expedia
Hotels
Paquets