Lotus Park Hotel
Hotel que admet animals de companyia a Bursa amb esmorzar gratuït i connexió amb un centre comercial
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Lotus Park Hotel





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació clàssica

Habitació clàssica
9,4 sobre 10
Magnífic
(8 opinions)
El més destacat
Sala d'estar independent
Control de la temperatura
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de plasma
Roba de llit hipoal·lergògena
Dormitoris
Banyera d'hidromassatge
Carregar totes les fotos de: Habitació triple familiar

Habitació triple familiar
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Sala d'estar independent
Control de la temperatura
Calefacció
Televisor de plasma
Roba de llit hipoal·lergògena
Dormitoris
Banyera d'hidromassatge
Un assecador de cabells
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Sehreküstü mah.18. okul sokak no.6/a, Bursa, Bursa, 16050
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Loyal City Hotel
Loyal City Hotel
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
7.8 de 10, Bé, 57 opinions
Preu actual: 46 €
taxes i impostos inclosos
7 d’ag. - 8 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'ús de l'aparcament proper: 100 TRY per nit (a 100 m i obert les 24 hores).
- S'aplica un càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert. Aquest servei està subjecte a disponibilitat.
- Càrrec pel llit addicional: 200 TRY per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Número de registre de l’allotjament: 2022-16-0094
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
Lotus Park Hotel Hotel
Lotus Park Hotel Bursa
Lotus Park Hotel Hotel Bursa
Preguntes freqüents
Opinions: Lotus Park Hotel
Opinions
8,2
Molt bo
8,4/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
8,2/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
22 de març de 2025
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Ugur
Viatge de negocis
10 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Başarılı. Sadece kahvaltıya küçük bir dokunuş
Ugur
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
27 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Güzel otel
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Esma Nur
27 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja
Esma Nur
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Batuhan Ekin Akbulut
Viatge en grup
17 de febr. de 2025
Batuhan Ekin Akbulut
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
aykut
17 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
aykut
Estada d’1 nit (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Tezcan
16 de febr. de 2025
Tezcan
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
10 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Emre
2 de febr. de 2025
Emre
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Baris
2 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Baris
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
ilyas
Viatge en grup
30 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ilyas
Estada d’1 nit (gen. 2025)
4/10, Deficient
Khalid mustafa
Viatge en família
30 de gen. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei
Khalid mustafa
Estada de 2 nits (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en família
30 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Oguz
Viatge en grup
28 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Oguz
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
27 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Çok Memnun kaldık
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2025)
4/10, Deficient
Tugçe
Viatge en família
25 de gen. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Tugçe
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
ilyas
Viatge en família
24 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ilyas
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Burak
22 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Burak
Estada de 3 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Evren
Viatge en família
20 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Evren
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Baris
17 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Baris
Estada de 2 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
Muhammet Tayfun
Viatge de negocis
14 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Muhammet Tayfun
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Aydan
Viatge en família
9 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Konum cok iyi
Aydan
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Mahmut
Viatge de negocis
30 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mahmut
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Mehmet
17 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mehmet
Estada de 3 nits (des. 2024)
6/10, Acceptable
Ali
Viatge en grup
16 de des. de 2024
Què no li ha agradat: Personal i servei
Ali
Estada de 2 nits (des. 2024)