Hotel Bebber Multy
Hotel a Campos Novos amb spa complet i esmorzar gratuït
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Bebber Multy





Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe

Habitació amb dos llits individuals Deluxe
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LCD
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació triple Deluxe

Habitació triple Deluxe
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LCD
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LCD
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Rua Marechal Deodoro 495,, Centro, Campos Novos, SC, 89620-000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Prime Executive
Hotel Prime Executive
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.4 de 10, Excepcional, 63 opinions
Preu actual: 54 €
taxes i impostos inclosos
22 de juny - 23 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar aparcament a les instal·lacions, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Bebber Multy Hotel
Hotel Bebber Multy Campos Novos
Hotel Bebber Multy Hotel Campos Novos
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Bebber Multy
Opinions
9,4
Magnífic
9,8/10
Neteja
9,6/10
Personal i servei
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
13 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Diego
Viatge en grup
26 de des. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ótima relação custo benefício!



Diego
Estada d’1 nit (des. 2022)
10/10, Excel·lent
João Batista
2 de maig de 2022
João Batista
Estada d’1 nit (maig 2022)
8/10, Bo
Marcelo
Viatge de negocis
8 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Bom mas pode ser melhor
Marcelo
Estada d’1 nit (abr. 2022)
10/10, Excel·lent
Juliana
Viatge en família
26 de febr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Juliana
Estada de 2 nits (febr. 2022)
8/10, Bo
Paulo
31 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Café da manhã maravilhoso.
Paulo
Estada d’1 nit (des. 2021)
10/10, Excel·lent
AHMAD
21 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
AHMAD
Estada d’1 nit (des. 2021)
4/10, Deficient
Viatger verificat
3 d’ag. de 2021
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2021)
10/10, Excel·lent
Libório
15 de febr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Libório
Estada d’1 nit (febr. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
16 de gen. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2021)
10/10, Excel·lent
LUIZ FELIPE
29 de des. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Muito bom
LUIZ FELIPE
Estada d’1 nit (des. 2020)
10/10, Excel·lent
Codenge
Viatge de negocis
18 de nov. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Codenge
Estada d’1 nit (nov. 2020)
10/10, Excel·lent
Felipe
Viatge de negocis
22 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Felipe
Estada d’1 nit (oct. 2020)