Posada del Campanario
Bed and breakfast a Barichara amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Posada del Campanario





Opinions
9,8 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació econòmica

Habitació econòmica
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Mininevera
Televisor de pantalla plana
Ventilador
Dormitoris
Bany privat
Minibar
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Mininevera
Televisor de pantalla plana
Ventilador
Dormitoris
Bany privat
Minibar
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació

Habitació
El més destacat
Mininevera
Televisor de pantalla plana
Ventilador
Dormitoris
Bany privat
Minibar
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

749 Cl. 5, Barichara, Santander, 684041
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Casa Encanto Barichara
Casa Encanto Barichara
- Banyera d’hidromassatge
- Esmorzar inclòs
- Wifi gratuïta
- Servei de neteja
10.0 de 10, Excepcional, 11 opinions
Preu actual: 49 €
13 d’ag. - 14 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que hagis de pagar l'IVA (del 19 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que paguin amb una targeta estrangera o una transferència bancària i que presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts de l'impost sobre el valor afegit del 19 % si van reservar un paquet turístic (d'allotjament més altres serveis de viatge).
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
És possible que l'allotjament sol·liciti els documents següents a les persones que viatgin amb menors: pot ser que els pares que visitin Colòmbia amb fills de menys de 18 anys hagin de presentar el certificat de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia (o bé el passaport si no són ciutadans de Colòmbia) en fer l'entrada. Als familiars o tutors legals que viatgin a Colòmbia amb un menor se'ls pot demanar una autorització de viatge compulsada i signada pels dos progenitors i una fotocòpia dels documents d'identitat dels pares. Si el menor viatja acompanyat només per un dels progenitors, és possible que aquest progenitor hagi de presentar una autorització compulsada i signada per l'altre progenitor. Es recomana que les persones que viatgin amb menors es posin en contacte amb un consolat colombià per avançat per rebre més informació.
L’allotjament també es coneix com a
Posada Campanario Barichara
Posada del Campanario Barichara
Posada del Campanario Bed & breakfast
Posada del Campanario Bed & breakfast Barichara
Preguntes freqüents
Opinions: Posada del Campanario
Opinions
9,8
Magnífic
10/10
Neteja
10/10
Personal i servei
10/10
Comoditats
9,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
12 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 7 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Sergio
11 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sergio
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Juan
11 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Juan
Estada de 2 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
David, West Vancouver
13 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
David
Estada d’1 nit (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Gordon
Viatge en parella
9 de febr. de 2024
Gordon
Estada de 4 nits (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Jaime, Tampa
Viatge en família
28 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jaime
Estada de 2 nits (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Yves, LONDON
Viatge en parella
23 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yves
Estada d’1 nit (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Yves, LONDON
22 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Yves
Estada de 2 nits (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Martin
Viatge en grup
12 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great place to stay in Barichara!!
Martin
Estada de 2 nits (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Jorge
11 de des. de 2023
Jorge
Estada d’1 nit (des. 2023)
10/10, Excel·lent
Bettina
3 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bettina
Estada de 3 nits (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
Nicolas
Viatge en parella
25 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Nicolas
Estada de 2 nits (juny 2023)
10/10, Excel·lent
Christian
8 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Relax with history
Christian
Estada d’1 nit (juny 2023)
10/10, Excel·lent
Adam
3 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Adam
Estada de 4 nits (març 2023)
10/10, Excel·lent
David
15 d’abr. de 2022
David
Estada de 2 nits (abr. 2022)
10/10, Excel·lent
Natalia
Viatge en família
14 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Natalia
Estada d’1 nit (abr. 2022)
10/10, Excel·lent
Nicolas, Medellin
Viatge en família
22 de març de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nicolas
Estada de 2 nits (març 2022)
10/10, Excel·lent
sebastian, rochelle park
Viatge en grup
28 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
sebastian
Estada de 2 nits (oct. 2021)
10/10, Excel·lent
Sergio
18 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excelente lugar



Sergio
Estada d’1 nit (ag. 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
15 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Recomendado
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2021)
8/10, Bo
German
30 de gen. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Bien pero sin AA
German
Estada d’1 nit (gen. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
13 de gen. de 2021
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2021)
10/10, Excel·lent
Amanda
5 de gen. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Amanda
Estada de 2 nits (des. 2020)
10/10, Excel·lent
Regis, Paris
Viatge en parella
8 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Regis
Estada de 2 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
7 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (des. 2019)