SasOne Rooms
Hotel amb esmorzar gratuït i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Basílica de Sant Esteve
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament SasOne Rooms





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard

Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Servei de neteja diari
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Suite superior, 1 dormitori

Suite superior, 1 dormitori
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitori independent
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Servei de neteja diari
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals superior

Habitació doble o amb dos llits individuals superior
El més destacat
Aire condicionat
Llits addicionals (gratis)
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Servei de neteja diari
També et pot agradar

The Amberlyn Suite Hotel
Centre de Budapest
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
- Aparcament disponible
9.2 de 10, Fantàstic, 229 opinions
Preu actual: 101 €
taxes i impostos inclosos
31 d’ag. - 1 de set.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Sas utca 1., Budapest, 1051
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Radisson Hotel Budapest Budapart
Radisson Hotel Budapest Budapart
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.0 de 10, Fantàstic, 207 opinions
Preu actual: 89 €
taxes i impostos inclosos
13 d’ag. - 14 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 30.00 EUR per dia.
- Càrrec per animals de companyia: 10 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Número de registre de l’allotjament: EG19003269, EG19003284, EG19003263
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel SasOne Budapest
Hotel SasOne
SasOne Budapest
Hotel SasOne
SasOne Rooms Hotel
SasOne Rooms Budapest
SasOne Rooms Hotel Budapest
Preguntes freqüents
Opinions: SasOne Rooms
Opinions
8,6
Excel·lent
9,0/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
7,8/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
17 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (nov. 2022)
8/10, Bo
Lukasz
Viatge en família
7 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mimo wszystko polecam!
Lukasz
Estada de 2 nits (jul. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
21 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 4 nits (jul. 2020)
10/10, Excel·lent
Boglàrka
Viatge en grup
13 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Boglàrka
Estada d’1 nit (jul. 2020)
8/10, Bo
emre furkan
11 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
emre furkan
Estada de 2 nits (jul. 2020)
8/10, Bo
M, London
Viatge en família amb nens petits
15 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
M
Estada de 3 nits (març 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
3 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
1 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Parfait
Viatger verificat
Estada de 4 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
T
26 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great value and location
T
Estada de 5 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
16 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada de 6 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
16 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació




Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Mélanie
Viatge en grup
8 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ideal
Mélanie
Estada de 4 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
3 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2020)
6/10, Acceptable
Kety
27 de gen. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
pulizia..questa sconosciuta
Kety
Estada de 4 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
22 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2020)
8/10, Bo
Lázaro Luiz
20 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lázaro Luiz
Estada de 3 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
18 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Elena
14 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Elena
Estada d’1 nit (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
9 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en grup
4 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2020)
4/10, Deficient
GAIM
Viatge en família
19 de des. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
5지마
GAIM
Estada de 4 nits (des. 2019)
8/10, Bo
pia
Viatge en grup
11 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
pia
Estada de 2 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Roberto
Viatge en grup
7 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Roberto
Estada d’1 nit (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Cosimo
29 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Buon hotel

Cosimo
Estada d’1 nit (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
MYUNGHOON
26 de nov. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MYUNGHOON
Estada d’1 nit (nov. 2019)