Hotel Matsubara
Hotel per a famílies amb esmorzar gratuït i servei d'aparcament amb assistència gratuït
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Matsubara





Serveis populars
El preu actual és de 50 €
taxes i impostos inclosos
4 d’ag. - 5 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble bàsica

Habitació doble bàsica
9,6 sobre 10
Magnífic
(5 opinions)
El més destacat
Televisor LCD
Dormitoris
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Per cable
S'hi admeten animals de companyia
Carregar totes les fotos de: Habitació

Habitació
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Dormitoris
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
9,6 sobre 10
Magnífic
(7 opinions)
El més destacat
Televisor LCD
Dormitoris
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Per cable
S'hi admeten animals de companyia
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Rua Professor José Paulo, 80, Vila Capivari, Campos do Jordão, SP, 12460-000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Smart Hotel Reserva Campos do Jordão
Smart Hotel Reserva Campos do Jordão
- Esmorzar inclòs
- Spa
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
9.0 de 10, Fantàstic, 26 opinions
Preu actual: 66 €
taxes i impostos inclosos
12 d’ag. - 13 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 70 BRL per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i un detector de fum
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Matsubara Campos do Jordao
Matsubara Campos do Jordao
Hotel Matsubara Hotel
Hotel Matsubara Campos do Jordão
Hotel Matsubara Hotel Campos do Jordão
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Matsubara
Opinions
8,8
Excel·lent
8,8/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,2/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
23 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Eloisa
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Eloisa
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
José
3 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
José
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Diego
2 de maig de 2025
Diego
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jorge
Viatge en grup
2 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jorge
Estada de 4 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Glauber
Viatge en família
1 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Hotel mediano que vale a pena
Glauber
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Gabriel
30 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gabriel
Estada de 3 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
ewerton
27 d’abr. de 2025
ewerton
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Jaciere Andrade
Viatge en família
21 d’abr. de 2025
Jaciere Andrade
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Thiago
20 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Thiago
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Marcio
14 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Uma noite apenas
Marcio
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Patrick Hugo Sousa
Viatge en família
11 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excelente hospedagem
Patrick Hugo Sousa
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Ana
10 d’abr. de 2025
Ana
Estada de 3 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
Rafael
Viatge en família
30 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Precisando de manutenções
Rafael
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Robério B
23 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Robério B
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Dorival
5 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dorival
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Monica
3 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Satisfatório
Monica
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
JANE
Viatge en família
3 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
JANE
Estada de 4 nits (des. 2024)
6/10, Acceptable
Sylvio
28 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Sylvio
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Alvaro
22 de febr. de 2025
Alvaro
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viviane
10 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viviane
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Jessica
9 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Muito bom
Jessica
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
AUGUSTO
Viatge en família
9 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Experiência maravilhosa




AUGUSTO
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Danilo
6 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Danilo
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Gustavo
4 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel Matsubara: Uau!
Gustavo
Estada de 5 nits (des. 2024)