Aracan Pyramids Hotel
Hotel d'estil art-déco amb sauna i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Aracan Pyramids Hotel





Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual estàndard

Habitació individual estàndard
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Televisor d'alta definició
Dormitoris
Banyera i dutxa independents
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació triple estàndard

Habitació triple estàndard
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Televisor d'alta definició
Dormitoris
Banyera i dutxa independents
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Televisor d'alta definició
Dormitoris
Banyera i dutxa independents
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

198 El-Haram Street, Cairo, Giza, 12111
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hayat Pyramids View Hotel
Hayat Pyramids View Hotel
- Esmorzar inclòs
- Servei de trasllat a l’aeroport gratuït
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
7.8 de 10, Bé, 536 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 7 USD per adult i 4 USD per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 15 USD per persona només l'anada.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament només accepta efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Horizon Pyramids
Aracan
Horizon Pyramids Hotel Egypt/Giza
Aracan Pyramids Hotel Egypt/Giza
Aracan Pyramids Hotel Giza
Aracan Pyramids Hotel Hotel
Aracan Pyramids Hotel Hotel Giza
Preguntes freqüents
Opinions: Aracan Pyramids Hotel
Opinions
6,2
6,4/10
Neteja
6,4/10
Personal i servei
3,8/10
Comoditats
6,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
4,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en grup
3 de maig de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 6 nits (abr. 2024)
4/10, Deficient
Ibrahim
Viatge en parella, Viatge en grup
15 d’abr. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ibrahim
Estada de 2 nits (abr. 2024)
4/10, Deficient
Yahya
Viatge en família amb nens petits
2 de març de 2024
Yahya
Estada de 5 nits (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Abdallah, Luxor
2 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Abdallah
Estada d’1 nit (febr. 2024)
2/10, Horrible
Viatger verificat
12 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Von Concierge belästigt, laut, dreckig, kalt
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2024)
2/10, Horrible
Stefania
7 de nov. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Stefania
Estada de 3 nits (oct. 2023)
8/10, Bo
tomoko
Viatge en família
15 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
tomoko
Estada de 2 nits (oct. 2023)
2/10, Horrible
Cosme
10 d’oct. de 2023
Cosme
Estada de 9 nits (set. 2023)
2/10, Horrible
Ahmed
Viatge de negocis
10 d’ag. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
One word “Terrible”
Ahmed
Estada d’1 nit (ag. 2023)
4/10, Deficient
Ahmed
Viatge en família
3 de jul. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ahmed
Estada de 3 nits (juny 2023)
4/10, Deficient
Damien
6 de juny de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Damien
Estada d’1 nit (juny 2023)
2/10, Horrible
Murat
25 de maig de 2023
Murat
Estada de 4 nits (maig 2023)
4/10, Deficient
Blanca
1 d’abr. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Blanca
Estada d’1 nit (març 2023)
4/10, Deficient
Raheeb
18 de febr. de 2023
Raheeb
Estada de 6 nits (febr. 2023)
6/10, Acceptable
SAMER
Viatge de negocis
14 de febr. de 2023
SAMER
Estada d’1 nit (febr. 2023)
4/10, Deficient
??? ?? ?????
Viatge en grup
27 de gen. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja
??? ?? ?????
Estada de 5 nits (gen. 2023)
8/10, Bo
ahmed
10 de nov. de 2022
ahmed
4/10, Deficient
Samy Barsoum Toma
Viatge en família
24 de set. de 2022
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Terrible customer service
Samy Barsoum Toma
Estada de 2 nits (set. 2022)
2/10, Horrible
ISMAIL
28 d’ag. de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ISMAIL
Estada d’1 nit (ag. 2022)
2/10, Horrible
Sam
2 d’ag. de 2022
Sam
Estada de 4 nits (jul. 2022)
2/10, Horrible
Alex, Abington
Viatge en parella
4 de juny de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Alex
Estada de 3 nits (maig 2022)
10/10, Excel·lent
Yalah
22 de març de 2022
Yalah
Estada de 5 nits (març 2022)
2/10, Horrible
Mustafa
15 de març de 2022
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mustafa
Estada de 5 nits (març 2022)
10/10, Excel·lent
SAMY, Daytona beach
25 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
SAMY
Estada de 3 nits (gen. 2022)
4/10, Deficient
Viatger verificat
15 de des. de 2021
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 5 nits (des. 2021)