Magnolia Hotel Boutique
Hotel d'estil art-déco amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Magnolia Hotel Boutique





Opinions
9,6 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació clàssica

Habitació clàssica
10,0 sobre 10
Magnífic
(11 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Decoració individual
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Cortines opaques
Matalàs de Select Comfort
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
9,6 sobre 10
Magnífic
(13 opinions)
El més destacat
Pati
Balcó o pati
Amb aïllament acústic
Moblat de manera individual
Decoració individual
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
9,0 sobre 10
Fantàstic
(10 opinions)
El més destacat
Pati
Balcó o pati
Amb aïllament acústic
Decoració individual
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor LCD
També et pot agradar

Hilton Buenos Aires
Puerto Madero
- Piscina
- Spa
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
9.2 de 10, Fantàstic, 1.002 opinions
Preu actual: 179 €
23 d’ag. - 24 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Julian Alvarez 1746, Buenos Aires, Capital Federal, 1414
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Miravida Soho Hotel & Wine Bar
Miravida Soho Hotel & Wine Bar
- Esmorzar inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Serveis per a empreses
9.4 de 10, Excepcional, 249 opinions
Preu actual: 113 €
12 d’ag. - 13 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 1.50 USD per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 12 anys.
- És possible que hagis de pagar l'impost nacional de l'Argentina sobre el valor afegit (21 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que facin el pagament amb una targeta estrangera o mitjançant transferència bancària i presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts d'abonar l'impost sobre el valor afegit (21 %).
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
L’allotjament també es coneix com a
Magnolia Boutique Buenos Aires
Magnolia Boutique Hotel
Magnolia Hotel Boutique
Magnolia Hotel Boutique Buenos Aires
Magnolia Hotel Buenos Aires
Magnolia Hotel Boutique Hotel
Magnolia Hotel Boutique Buenos Aires
Magnolia Hotel Boutique Hotel Buenos Aires
Preguntes freqüents
Opinions: Magnolia Hotel Boutique
Opinions
9,6
Magnífic
9,8/10
Neteja
9,8/10
Personal i servei
9,2/10
Comoditats
9,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
3 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Adam
14 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Adam
Estada de 4 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
MARIO ALBERTO
Viatge en parella
14 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
MARIO ALBERTO
Estada de 3 nits (jul. 2025)
4/10, Deficient
IVO
Viatge en parella
13 de jul. de 2025
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
IVO
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Matthias, Essen
19 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Matthias
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Anna
Viatge en parella
31 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Anna
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Andrew
Viatge en parella
6 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Andrew
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Megan
Viatge en parella
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Megan
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Frederico
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Frederico
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
20 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Douglas
10 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Prime hotel in Palermo
Douglas
Estada de 5 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
sandy
8 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
sandy
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Sheila
28 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sheila
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Kelly
27 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kelly
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
william
24 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
william
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Nicola
10 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nicola
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Tania
Viatge en família
2 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Tania
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Thomas
21 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Thomas
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
mike
Viatge en parella
16 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
mike
Estada de 3 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Andreas
12 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Andreas
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Agnieszka
10 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Amazing stay in BA!
Agnieszka
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Bob
Viatge en parella
2 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Bob
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Anthony
31 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Anthony
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Edward
Viatge en família
29 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Edward
10/10, Excel·lent
Kelley
5 de gen. de 2025
Kelley
Estada d’1 nit (des. 2024)