Eder Hotel
Hotel a Cacoal amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Eder Hotel





Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Dormitoris
Cortines opaques
Bany privat
Minibar
Per cable
Espai de treball apte per a portàtils
Carregar totes les fotos de: Habitació triple estàndard

Habitació triple estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Dormitoris
Cortines opaques
Bany privat
Minibar
Per cable
Espai de treball apte per a portàtils
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard

Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Dormitoris
Cortines opaques
Bany privat
Minibar
Per cable
Espai de treball apte per a portàtils
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple estàndard

Habitació quàdruple estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Dormitoris
Cortines opaques
Bany privat
Minibar
Per cable
Espai de treball apte per a portàtils
Suite estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Cortines opaques
Dormitori independent
Bany privat
Minibar
Per cable
Espai de treball apte per a portàtils
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Av. Castelo Branco, 19308, Centro, Cacoal, RO, 76963-764
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Catuai Hotel
Catuai Hotel
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
8.6 de 10, Excel·lent, 35 opinions
Preu actual: 95 €
taxes i impostos inclosos
7 d’ag. - 8 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 50 BRL per persona l'anada i la tornada.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
L’allotjament també es coneix com a
Eder Hotel Cacoal
Eder Hotel
Eder Cacoal
Eder Hotel Hotel
Eder Hotel Cacoal
Eder Hotel Hotel Cacoal
Preguntes freqüents
Opinions: Eder Hotel
Opinions
8,0
Molt bo
8,0/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
6,8/10
Comoditats
7,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
7 de febr. de 2025
Estada d’1 nit (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Vanderlei
5 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Vanderlei
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Darliane
11 de des. de 2024
Bom
Darliane
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
JOAO
24 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
JOAO
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Luyd
Viatge en grup
27 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Luyd
Estada d’1 nit (ag. 2024)
8/10, Bo
Alexandre
Viatge en família
4 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Boa localização e custo benefício
Alexandre
Estada de 6 nits (jul. 2024)
8/10, Bo
LUCAS
Viatge en família
21 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
LUCAS
Estada d’1 nit (jul. 2024)
8/10, Bo
José Leandro
10 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
José Leandro
Estada d’1 nit (juny 2024)
2/10, Horrible
FRANCISCO
Viatge en família
4 de juny de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
FRANCISCO
Estada d’1 nit (juny 2024)
8/10, Bo
Danilo
Viatge de negocis
30 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Danilo
Estada d’1 nit (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Danilo
24 d’abr. de 2024
Danilo
Estada d’1 nit (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Rodrigo
15 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rodrigo
Estada d’1 nit (des. 2023)
8/10, Bo
ADEMIR JORGE
Viatge de negocis, Viatge en família
1 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
ADEMIR JORGE
Estada d’1 nit (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
Ricardo
Viatge de negocis
25 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ricardo
Estada d’1 nit (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
Carlos Alberto
12 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Carlos Alberto
Estada d’1 nit (nov. 2023)
8/10, Bo
Danilo
Viatge de negocis
2 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Danilo
Estada de 2 nits (ag. 2023)
8/10, Bo
LEANDRO
24 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
LEANDRO
Estada de 3 nits (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Elisene
21 de gen. de 2023
Elisene
Estada d’1 nit (gen. 2023)
6/10, Acceptable
DAVID
Viatge en família
18 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei
DAVID
Estada de 2 nits (oct. 2022)
8/10, Bo
Viatger verificat
28 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2022)
8/10, Bo
Dalila
Viatge de negocis
20 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dalila
Estada d’1 nit (abr. 2022)
10/10, Excel·lent
Wanderson
Viatge de negocis
22 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Muito bom
Wanderson
Estada d’1 nit (nov. 2021)
8/10, Bo
Márcio
21 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fim de semana satisfatório
Márcio
Estada de 2 nits (oct. 2021)
10/10, Excel·lent
c
Viatge de negocis
17 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
c
Estada de 3 nits (oct. 2021)
8/10, Bo
Wesley
Viatge en grup
15 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Wesley
Estada d’1 nit (oct. 2021)