Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Garni hotel Matysak





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 99 €
taxes i impostos inclosos
28 de set. - 29 de set.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor
Dormitoris
Cortines opaques
Bany privat
Minibar
Escriptori
Habitació doble o amb dos llits individuals bàsica
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor
Dormitoris
Cortines opaques
Minibar
Armari rober o de rebost
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals bàsica

Habitació doble o amb dos llits individuals bàsica
9,2 sobre 10
Fantàstic
(7 opinions)
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor
Dormitoris
Cortines opaques
Minibar
Armari rober o de rebost
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri
Garni hotel Matysak és a Ciutat Vella de Bratislava, a Bratislava. Si busques unes vacances actives, apropa't a Hulanský Winery i Villa Vino Rača; també pots visitar atractius turístics com ara Museu de la Policia SR i Museu d'Història Natural. També val la pena visitar Centre de Ciències Atlantis i Zoo de Bratislava.

15 Pražská, Bratislava, Bratislavský kraj, 811 04
Què hi ha als voltants
- Mercat de Nadal de Bratislava - 20 minuts a peu - 1.7 km
- Catedral de Sant Martí - 3 minuts en cotxe - 2.1 km
- Església Blava - 3 minuts en cotxe - 1.7 km
- Castell de Bratislava - 3 minuts en cotxe - 1.8 km
- TIPOS Arena - 4 minuts en cotxe - 2.5 km
Com moure’s per la zona
Restaurants
- Bistro 24 - 5 minuts a peu
- Trang An - 10 minuts a peu
- LOKAL unas - 9 minuts a peu
- Hostinec Rýchlik - 7 minuts a peu
- Palacinka Lacinka - 8 minuts a peu
Sobre aquest allotjament
Garni hotel Matysak
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 3.50 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 10 EUR per nit.
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Càrrec pel llit addicional: 15 EUR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un sistema de seguretat i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Matysak
Garni hotel Matysak Bratislava
Garni hotel Matysak Bed & breakfast
Garni hotel Matysak Bed & breakfast Bratislava
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Garni hotel Matysak
9,0
Fantàstic
9,4
Neteja
8,0
Comoditats
9,2
Personal i servei
8,8
Respecte al medi ambient
8,6
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en família
16 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Daniel
Viatge en família
6 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Daniel
Estada de 2 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
22 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Philip
Viatge en grup
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellent relatively inexpensive stop-over hotel.
Philip
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
DENSON
2 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
One night stay with satisfaction overall
DENSON
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
LUKE
2 de maig de 2025
LUKE
Estada d’1 nit (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Alison
Viatge en família
23 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Alison
Estada d’1 nit (abr. 2025)
2/10, Horrible
Joseph, Long Branch
Viatge en família
15 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Joseph
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Bob
30 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Bob
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Justin
22 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Justin
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Daniel
6 de març de 2025
Daniel
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Karla Yunuen
Viatge de negocis
28 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Karla Yunuen
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
S
Viatge en família
3 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
S
Estada de 3 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Edward
Viatge en grup
22 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Edward
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Jeffrey
Viatge en família
14 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jeffrey
Estada de 3 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
Stephen
5 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Stephen
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
Jeremiah
Viatge en parella
2 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jeremiah
Estada de 3 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Christina
25 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Christina
Estada d’1 nit (set. 2024)
6/10, Acceptable
Yudo
Viatge en parella
25 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats
Yudo
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Chris
25 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Chris
Estada de 3 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Simon
Viatge en parella
22 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Comoditats
Simon
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Anne Margaret
Viatge en grup
17 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Anne Margaret
Estada de 3 nits (jul. 2024)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
13 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
YEONJU
3 de jul. de 2024
YEONJU
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
KAZUSHI
8 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
KAZUSHI
Estada de 2 nits (juny 2024)