Rio Claro Plaza Hotel
Hotel a Rio Claro amb 2 piscines a l'aire lliure i esmorzar gratuït
Galeria de fotos de l’allotjament Rio Claro Plaza Hotel





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual Deluxe

Habitació individual Deluxe
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor LED
Bany privat
Minibar
Per cable
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe, diversos llits

Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe, diversos llits
8,0 sobre 10
Molt bo
(2 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor LED
Bany privat
Minibar
Per cable
Servei de neteja diari
Escriptori
Armari rober o de rebost
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Av. Apia, 101, Jardim Paulista, Rio Claro, SP, 13505-539
Sobre aquest allotjament
Rio Claro Plaza Hotel
Allotjaments similars

Class Hotel Rio Claro
Class Hotel Rio Claro
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
8.6 de 10, Excel·lent, 355 opinions
Preu actual: 49 €
taxes i impostos inclosos
13 de des. - 14 de des.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 150.00 BRL per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i targetes de dèbit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
L’allotjament també es coneix com a
RIO Claro Plaza Hotel
Rio Claro Plaza Hotel Hotel
Rio Claro Plaza Hotel Rio Claro
Rio Claro Plaza Hotel Hotel Rio Claro
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Rio Claro Plaza Hotel
8,4
Molt bo
8,6
Neteja
8,2
Ubicació
8,8
Personal i servei
7,6
Respecte al medi ambient
7,8
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge de negocis
7 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Marina
12 d’ag. de 2025
Marina
Estada de 2 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
José Ricardo
Viatge de negocis
20 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
José Ricardo
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Guilherme
Viatge de negocis
16 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Bom para um pernoite
Guilherme
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Cristiana
11 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cristiana
Estada de 4 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
Douglas
Viatge de negocis
26 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Douglas
Estada de 3 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Antonio
7 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Antonio
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Marcelo
Viatge de negocis
7 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Aceitável.
Marcelo
Estada de 4 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Wilson Aparecido
28 de gen. de 2025
Wilson Aparecido
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Administrativo
22 de gen. de 2025
Administrativo
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
ARNALDO
26 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ARNALDO
Estada de 3 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Rodrigo
17 de des. de 2024
Rodrigo
Estada de 3 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Ricardo
5 de des. de 2024
Ricardo
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Edmilson
Viatge de negocis
4 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Edmilson
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
EDSON
Viatge de negocis
4 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
EDSON
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Silvano
Viatge de negocis
19 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Silvano
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup
28 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 5 nits (set. 2024)
4/10, Deficient
Lucas
19 de set. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Què no li ha agradat: Neteja
Lucas
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Janaina
Viatge de negocis
28 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Janaina
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Luis Sergio
28 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Luis Sergio
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
WILSON
Viatge de negocis
18 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excelente!
WILSON
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Adriano
Viatge de negocis
17 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Adriano
Estada d’1 nit (jul. 2024)
4/10, Deficient
LUIZ PEREIRA DE
Viatge de negocis
5 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Em decadência
LUIZ PEREIRA DE
Estada de 3 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
CARLOS
Viatge en família
28 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Orimo
CARLOS
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Ederson
26 de juny de 2024
Ederson
Estada de 2 nits (juny 2024)








