Hotel Ayamitre
Hotel amb servei de recepció obert les 24 hores i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Palau del Congrés Nacional Argentí
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Ayamitre





Opinions
6,8 sobre 10,
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual estàndard

Habitació individual estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor
Bany privat
Un bidet
Combinació de dutxa i banyera
Banyera profunda
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació triple estàndard

Habitació triple estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor
Bany privat
Un bidet
Combinació de dutxa i banyera
Banyera profunda
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard

Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor
Bany privat
Un bidet
Combinació de dutxa i banyera
Banyera profunda
Per cable
També et pot agradar

Sheraton Buenos Aires Greenville Polo & Resort
Guillermo Hudson
- Piscina
- Spa
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
10.0 de 10, Excepcional, 2 opinions
Preu actual: 118 €
29 de juny - 30 de juny
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Ayacucho 106, Buenos Aires, Capital Federal, 1025
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel AyB Internacional
Hotel AyB Internacional
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
- Serveis per a empreses
8.2 de 10, Molt bé, 236 opinions
Preu actual: 40 €
23 de juny - 24 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 1.50 USD per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 12 anys.
- És possible que hagis de pagar l'impost nacional de l'Argentina sobre el valor afegit (21 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que facin el pagament amb una targeta estrangera o mitjançant transferència bancària i presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts d'abonar l'impost sobre el valor afegit (21 %).
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Ayamitre Buenos Aires
Hotel Ayamitre
Ayamitre Buenos Aires
Ayamitre
Hotel Ayamitre Hotel
Hotel Ayamitre Buenos Aires
Hotel Ayamitre Hotel Buenos Aires
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Ayamitre
Opinions
6,8
7,2/10
Neteja
7,2/10
Personal i servei
5,6/10
Comoditats
6,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en família
8 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 6 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Pia Alejandra
13 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Buena estadia.
Pia Alejandra
Estada de 6 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
Beatriz
26 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Beatriz
Estada de 2 nits (nov. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge de negocis, Viatge en família
21 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Què no li ha agradat: Neteja
Viatger verificat
Estada de 2 nits (oct. 2019)
6/10, Acceptable
Santiago
Viatge en parella
15 d’oct. de 2019
Què no li ha agradat: Personal i servei
Santiago
Estada d’1 nit (oct. 2019)
8/10, Bo
Victor
27 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Segurança
Victor
Estada d’1 nit (set. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
1 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Muy buena experiencia. Recomendable.
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
14 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2019)
6/10, Acceptable
YASUHIRO
23 de jul. de 2019
朝食
YASUHIRO
Estada de 2 nits (jul. 2019)
4/10, Deficient
Turista
Viatge en parella, Viatge de negocis
15 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Turista
Estada de 2 nits (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
13 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada de 5 nits (juny 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
9 de juny de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Buena experiencia
Viatger verificat
Estada de 2 nits (juny 2019)
2/10, Horrible
Andrew, New Zealand
Viatge en parella
3 de juny de 2019
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Andrew
Estada de 14 nits (maig 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
22 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
21 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (abr. 2019)
6/10, Acceptable
hannu
11 de març de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
hannu
Estada de 2 nits (març 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge de negocis
24 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge de negocis
12 de febr. de 2019
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
5 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2019)
2/10, Horrible
Silvia Soraya
5 de gen. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
No recomendable
Silvia Soraya
Estada de 3 nits (gen. 2019)
6/10, Acceptable
zvika
4 de des. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
zvika
Estada de 4 nits (nov. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
4 de des. de 2018
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel sencillo y muy buen ubicado
Viatger verificat
Estada de 5 nits (nov. 2018)
2/10, Horrible
Viatger verificat
16 de nov. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
15 de nov. de 2018
Viatger verificat
Estada de 3 nits (nov. 2018)
8/10, Bo
Andrea, Neuquen
8 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Andrea
Estada de 2 nits (nov. 2018)