Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Le Coquelicot





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Habitació triple estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor
Bany privat
Un assecador de cabells
Bullidora elèctrica
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Comfort

Habitació doble Comfort
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor
Bany privat
Un assecador de cabells
Bullidora elèctrica
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
Habitació doble estàndard
8,0 sobre 10
Molt bo
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor
Bany privat
Un assecador de cabells
Bullidora elèctrica
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

24 Rue du Pont d'Aspach, Burnhaupt-le-Haut, 68520
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

The Originals City, Hôtel Mulhouse Est
The Originals City, Hôtel Mulhouse Est
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
8.2 de 10, Molt bé, 394 opinions
Preu actual: 71 €
taxes i impostos inclosos
4 de set. - 5 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 0.35 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 11.50 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 4 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i un detector de fum
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
Coquelicot Hotel Burnhaupt-le-Haut
Coquelicot Hotel
Coquelicot Burnhaupt-le-Haut
Le Coquelicot Hotel
Le Coquelicot Burnhaupt-le-Haut
Le Coquelicot Hotel Burnhaupt-le-Haut
Preguntes freqüents
Opinions: Le Coquelicot
Opinions
8,6
Excel·lent
8,8/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
10 d’ag. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
CHRISTOPHE
Viatge de negocis
25 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
CHRISTOPHE
Estada d’1 nit (juny 2024)
8/10, Bo
Hervé
Viatge de negocis
10 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bonne adresse
Hervé
Estada d’1 nit (març 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
18 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2023)
10/10, Excel·lent
marc
Viatge en família
11 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Correcto
marc
Estada de 4 nits (des. 2023)
10/10, Excel·lent
gilles
10 de des. de 2023
gilles
Estada d’1 nit (des. 2023)
8/10, Bo
Julien
5 de jul. de 2023
Julien
Estada d’1 nit (juny 2023)
8/10, Bo
Jacques
11 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Jacques
Estada de 2 nits (abr. 2023)
10/10, Excel·lent
Joel
1 de des. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nur zu empfehlen
Joel
Estada d’1 nit (nov. 2022)
10/10, Excel·lent
laurent
28 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
un bon séjour
laurent
Estada d’1 nit (nov. 2022)
8/10, Bo
Nathalie
12 de set. de 2022
Nathalie
Estada d’1 nit (set. 2022)
6/10, Acceptable
Dagfinn
5 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Ikke som forventet.
Dagfinn
Estada d’1 nit (ag. 2022)
8/10, Bo
gilbert
2 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
gilbert
Estada d’1 nit (maig 2022)
10/10, Excel·lent
Laurent
26 de maig de 2022
Laurent
Estada d’1 nit (maig 2022)
8/10, Bo
Godwin Patrick
27 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cool
Godwin Patrick
Estada d’1 nit (des. 2021)
10/10, Excel·lent
JOSE
Viatge de negocis
18 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Séjour régulier
JOSE
Estada d’1 nit (gen. 2022)
10/10, Excel·lent
Audrey
25 de nov. de 2021
Audrey
Estada d’1 nit (nov. 2021)
8/10, Bo
Matthias
Viatge en grup
15 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Matthias
Estada d’1 nit (ag. 2021)
10/10, Excel·lent
JOSE
Viatge de negocis
22 de des. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Séjour d’affaires
JOSE
Estada d’1 nit (des. 2020)
2/10, Horrible
François
Viatge de negocis
23 de set. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
François
Estada d’1 nit (set. 2020)
8/10, Bo
Manuel
Viatge de negocis
24 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Manuel
Estada de 2 nits (jul. 2020)
8/10, Bo
François
Viatge de negocis
30 de maig de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Séjour à l'hôtel Coquelicot
François
Estada de 2 nits (maig 2020)
10/10, Excel·lent
JOSE
Viatge de negocis
9 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
JOSE
Estada d’1 nit (oct. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
13 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
CHRISTOPHE
26 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
CHRISTOPHE
Estada d’1 nit (jul. 2019)