Hotel Castelmar
Hotel a Campeche amb servei de recepció les 24 hores i piscina a l'aire lliure
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Castelmar





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació triple superior, 2 llits dobles

Habitació triple superior, 2 llits dobles
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Control de la temperatura
Dormitoris
Ventilador de sostre
Bany privat
Caixa forta
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Suite júnior

Suite júnior
El més destacat
Sala d'estar independent
Control de la temperatura
Ventilador de sostre
Dormitoris
Bany privat
Caixa forta
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 1 llit doble

Habitació estàndard, 1 llit doble
8,6 sobre 10
Excel·lent
(9 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Dormitoris
Ventilador de sostre
Bany privat
Caixa forta
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació superior, 2 llits dobles

Habitació superior, 2 llits dobles
8,8 sobre 10
Excel·lent
(10 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Dormitoris
Ventilador de sostre
Bany privat
Caixa forta
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Double Room Superior

Double Room Superior
Carregar totes les fotos de: Double Room Standard

Double Room Standard
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Calle 61 #2A Entre Calle 8 Y 10 Centro, Campeche, CAM, 24000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Boutique Casa Jade
Hotel Boutique Casa Jade
- Piscina
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Microones
9.6 de 10, Excepcional, 76 opinions
Preu actual: 49 €
taxes i impostos inclosos
26 de juny - 27 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar a la carta: entre 80 i 150 MXN per adult, i entre 80 i 150 MXN per nen (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L’allotjament també es coneix com a
Castelmar
Castelmar Campeche
Castelmar Hotel
Hotel Castelmar
Hotel Castelmar Campeche
Castelmar Hotel Campeche
Hotel Castelmar Hotel
Hotel Castelmar Campeche
Hotel Castelmar Hotel Campeche
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Castelmar
Opinions
8,8
Excel·lent
9,2/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
7 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Zury
Viatge en família
6 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Zury
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Charlie
Viatge en família
25 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Charlie
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Jorge
14 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jorge
Estada d’1 nit (maig 2025)
2/10, Horrible
Dionel Armando
25 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Dionel Armando
Estada de 3 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
MIGUEL
Viatge de negocis
23 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
MIGUEL
Estada d’1 nit (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Maria
Viatge en parella
19 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Maria
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Scott
16 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Scott
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
ROBERTO CARLOS
15 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
ROBERTO CARLOS
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Natalia Guevara
Viatge en família
1 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Natalia Guevara
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Jean-Philippe
Viatge en parella
20 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jean-Philippe
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Juan
Viatge en família
17 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excelente hotel en centro
Juan
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Holly, Erie
Viatge en parella
16 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Holly
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
MARIA ISABEL
16 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
MARIA ISABEL
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
Guillermo
Viatge en família
11 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Guillermo
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Rodolfo Iván
11 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rodolfo Iván
Estada de 4 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Matthew
Viatge en parella
10 de març de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Matthew
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
claudia
Viatge en família
7 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
claudia
Estada de 3 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Vanessa
17 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja
Dommage de perdre des points pour la propreté
Vanessa
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Charlotte
11 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Charlotte
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Aida
Viatge en grup
3 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Aida
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Yanina
Viatge en família
21 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yanina
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Luis Angel
Viatge de negocis
18 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Solicitud de factura fiscal
Luis Angel
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Stephanie
17 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Stephanie
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Roberti
Viatge en parella
12 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Roberti
Estada d’1 nit (gen. 2025)