Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Pice Hotel





Opinions
7,8 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 33 €
taxes i impostos inclosos
23 de set. - 24 de set.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple familiar (Deluxe)

Habitació quàdruple familiar (Deluxe)
El més destacat
Aire condicionat
Un assecador de cabells
Un bidet
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard, 2 llits individuals

Habitació amb dos llits individuals estàndard, 2 llits individuals
El més destacat
Aire condicionat
Un assecador de cabells
Un bidet
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 1 llit de matrimoni

Habitació estàndard, 1 llit de matrimoni
El més destacat
Aire condicionat
Un assecador de cabells
Un bidet
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble familiar (Deluxe)

Habitació doble familiar (Deluxe)
El més destacat
Aire condicionat
Un assecador de cabells
Un bidet
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni gran

Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni gran
El més destacat
Aire condicionat
Un assecador de cabells
Un bidet
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

No.11A, Medan Limau Emas, Pusat Perniagaan Limau Emas, Bukit Mertajam, Penang, 14000
Sobre aquest allotjament
Pice Hotel
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit en efectiu de 100.00 MYR per estada
- Taxa municipal: 2.00 MYR per allotjament i per nit.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Pice Hotel Bukit Mertajam
Pice Bukit Mertajam
Pice Hotel Hotel
Pice Hotel Bukit Mertajam
Pice Hotel Hotel Bukit Mertajam
Preguntes freqüents
Opinions: Pice Hotel
Opinions
7,8
Bo
7,8/10
Neteja
7,8/10
Personal i servei
6,4/10
Comoditats
7,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
5,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
28 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (set. 2024)
4/10, Deficient
Jeffrey Bok
Viatge de negocis
3 de des. de 2023
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jeffrey Bok
Estada d’1 nit (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
Puvaneswaran
18 de set. de 2023
Puvaneswaran
Estada d’1 nit (set. 2023)
8/10, Bo
Jeff
Viatge de negocis
22 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jeff
Estada de 3 nits (març 2023)
8/10, Bo
Jeff
Viatge en parella, Viatge de negocis
24 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Jeff
Estada de 3 nits (febr. 2023)
2/10, Horrible
Choo
Viatge en família
14 de nov. de 2022
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Choo
Estada d’1 nit (nov. 2022)
8/10, Bo
Choo
Viatge en família
17 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Choo
Estada d’1 nit (oct. 2022)
6/10, Acceptable
Ng
Viatge en grup
15 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ng
Estada d’1 nit (ag. 2022)
8/10, Bo
NOORAINI
30 de juny de 2022
NOORAINI
Estada d’1 nit (juny 2022)
8/10, Bo
Vasanthan
Viatge en grup
22 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice Budget Hotel
Vasanthan
Estada d’1 nit (maig 2022)
6/10, Acceptable
Abd Rahim
7 de maig de 2022
Abd Rahim
Estada d’1 nit (maig 2022)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
2 d’abr. de 2020
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2020)
8/10, Bo
Dominic
Viatge en família
19 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Not bad
Dominic
Estada de 2 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
12 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2020)
8/10, Bo
Patrick
Viatge de negocis
7 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Patrick
Estada de 3 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup
2 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good location, clean and ample parking space
Viatger verificat
Estada de 4 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
Dominic
Viatge en família
23 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dominic
Estada de 2 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Siong Thye
Viatge en família
12 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Convenient
Siong Thye
Estada de 3 nits (des. 2019)
6/10, Acceptable
TEE, KL
Viatge en família amb nens petits
21 de maig de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
TEE
Estada de 2 nits (maig 2019)
6/10, Acceptable
Agnes
31 de març de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Agnes
Estada d’1 nit (març 2019)
8/10, Bo
Soon Hiong
28 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good hotel
Soon Hiong
Estada d’1 nit (març 2019)
8/10, Bo
Wong
14 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Wong
Estada de 2 nits (gen. 2019)
8/10, Bo
Wong
14 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Wong
Estada d’1 nit (gen. 2019)
10/10, Excel·lent
H, US
3 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
H
Estada de 11 nits (nov. 2018)
8/10, Bo
Nur Syamim
29 de nov. de 2018
Nur Syamim
Estada d’1 nit (nov. 2018)