Brit Hotel Cahors - Le Valentré
Hotel a Cahors amb servei de recepció les 24 hores i bar
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Brit Hotel Cahors - Le Valentré





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 55 €
taxes i impostos inclosos
29 de juny - 30 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
9,4 sobre 10
Magnífic
(8 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LED
Un assecador de cabells
Bany privat
Armari rober o de rebost
S'hi admeten animals de companyia
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals

Habitació amb dos llits individuals
8,4 sobre 10
Molt bo
(7 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LED
Un assecador de cabells
Bany privat
Armari rober o de rebost
S'hi admeten animals de companyia
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

252 avenue Jean Jaures, Cahors, Lot, 46000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Brit Hôtel Cahors Nord
Brit Hôtel Cahors Nord
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
8.2 de 10, Molt bé, 203 opinions
Preu actual: 60 €
taxes i impostos inclosos
23 de juny - 24 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 1.11 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 12 EUR per adult i 8 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 6 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
Inter-Hotel Valentré Hotel Cahors
Inter-Hotel Valentré Hotel
Inter-Hotel Valentré Cahors
Inter-Hotel Valentré
Brit Hotel Cahors Le Valentré
Brit Cahors Le Valentre Cahors
Brit Hotel Cahors - Le Valentré Hotel
Brit Hotel Cahors - Le Valentré Cahors
Brit Hotel Cahors - Le Valentré Hotel Cahors
Preguntes freqüents
Opinions: Brit Hotel Cahors - Le Valentré
Opinions
8,4
Molt bo
8,6/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
18 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Jean-Claude
19 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jean-Claude
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Gerard
Viatge de negocis
19 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gerard
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Gisèle
1 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gisèle
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
frederic
20 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Vieillissant mais personnel au top
frederic
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
didier
16 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
très bon hôtel rapport qualité prix.
didier
Estada de 3 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Fabienne
6 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fabienne
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Catherine
22 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Un repos bienfaisant pour une nuit de passage
Catherine
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Daniel
5 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Daniel
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Noria
26 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Noria
Estada d’1 nit (des. 2024)
6/10, Acceptable
Sandrine
24 de des. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja
Sandrine
Estada de 3 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
farid
19 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
farid
Estada de 3 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Stephane
14 de des. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Stephane
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Ivonne
5 de des. de 2024
Ivonne
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Isabelle
25 d’oct. de 2024
Isabelle
Estada de 2 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
Herbert
19 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Herbert
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Sacha
Viatge de negocis
16 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sacha
Estada d’1 nit (oct. 2024)
6/10, Acceptable
junko
6 d’oct. de 2024
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
junko
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
véronique
Viatge en família
30 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
véronique
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Philippe
29 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Philippe
Estada d’1 nit (set. 2024)
8/10, Bo
Marianne
27 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Marianne
Estada de 2 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Isabelle
26 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Très bien situé
Isabelle
Estada d’1 nit (set. 2024)
6/10, Acceptable
André
21 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
André
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Jean Luc
9 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jean Luc
Estada de 2 nits (set. 2024)
8/10, Bo
jean pierre
23 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja
jean pierre
Estada d’1 nit (ag. 2024)