Hotel Castillo Resort
Hotel a la vora del riu amb spa complet i un parc aquàtic d'accés gratuït
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Castillo Resort





Opinions
7,0 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, 1 llit de matrimoni gran, no fumadors

Habitació doble, 1 llit de matrimoni gran, no fumadors
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Balcó
Sala d'estar
Aire condicionat
Televisor LCD
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Minibar
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple, diversos llits, no fumadors

Habitació quàdruple, diversos llits, no fumadors
El més destacat
Balcó
Sala d'estar
Aire condicionat
Televisor LCD
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Per cable
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació triple, diversos llits, no fumadors

Habitació triple, diversos llits, no fumadors
El més destacat
Balcó
Sala d'estar
Aire condicionat
Televisor LCD
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Per cable
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar, diversos llits, no fumadors

Habitació familiar, diversos llits, no fumadors
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Balcó
Sala d'estar
Aire condicionat
Televisor LCD
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Per cable
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Carrera 12 #7-70, San Gil, Santander, 684031
Sobre aquest allotjament
Hotel Castillo Resort
Allotjaments similars

Quedate Apartahotel San Gil Plaza
Quedate Apartahotel San Gil Plaza
- Piscina
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Spa
8.0 de 10, Molt bé, 2 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que hagis de pagar l'IVA (del 19 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que paguin amb una targeta estrangera o una transferència bancària i que presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts de l'impost sobre el valor afegit del 19 % si van reservar un paquet turístic (d'allotjament més altres serveis de viatge).
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar aparcament a les instal·lacions, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i una farmaciola
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
En aquest allotjament l'aigua calenta és limitada
És possible que l'allotjament sol·liciti els documents següents a les persones que viatgin amb menors: pot ser que els pares que visitin Colòmbia amb fills de menys de 18 anys hagin de presentar el certificat de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia (o bé el passaport si no són ciutadans de Colòmbia) en fer l'entrada. Als familiars o tutors legals que viatgin a Colòmbia amb un menor se'ls pot demanar una autorització de viatge compulsada i signada pels dos progenitors i una fotocòpia dels documents d'identitat dels pares. Si el menor viatja acompanyat només per un dels progenitors, és possible que aquest progenitor hagi de presentar una autorització compulsada i signada per l'altre progenitor. Es recomana que les persones que viatgin amb menors es posin en contacte amb un consolat colombià per avançat per rebre més informació.
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Castillo Resort San Gil
Castillo San Gil
Hotel Hotel Castillo Resort San Gil
San Gil Hotel Castillo Resort Hotel
Hotel Hotel Castillo Resort
Castillo
Hotel Castillo Resort Hotel
Hotel Castillo Resort San Gil
Hotel Castillo Resort Hotel San Gil
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Castillo Resort
Opinions
7,0
Bo
7,2/10
Neteja
6,8/10
Personal i servei
6,0/10
Comoditats
6,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
15 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Valentina
4 d’abr. de 2024
Valentina
Estada de 2 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
Carlos
Viatge en família
1 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Carlos
Estada de 2 nits (març 2024)
6/10, Acceptable
JORGE EMILIO
Viatge en família
27 de juny de 2023
JORGE EMILIO
Estada de 2 nits (juny 2023)
8/10, Bo
Bill
30 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Disney- themed, best for families
Bill
Estada de 5 nits (març 2023)
6/10, Acceptable
Alexander
Viatge en família amb nens petits
2 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Alexander
Estada de 2 nits (jul. 2022)
10/10, Excel·lent
ANDREA
Viatge en família
22 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ANDREA
Estada de 2 nits (jul. 2022)
2/10, Horrible
Edrick
20 de jul. de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mal Servicio
Edrick
Estada d’1 nit (jul. 2022)
6/10, Acceptable
CESAR
Viatge en família
18 de jul. de 2022
Què no li ha agradat: Neteja
I will give a 2 and 1/2 starts to this Hotel
CESAR
Estada de 2 nits (jul. 2022)
2/10, Horrible
Ingrid
Viatge en família
17 de jul. de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ingrid
Estada de 2 nits (jul. 2022)
8/10, Bo
Laura
3 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Laura
Estada d’1 nit (abr. 2022)
6/10, Acceptable
Levi
Viatge en parella
5 de març de 2022
Què li ha agradat: Neteja
Levi
Estada de 3 nits (febr. 2022)
10/10, Excel·lent
Lisette xiomara
Viatge en família
22 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lisette xiomara
Estada d’1 nit (set. 2021)
10/10, Excel·lent
Jairo
6 de jul. de 2021
Jairo
Estada de 2 nits (jul. 2021)
10/10, Excel·lent
Grisman
2 de maig de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Grisman
Estada d’1 nit (maig 2021)
8/10, Bo
Carlos
Viatge en família
12 d’abr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Carlos
Estada de 2 nits (abr. 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
4 d’abr. de 2021
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Tiene que mejorar la limpieza en el restaurante
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2021)
6/10, Acceptable
Adriana del Pilar
3 d’abr. de 2021
Adriana del Pilar
Estada d’1 nit (març 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
31 de març de 2021
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2021)
2/10, Horrible
MARIA CAMILA
Viatge en grup
22 de març de 2021
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
NO HABÍA RESERVA NI HOSPEDAJE
MARIA CAMILA
Estada d’1 nit (març 2021)
10/10, Excel·lent
Valentina
9 de març de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excelente hotel
Valentina
Estada d’1 nit (març 2021)
4/10, Deficient
Erik l
Viatge en família
8 de març de 2021
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mala experiencia
Erik l
Estada de 2 nits (març 2021)
2/10, Horrible
Elizabeth
23 de febr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Solo fachada pésimo servicio
Elizabeth
Estada de 2 nits (febr. 2021)
2/10, Horrible
Elizabeth
23 de febr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Solo fachada pésimo servicio
Elizabeth
Estada de 2 nits (febr. 2021)
10/10, Excel·lent
Linda Stefanny
Viatge en família
8 de febr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
RECOMNDO AL 100% EL HOTEL CASTILLO RESORT DE SAN
Linda Stefanny
Estada d’1 nit (febr. 2021)








