Hotel Morada do Sol
Hotel per a famílies amb 7 piscines a l'aire lliure i 4 banyeres d'hidromassatge
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Morada do Sol





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple familiar

Habitació quàdruple familiar
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació triple Deluxe, 1 dormitori

Habitació triple Deluxe, 1 dormitori
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació triple familiar, 1 dormitori

Habitació triple familiar, 1 dormitori
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació triple de luxe, 1 dormitori

Habitació triple de luxe, 1 dormitori
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Avenida Orozimbo Correa Neto, 400, Vila Olegário Pinto, Caldas Novas, GO, 75690-000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Rio das Pedras Thermas Hotel
Rio das Pedras Thermas Hotel
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- Esmorzar inclòs
- Spa
9.0 de 10, Fantàstic, 262 opinions
Preu actual: 33 €
taxes i impostos inclosos
17 de juny - 18 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
El preu total que es mostra per a les estades que comprenguin el 24 de desembre inclou la taxa obligatòria del sopar de gala de la nit de Nadal
El preu total que es mostra per a les estades que comprenguin l'1 de gener inclou la taxa obligatòria del sopar de gala d'Any Nou
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Morada Sol Caldas Novas
Hotel Morada Sol
Morada Sol Caldas Novas
Morada Sol
Hotel Morada Do Sol Caldas Novas, Brazil
Hotel Morada do Sol Hotel
Hotel Morada do Sol Caldas Novas
Hotel Morada do Sol Hotel Caldas Novas
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Morada do Sol
Opinions
8,4
Molt bo
8,4/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
6 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Newton
14 de març de 2025
Newton
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Wellington
13 de març de 2025
Wellington
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
ailton
10 de març de 2025
ailton
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Antônia Dulcilene
1 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Antônia Dulcilene
Estada de 3 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Georg
26 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Georg
Estada de 2 nits (febr. 2025)
4/10, Deficient
Fernando
21 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Fernando
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Rayanne
21 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rayanne
Estada de 4 nits (gen. 2025)
4/10, Deficient
Ederaldo
Viatge de negocis
16 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Ederaldo
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
JOSE I
9 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
RECOMENDO
JOSE I
Estada de 2 nits (febr. 2025)
6/10, Acceptable
ELIANE
Viatge en família
7 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei
Minha opinião!
ELIANE
Estada de 3 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Shalla
Viatge en família
5 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Shalla
Estada de 4 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Henrique
3 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Henrique
Estada de 3 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Rodrigo
Viatge de negocis
3 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Rodrigo
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Andrea
Viatge en família
30 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Andrea
Estada de 4 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
MARCIO
28 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
MARCIO
Estada de 6 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Vanessa
27 de gen. de 2025
Vanessa
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Caroline
Viatge en família
25 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Comodidade

Caroline
Estada de 4 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Mariane
Viatge en família
21 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mariane
Estada de 4 nits (gen. 2025)
6/10, Acceptable
leandro
20 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ok, mas já foi melhor.
leandro
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
SOLOWICH RONCOLATO
19 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
SOLOWICH RONCOLATO
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Rosana
18 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Razoável
Rosana
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Cejana Regia
Viatge en família
17 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Cejana Regia
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Murielly
Viatge de negocis
15 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Murielly
Estada d’1 nit (gen. 2025)
4/10, Deficient
Viatger verificat
9 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 8 nits (des. 2024)