Hotel Buriti Itupeva
Hotel per a famílies amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Buriti Itupeva





Opinions
7,4 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Suite familiar (Ventilador)

Suite familiar (Ventilador)
El més destacat
Bressols (gratis)
Televisor LED
Cortines opaques
Ventilador de sostre
Bany privat
Minibar
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació (Simples com Ventilador)

Habitació (Simples com Ventilador)
El més destacat
Televisor LED
Cortines opaques
Ventilador de sostre
Bany privat
Minibar
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació prèmium, accessible

Habitació prèmium, accessible
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LED
Cortines opaques
Bany privat
Minibar
Canals per cable
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Suite familiar, vistes a la ciutat

Suite familiar, vistes a la ciutat
El més destacat
Moblat de manera individual
Decorat de manera individual
Bressols (gratis)
Televisor LED
Cortines opaques
Ventilador de sostre
Bany privat
Minibar
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Viela São José da Via Sacra, 125, Centro, Itupeva, 13295000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

ibis budget Jundiai Shopping
ibis budget Jundiai Shopping
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.2 de 10, Molt bé, 933 opinions
Preu actual: 37 €
taxes i impostos inclosos
24 d’ag. - 25 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 25 BRL per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Buriti
Buriti Itupeva
Hotel Buriti Itupeva Hotel
Hotel Buriti Itupeva Itupeva
Hotel Buriti Itupeva Hotel Itupeva
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Buriti Itupeva
Opinions
7,4
Bo
6,8/10
Neteja
7,2/10
Personal i servei
6,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
14 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (oct. 2019)
8/10, Bo
Simone
24 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Valeu a pena!
Simone
Estada de 2 nits (juny 2019)
8/10, Bo
Kleber
25 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kleber
Estada de 3 nits (gen. 2019)
4/10, Deficient
Leandro
15 de gen. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Leandro
Estada d’1 nit (gen. 2019)
10/10, Excel·lent
Lívia
1 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lívia
Estada de 3 nits (des. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
19 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2018)
2/10, Horrible
Rodnei
15 d’oct. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Indignação Total.
Rodnei
Estada de 2 nits (oct. 2018)
4/10, Deficient
Everaldo, São Paulo
12 d’oct. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Everaldo
Estada d’1 nit (oct. 2018)
8/10, Bo
Patrícia
14 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Iria mais vezes
Patrícia
Estada de 2 nits (set. 2018)
6/10, Acceptable
Luis Vanderlei
10 d’ag. de 2018
Luis Vanderlei
Estada d’1 nit (jul. 2018)
10/10, Excel·lent
Carlos A
30 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Maravilhoso, esplendido
Carlos A
Estada d’1 nit (jul. 2018)
8/10, Bo
ERIC
28 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Boa
ERIC
Estada de 3 nits (abr. 2018)
10/10, Excel·lent
Quezia
7 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació