Hotel Zanon
Hotel a Águas de Lindóia amb 2 piscines a l'aire lliure i esmorzar gratuït
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Zanon





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació de luxe

Habitació de luxe
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Un assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Servei de neteja diari
Caixa forta
Espai de treball apte per a portàtils
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Rua Sen. Teotônio Vilella, 70, Centro, Águas de Lindóia, SP, 13940-000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Guarany Eco Resort
Guarany Eco Resort
- Piscina
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.0 de 10, Fantàstic, 372 opinions
Preu actual: 73 €
taxes i impostos inclosos
26 de juny - 27 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- L'ús de llits addicionals té un recàrrec.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Zanon Aguas de Lindoia
Hotel Zanon
Zanon Aguas de Lindoia
Hotel Zanon Hotel
Hotel Zanon Águas de Lindóia
Hotel Zanon Hotel Águas de Lindóia
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Zanon
Opinions
8,8
Excel·lent
9,4/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
29 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 4 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
Libânio
13 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
FIM DE SEMANA RELAXANTE
Libânio
Estada de 2 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Marcelo
14 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Simplesmente maravilhoso
Marcelo
Estada de 2 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
ADEMIR
31 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hospedagem formidável.
ADEMIR
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Marcelo Francisco
Viatge en família
6 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estadia agradável.
Marcelo Francisco
Estada de 2 nits (jul. 2022)
8/10, Bo
Marcelo
9 de maig de 2022
Marcelo
Estada de 2 nits (maig 2022)
10/10, Excel·lent
Marcelo
4 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marcelo
Estada d’1 nit (abr. 2022)
10/10, Excel·lent
Leopoldo
9 de març de 2022
Leopoldo
Estada d’1 nit (febr. 2022)
8/10, Bo
Bruno
7 de març de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Com ressalvas, mas recomendado!
Bruno
Estada de 2 nits (març 2022)
8/10, Bo
Vera Lúcia
Viatge en família
3 de març de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Vera Lúcia
Estada de 4 nits (febr. 2022)
8/10, Bo
CARLA
Viatge en família
2 de març de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bom hotel, ótimo atendimento, comida muito boa.
CARLA
Estada de 4 nits (febr. 2022)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup, Viatge en família
19 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excelente experiência

Viatger verificat
Estada de 3 nits (gen. 2022)
10/10, Excel·lent
Maicon
Viatge en família
30 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ótima estrutura e atendimento!
Maicon
Estada de 2 nits (nov. 2021)
8/10, Bo
Ezequias
16 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Vale a pena
Ezequias
Estada de 3 nits (nov. 2021)
8/10, Bo
Rafael
Viatge en família
15 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rafael
Estada de 3 nits (nov. 2021)
8/10, Bo
Gleice
Viatge en família
22 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Gleice
Estada de 2 nits (oct. 2021)
8/10, Bo
nelson wu
30 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ótimos momentos zen
nelson wu
Estada de 2 nits (set. 2021)
8/10, Bo
MAURICIO C.
29 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MUITO BOM, VALE A PENA CONHECER E SE HOSPEDAR
MAURICIO C.
Estada de 4 nits (set. 2021)
10/10, Excel·lent
VIVIANE
Viatge en família
20 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
VIVIANE
Estada d’1 nit (set. 2021)
8/10, Bo
FERNANDA
14 de set. de 2021
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Bom Hotel. Barulho Acima da Média. Pode Melhorar!
FERNANDA
Estada de 3 nits (set. 2021)
10/10, Excel·lent
Carla
16 d’ag. de 2021
Hotel maravilhoso
Carla
Estada de 2 nits (ag. 2021)
8/10, Bo
John lennon
11 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
John lennon
Estada de 3 nits (ag. 2021)
10/10, Excel·lent
David
Viatge en família
7 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
David
Estada d’1 nit (jul. 2021)
10/10, Excel·lent
ALEXANDRE
22 de juny de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
hotel maravilhoso podem ir sem medo..
ALEXANDRE
Estada d’1 nit (juny 2021)
10/10, Excel·lent
Leila Maria da Silva
22 de juny de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Leila Maria da Silva
Estada de 3 nits (juny 2021)