Hotel Cavalinho Branco
Hotel per a famílies amb 2 piscines a l'aire lliure i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Cavalinho Branco





Opinions
6,2 sobre 10,
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació de luxe

Habitació de luxe
El més destacat
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Ventilador de sostre
Bany privat
Microones
Minibar
Servei de neteja diari
Espai de treball apte per a portàtils
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
El més destacat
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Ventilador de sostre
Bany privat
Microones
Minibar
Servei de neteja diari
Espai de treball apte per a portàtils
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Ventilador de sostre
Bany privat
Microones
Minibar
Servei de neteja diari
Espai de treball apte per a portàtils
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Praça Cavalinho Branco, 222, Águas de Lindóia, SP, 13940-000
Sobre aquest allotjament
Hotel Cavalinho Branco
Allotjaments similars

Pousada Nefelibatas
Pousada Nefelibatas
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
9.6 de 10, Excepcional, 13 opinions
Preu actual: 55 €
taxes i impostos inclosos
25 de juny - 26 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa del complex turístic de 25 BRL per persona i per nit
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 15 BRL per adult i 10 BRL per nen (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Cavalinho Branco Aguas de Lindoia
Hotel Cavalinho Branco
Cavalinho Branco Aguas de Lindoia
Hotel Cavalinho Branco Hotel
Hotel Cavalinho Branco Águas de Lindóia
Hotel Cavalinho Branco Hotel Águas de Lindóia
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Cavalinho Branco
Opinions
6,2
7,6/10
Neteja
7,0/10
Personal i servei
6,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
14 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (set. 2018)
6/10, Acceptable
Guellher
8 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Propaganda enganosa no preço
Guellher
Estada d’1 nit (ag. 2018)
8/10, Bo
Wagner Gonzalez
31 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Muito Bom
Wagner Gonzalez
Estada de 3 nits (jul. 2018)
8/10, Bo
Samuel
30 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Samuel
Estada de 2 nits (jul. 2018)
4/10, Deficient
Viatger verificat
23 de jul. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (jul. 2018)
8/10, Bo
Naomi, Mauá
18 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Naomi
Estada de 3 nits (jul. 2018)
4/10, Deficient
Viatger verificat
25 de juny de 2018
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Hotel com falta de manutenção
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2018)
10/10, Excel·lent
Raul Lóis
14 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ótimo atendimento, serviço, preço, tudo enfim.
Raul Lóis
Estada de 3 nits (juny 2018)
4/10, Deficient
Teodoro
11 de juny de 2018
Desilusão
Teodoro
Estada d’1 nit (juny 2018)
4/10, Deficient
Viatger verificat
30 de nov. de 2016
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
2/10, Horrible
Luciane
28 de nov. de 2016
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Luciane
10/10, Excel·lent
luciano
25 d’oct. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
hotel aconchegante
luciano
6/10, Acceptable
Viatger verificat
8 d’ag. de 2016
Què li ha agradat: Neteja
Viatger verificat
2/10, Horrible
Silvia A
18 de jul. de 2016
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel Cavalinho do bolor
Silvia A
8/10, Bo
Caroline, São Paulo
13 de juny de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Caroline
8/10, Bo
Andre, Sao Paulo
13 de juny de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
ok
Andre
8/10, Bo
Antonio, Itapetininga SP
24 de maig de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Antonio
6/10, Acceptable
Paulo Celso, São Paulo
16 de maig de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bom
Paulo Celso
8/10, Bo
Marcos W C de, Paranaíba
2 de maig de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bom
Marcos W C de
4/10, Deficient
mauricio, São Paulo
27 d’abr. de 2016
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cavalinho Branco
mauricio
6/10, Acceptable
Viatger verificat
27 d’abr. de 2016
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Viatger verificat
6/10, Acceptable
MARIO
27 d’abr. de 2016
MARIO
10/10, Excel·lent
Carla
15 d’abr. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Carla
4/10, Deficient
Laurence, Sao Paulo, SP
27 de gen. de 2016
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació