Hôtel Restaurant La Matelote
Hotel amb una sauna, molt a prop de Centre Nacional del Mar Nausicaá
Galeria de fotos de l’allotjament Hôtel Restaurant La Matelote





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 131 €
taxes i impostos inclosos
11 de nov. - 12 de nov.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
9,0 sobre 10
Fantàstic
(13 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Barnussos
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Habitació doble (Prestige)

Habitació doble (Prestige)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Combinació de dutxa i banyera
Barnussos
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Suite júnior

Suite júnior
El més destacat
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Combinació de dutxa i banyera
Barnussos
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

80 Boulevard Sainte Beuve, Boulogne-sur-Mer, 62200
Sobre aquest allotjament
Hôtel Restaurant La Matelote
Allotjaments similars

Evancy Boulogne-sur-Mer
Evancy Boulogne-sur-Mer
- Cuina
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Esmorzar disponible
8.6 de 10, Excel·lent, 514 opinions
Preu actual: 78 €
taxes i impostos inclosos
12 de nov. - 13 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 2.00 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 18.00 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament cobert sense assistència: 16.00 EUR per nit.
- Càrrec per animals de companyia: 18 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec per l'ús del bressol: 25.0 EUR per nit.
- Càrrec pel llit addicional: 25.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols o llits addicionals, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
Hôtel Restaurant Matelote Boulogne-sur-Mer
Hôtel Restaurant Matelote
Restaurant Matelote Boulogne-sur-Mer
Restaurant La Matelote
Hôtel Restaurant La Matelote Hotel
Hôtel Restaurant La Matelote Boulogne-sur-Mer
Hôtel Restaurant La Matelote Hotel Boulogne-sur-Mer
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hôtel Restaurant La Matelote
8,6
Excel·lent
9,0
Neteja
8,2
Ubicació
8,6
Personal i servei
8,2
Respecte al medi ambient
8,4
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
31 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (oct. 2025)
8/10, Bo
Annie
Viatge en família
13 d ’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Annie
Estada de 2 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Guy R, Juvigne
Viatge en parella
27 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Guy R
Estada de 2 nits (set. 2025)
6/10, Acceptable
Kristof
25 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Kristof
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Julien, Saint Estève
20 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Julien
Estada de 5 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Sophia
27 de jul. de 2025
Sophia
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Timothy
23 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
8/10
Timothy
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Leif
Viatge en família
22 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Leif
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Agnès
Viatge en família
17 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Agnès
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Katia
Viatge de negocis
28 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Katia
Estada d’1 nit (juny 2025)
6/10, Acceptable
Steven
Viatge en grup
19 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Steven
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Jean Pierre
24 de maig de 2025
Jean Pierre
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Thomas
Viatge en família
1 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Thomas
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
24 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Daniel
23 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great Hotel & Restaurant
Daniel
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Charlene
9 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
We en amoureux
Charlene
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
21 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Rupert
Viatge en família
20 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rupert
Estada de 2 nits (ag. 2024)
6/10, Acceptable
Nikki
10 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Nikki
Estada d’1 nit (ag. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
20 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Correct pour une nuit
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2024)
8/10, Bo
Peder Gellert
13 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
God placering men lidt nedslidt
Peder Gellert
Estada de 2 nits (jul. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
24 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Mark
18 de juny de 2024
Mark
Estada de 2 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Nizar
1 de juny de 2024
Nizar
Estada d’1 nit (maig 2024)
8/10, Bo
PAUL
Viatge en grup
7 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
PAUL
Estada d’1 nit (maig 2024)








