Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Hacienda de Castilla





Opinions
7,4 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 2 llits dobles

Habitació estàndard, 2 llits dobles
7,8 sobre 10
Bé
(20 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LED
Un cobrellit
Dormitori independent
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Per cable o per satèl·lit
Carregar totes les fotos de: Room Standard

Room Standard
Carregar totes les fotos de: Room Standard

Room Standard
També et pot agradar

The Royal Cancun All Villas Resort - All Inclusive
Zona Hotelera
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Tot inclòs
- Spa
8.6 de 10, Excel·lent, 1.061 opinions
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Calle 17, Sm. 64, Mza. 23, Lotes 9 al 14, Cancun, QROO, 77524
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Caribe Internacional Cancun
Caribe Internacional Cancun
- Piscina
- Piscina infantil
- Restaurant
- Aire condicionat
6.0 de 10, 785 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 79.20 MXN per allotjament i per nit.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar complet: 170 MXN per adult i 130 MXN per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 1000 MXN per habitació només l'anada.
- Càrrec per animals de companyia: 100 MXN per animal de companyia per nit.
- Càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert: 250 MXN.
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i una farmaciola
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
Hacienda de Castilla
Hacienda de Castilla Cancun
Hotel Hacienda de Castilla
Hotel Hacienda de Castilla Cancun
Hotel Hacienda Castilla Cancun
Hotel Hacienda Castilla
Hacienda Castilla Cancun
Hacienda Castilla
Hacienda De Castilla Cancun
Hotel Hacienda de Castilla Hotel
Hotel Hacienda de Castilla Cancun
Hotel Hacienda de Castilla Hotel Cancun
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Hacienda de Castilla
Opinions
7,4
Bo
7,8/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
7,2/10
Comoditats
7,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
7 de juny de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (maig 2025)
6/10, Acceptable
raul
2 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
raul
Estada d’1 nit (juny 2025)
6/10, Acceptable
Ifaz
20 de maig de 2025
Ifaz
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
charlene bourassa, Aurora
18 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
charlene bourassa
Estada de 8 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Veronica
12 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Veronica
Estada de 3 nits (març 2025)
4/10, Deficient
Martin
Viatge en família
9 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Martin
Estada de 5 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Kim Yvette
8 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions


Kim Yvette
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Kim
30 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kim
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Priscilla
Viatge en família
25 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Priscilla
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
claudia
Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
23 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
claudia
Estada d’1 nit (abr. 2025)
2/10, Horrible
Chesira, playa del carmen
Viatge de negocis, Viatge en família
13 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Chesira
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Maria
24 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Maria
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Subhadip
Viatge en família
21 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Subhadip
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Luis
20 de març de 2025
Luis
Estada d’1 nit (març 2025)
4/10, Deficient
Jaime
Viatge amb animals de companyia, Viatge en família
19 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jaime
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Gamaliel
19 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Buen hotel
Gamaliel
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Jorge Humberto
Viatge en família
16 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jorge Humberto
Estada de 5 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jorge Humberto
Viatge en família
16 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jorge Humberto
Estada de 5 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Eduardo
15 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Eduardo
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Diana Olvera
Viatge de negocis, Viatge en grup
4 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Diana Olvera
Estada de 2 nits (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Jorge
4 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Jorge
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Hugo
2 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hugo
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Victor
26 de febr. de 2025
Victor
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
David Arturo
26 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
David Arturo
Estada de 3 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Jorge Rene
20 de febr. de 2025
Jorge Rene
Estada de 2 nits (febr. 2025)