Hotel Orangutan
Bed and breakfast a Bukit Lawang amb servei de recepció les 24 hores i restaurant
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Orangutan





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Àtic familiar, diversos llits, no fumadors

Àtic familiar, diversos llits, no fumadors
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Ventilador de sostre
Bany privat
Escriptori
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard, 1 llit de matrimoni gran i sofà llit, no fumadors

Habitació doble estàndard, 1 llit de matrimoni gran i sofà llit, no fumadors
9,4 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Ventilador de sostre
Bany privat
Escriptori
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe, 1 llit de matrimoni gran i sofà llit, no fumadors

Habitació doble Deluxe, 1 llit de matrimoni gran i sofà llit, no fumadors
El més destacat
Ventilador de sostre
Bany privat
Escriptori
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Orangutan Street, Bukit Lawang, North Sumatra, 20852
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Ecolodge Bukit Lawang
Ecolodge Bukit Lawang
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Serveis de bugaderia
8.8 de 10, Excel·lent, 26 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar a la carta: entre 20000 i 50000 IDR per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 600000 IDR per vehicle només l'anada.
- L'ús de llits addicionals té un recàrrec.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Orangutan Bukit Lawang
Hotel Orangutan Bukit Lawang
Hotel Orangutan Bed & breakfast
Hotel Orangutan Bed & breakfast Bukit Lawang
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Orangutan
Opinions
8,6
Excel·lent
8,6/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
25 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Steve
Viatge en família
15 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Steve
Estada de 4 nits (març 2025)
8/10, Bo
Katia
14 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bonne adresse



Katia
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Heike
Viatge en família
23 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Heike
Estada de 18 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
HIRONORI
Viatge en grup
13 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
HIRONORI
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Robbert
Viatge en família
10 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Robbert
Estada de 3 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Bernard
5 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bernard
Estada de 2 nits (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Michael
Viatge en família amb nens petits
29 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Michael
Estada de 4 nits (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Jeff
15 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jeff
8/10, Bo
Susan
Viatge en família
21 de juny de 2023
Susan
Estada de 3 nits (juny 2023)
8/10, Bo
Line
18 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei
Has potential
Line
Estada de 6 nits (oct. 2022)
6/10, Acceptable
Robert, Frankfurt am Main
25 de set. de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
Robert
Estada de 2 nits (set. 2022)
8/10, Bo
YONGHO
29 de des. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good Hotel
YONGHO
Estada de 3 nits (des. 2020)
8/10, Bo
James
29 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
James
Estada de 2 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
James
27 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
A Week in the Jungle

James
Estada d’1 nit (gen. 2020)
8/10, Bo
James
27 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
A Week in the Jungle
James
Estada d’1 nit (gen. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
20 de des. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats
Viatger verificat
Estada de 4 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Mara, Belgium
8 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mara
Estada d’1 nit (set. 2019)
10/10, Excel·lent
KAZUMI
2 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
最高
KAZUMI
Estada d’1 nit (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Jean-Francois
7 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Séjour à Bukit Lawang!
Jean-Francois
Estada d’1 nit (ag. 2019)
8/10, Bo
Hervé
2 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hervé
Estada de 4 nits (juny 2019)
10/10, Excel·lent
Roger
8 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Stay Here!
Roger
Estada de 3 nits (juny 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en família amb nens petits, Viatge en grup
28 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 4 nits (març 2019)
10/10, Excel·lent
Mike
31 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Beautiful spot
Mike
Estada de 2 nits (des. 2018)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
11 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada de 2 nits (oct. 2018)