Anzac Hotel
Hotel a Çanakkale amb servei de recepció les 24 hores i cafeteria
Galeria de fotos de l’allotjament Anzac Hotel





Opinions
7,8 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 51 €
taxes i impostos inclosos
25 de des. - 26 de des.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Per cable o per satèl·lit
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
7,6 sobre 10
Bé
(4 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Llits addicionals (gratis)
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Per cable o per satèl·lit
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Per cable o per satèl·lit
Servei de neteja diari
Habitació doble bàsica
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Per cable o per satèl·lit
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Saat Kulesi Meydani No 8, Çanakkale, Canakkale, 17100
Sobre aquest allotjament
Anzac Hotel
Allotjaments similars

Grand Anzac Hotel
Grand Anzac Hotel
- Esmorzar inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.0 de 10, Molt bé, 143 opinions
Preu actual: 59 €
taxes i impostos inclosos
22 de des. - 23 de des.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i il·luminació exterior
Número de registre de l’allotjament: 4298
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
Anzac Canakkale
Anzac Hotel
Anzac Hotel Canakkale
Anzac Hotel Hotel
Anzac Hotel Çanakkale
Anzac Hotel Hotel Çanakkale
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Anzac Hotel
7,8
Bo
8,0
Neteja
9,2
Ubicació
8,2
Personal i servei
7,2
Respecte al medi ambient
7,6
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en família
18 de des. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (des. 2025)
8/10, Bo
Ebru
Viatge en família
15 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Yorum
Ebru
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
GÖKHAN
11 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
GÖKHAN
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Jeongyob
Viatge en família
8 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació




Jeongyob
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
7 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Ozlem
Viatge en família
24 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ozlem
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Ünal
22 de jul. de 2025
Ünal
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Öztürk
Viatge en família
20 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Öztürk
Estada de 3 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Ahmet
Viatge en família
8 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ahmet
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Hasan
Viatge en família
7 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hasan
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Hüseyin
27 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hüseyin
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Abdullah
17 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Abdullah
Estada d’1 nit (juny 2025)
4/10, Deficient
Selim
Viatge en família
14 de juny de 2025
Què no li ha agradat: Neteja
Selim
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Recep
10 de juny de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Recep
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Zafer
Viatge en família
26 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mükemmel
Zafer
Estada d’1 nit (abr. 2025)
4/10, Deficient
vahit
21 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
vahit
Estada d’1 nit (abr. 2025)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge en família
6 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en grup
16 de març de 2025
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Enis
Viatge en família
10 de gen. de 2025
Enis
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
VOLKAN
28 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
VOLKAN
Estada d’1 nit (des. 2024)
2/10, Horrible
Murat
12 de nov. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Murat
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Diane
8 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Diane
Estada de 2 nits (nov. 2024)
4/10, Deficient
selim
2 de set. de 2024
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
selim
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Harun
Viatge en família
17 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Harun
Estada d’1 nit (ag. 2024)
6/10, Acceptable
mustafa
Viatge en família
8 d’ag. de 2024
Genel olarak iyi
mustafa
Estada d’1 nit (ag. 2024)







