Hotel Majestic
Hotel per a famílies amb 2 piscines a l'aire lliure i un gimnàs
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Majestic





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
8,2 sobre 10
Molt bo
(17 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
9,0 sobre 10
Fantàstic
(4 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple

Habitació quàdruple
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Praça Dr. Vicente Rizzo, 160, Centro, Águas de Lindóia, SP, 13940-000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Guarany
Hotel Guarany
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- Esmorzar inclòs
- Spa
9.0 de 10, Fantàstic, 461 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i abonar un dipòsit en efectiu per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Majestic Aguas de Lindoia
Majestic Aguas de Lindoia
Hotel Majestic Hotel
Hotel Majestic Águas de Lindóia
Hotel Majestic Hotel Águas de Lindóia
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Majestic
Opinions
9,0
Fantàstic
9,4/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
26 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Murilo
Viatge en família
24 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Murilo
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Marcos
23 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Aproveitamos muito a excelente estadia
Marcos
Estada de 4 nits (març 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
10 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Jose Devair
7 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Fui conquistado pelo chefe de cozinha
Jose Devair
Estada de 4 nits (març 2025)
8/10, Bo
Nelson
1 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bom. Atendimento muito bom. Comida boa.
Nelson
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Renan
28 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Renan
Estada de 4 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Tang
Viatge en família
1 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Tang
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
CARLOS AUGUSTO
28 de gen. de 2025
CARLOS AUGUSTO
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
27 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Valeria
Viatge en família
27 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Valeria
Estada de 4 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
VANIA
20 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
VANIA
Estada de 3 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Sandra
18 de gen. de 2025
Sandra
Estada de 4 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
ALEXANDRE
Viatge en família
17 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Férias em família
ALEXANDRE
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
16 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Vilma naca de
Viatge en família
11 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Vilma naca de
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Ronaldo
Viatge en família
9 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ótimo custo-benefício para as férias.
Ronaldo
Estada de 5 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
hoon
9 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel bom~
hoon
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
ODAIR
18 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ODAIR
Estada de 3 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Flavio
Viatge en família
18 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Maravilhoso
Flavio
Estada de 3 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
Elizabeth T
Viatge en grup
23 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Elizabeth T
Estada de 2 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Rosemeire D Merlini
Viatge en família
10 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rosemeire D Merlini
Estada de 2 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Alexandre
8 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Alexandre
Estada de 3 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Debora
8 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Debora
Estada de 2 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Jose Mario
11 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jose Mario
Estada de 2 nits (ag. 2024)