XOZA CANCÚN Distinctive Hotels
Hotel amb aparcament gratuït i a prop de l'atractiu següent: Plaça 28
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament XOZA CANCÚN Distinctive Hotels





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
El més destacat
Aire condicionat
Televisor intel·ligent
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Televisió digital
Caixa forta
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació Comfort

Habitació Comfort
El més destacat
Aire condicionat
Televisor intel·ligent
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Televisió digital
Caixa forta
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Aire condicionat
Televisor intel·ligent
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Televisió digital
Caixa forta
Servei de neteja diari
També et pot agradar

The Westin Resort & Spa, Cancun
Zona Hotelera
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- Spa
- Piscina infantil
8.4 de 10, Molt bé, 1.964 opinions
Preu actual: 106 €
taxes i impostos inclosos
25 de juny - 26 de juny
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Lopez Portillo, Cancun, QROO, 77513
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Suites Malecon Cancun
Suites Malecon Cancun
- Piscina
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
8.0 de 10, Molt bé, 1.002 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Càrrec pel servei de neteja: 2 USD per allotjament i per nit
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Es prohibeix estrictament celebrar festes o esdeveniments a les instal·lacions.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i il·luminació exterior
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
En aquest allotjament no se serveix alcohol
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
XOZA CANCUN Distinctive Hotels Hotel
XOZA CANCUN Distinctive Hotels CANCUN
XOZA CANCUN Distinctive Hotels Hotel CANCUN
Preguntes freqüents
Opinions: XOZA CANCÚN Distinctive Hotels
Opinions
8,4
Molt bo
8,8/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
7,4/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
28 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Erika Figueroa, CDMX
Viatge en parella
25 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Erika Figueroa
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Renata
Viatge en parella
18 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Renata
Estada d’1 nit (maig 2025)
6/10, Acceptable
Iris Adriana
Viatge de negocis
16 de maig de 2025
Iris Adriana
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Gabriela
Viatge de negocis
12 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gabriela
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
María Teresa
29 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
María Teresa
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jesus
6 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jesus
Estada de 6 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
nathan
Viatge en parella
4 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
nathan
Estada de 4 nits (març 2025)
2/10, Horrible
Jarell M
25 de març de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jarell M
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Alberto
13 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alberto
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Hector
12 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Hector
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Itzel
10 de març de 2025
Itzel
Estada d’1 nit (març 2025)
2/10, Horrible
Jason
Viatge en parella
9 de març de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jason
Estada de 4 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
Idanet, Chalmette
9 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Idanet
Estada de 4 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
SANDRA
2 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditats
SANDRA
Estada de 3 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Ronny
8 de febr. de 2025
Ronny
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Juan Felipe
Viatge de negocis
22 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Juan Felipe
Estada d’1 nit (gen. 2025)
Últimes tendències a Expedia
Hotels