Landhotel Menke
Hotel amb aparcament gratuït i a prop de l'atractiu següent: Turó de Muhlenkopf
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Landhotel Menke





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 120 €
taxes i impostos inclosos
6 d’ag. - 7 d’ag.
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor intel·ligent
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
El més destacat
Balcó o pati moblats
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor intel·ligent
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor intel·ligent
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Korbacher Straße 15, Brilon, NW, 59929
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

DAS LOFT Hotel Hölsterloh
DAS LOFT Hotel Hölsterloh
- Spa
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.0 de 10, Fantàstic, 7 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 14 EUR per adult i 14 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 5.00 EUR per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec pel llit addicional: 30.0 EUR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i targetes de dèbit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Alemanya. La d'aquest allotjament és la següent: 3 stars.
L’allotjament també es coneix com a
Landhotel Menke
Landhotel Menke Brilon
Landhotel Menke Hotel
Landhotel Menke Hotel Brilon
Landhotel Menke Hotel
Landhotel Menke Brilon
Landhotel Menke Hotel Brilon
Preguntes freqüents
Opinions: Landhotel Menke
Opinions
8,8
Excel·lent
9,6/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
10/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en grup
27 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (febr. 2025)
4/10, Deficient
marc
Viatge de negocis
13 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei
Soso
marc
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Thorsten
Viatge de negocis
16 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Thorsten
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Peter
Viatge en grup
2 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alles bestens!!
Peter
Estada de 2 nits (abr. 2024)
8/10, Bo
Benedikt
Viatge de negocis
6 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gut für Gesfhäftsreisen
Benedikt
Estada d’1 nit (maig 2024)
8/10, Bo
Marcus
10 d’abr. de 2024
Marcus
Estada d’1 nit (abr. 2024)
8/10, Bo
Ton
5 de gen. de 2024
Ton
Estada de 3 nits (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Christian
Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
24 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Christian
Estada d’1 nit (jul. 2023)
8/10, Bo
Dan
15 de març de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Dan
Estada de 2 nits (març 2022)
8/10, Bo
Wolfgang
Viatge de negocis
12 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Wolfgang
Estada d’1 nit (nov. 2021)
10/10, Excel·lent
Danielle
Viatge en família
28 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Danielle
Estada de 3 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
Frank
Viatge de negocis
6 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Rechnung sofort anfordern
Frank
Estada d’1 nit (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
25 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (set. 2019)
10/10, Excel·lent
J.W.
23 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
J.W.
Estada d’1 nit (set. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
25 de juny de 2019
Viatger verificat
Estada de 3 nits (juny 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis, Viatge en grup
3 de juny de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 4 nits (maig 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
4 de febr. de 2019
Viatger verificat
Estada de 3 nits (gen. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
4 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (gen. 2019)
10/10, Excel·lent
Katta, Porta Westfalica
13 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Katta
Estada d’1 nit (gen. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
4 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Gut gelegenes Hotel
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2018)
10/10, Excel·lent
Christian
17 de febr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hyggeligt familehotel
Christian
Estada de 2 nits (febr. 2018)
8/10, Bo
Pieter J.
3 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pieter J.
Estada de 6 nits (des. 2017)
8/10, Bo
Christoph
6 de març de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Sauber und günstig
Christoph
8/10, Bo
Viatger verificat
25 de febr. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gose rummelige værelser. God mad i restauranten.
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
6 de gen. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació