Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Bonsai





Opinions
7,4 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 8 de 8 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Un assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Entrada amb clau mòbil
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Televisor LCD
Un assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Entrada amb clau mòbil
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Televisor LCD
Un assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Entrada amb clau mòbil
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Un assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Entrada amb clau mòbil
Carregar totes les fotos de: Triple Room Economy

Triple Room Economy
Carregar totes les fotos de: Triple Room Deluxe

Triple Room Deluxe
Carregar totes les fotos de: Double Room Economy

Double Room Economy
Carregar totes les fotos de: Double Room Deluxe

Double Room Deluxe
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Rua Xv de Novembro, 564, Centro, Bonito, MS, 79290-000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Wetiga Hotel
Wetiga Hotel
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.4 de 10, Molt bé, 367 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un sistema de seguretat i una farmaciola
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Bonsai Bonito
Hotel Bonsai Bonito
Hotel Bonsai Hotel Bonito
Hotel Bonsai Hotel
Hotel Bonsai Hotel
Hotel Bonsai Bonito
Hotel Bonsai Hotel Bonito
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Bonsai
Opinions
7,4
Bo
7,8/10
Neteja
8,2/10
Personal i servei
7,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
25 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Estada de 3 nits (abr. 2025)
4/10, Deficient
Loyre
Viatge en família
20 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Quarto 210 com forte cheiro de Mofo
Loyre
Estada d’1 nit (abr. 2025)
4/10, Deficient
Fabia Siqueira
Viatge en família
10 de gen. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei
Cobram além do ofertado
Fabia Siqueira
Estada de 2 nits (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Wedney
Viatge en família
8 de gen. de 2025
Wedney
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
PAULO S F
Viatge en família
29 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
PAULO S F
Estada de 4 nits (des. 2024)
2/10, Horrible
Eliane
3 de nov. de 2024
Eliane
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
francisco arquimedes
3 de set. de 2024
francisco arquimedes
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Caroline
2 de juny de 2024
Caroline
Estada de 3 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Paulo
8 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
MARAVILHOSA
Paulo
Estada de 3 nits (abr. 2024)
6/10, Acceptable
JOVENIL
4 d’abr. de 2024
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
JOVENIL
Estada de 2 nits (març 2024)
6/10, Acceptable
Paulo
26 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Insatisfeito
Paulo
Estada d’1 nit (març 2024)
2/10, Horrible
Katia
19 de febr. de 2024
Katia
Estada d’1 nit (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Gerson Roberto
5 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Gerson Roberto
Estada de 6 nits (des. 2023)
10/10, Excel·lent
Debora
20 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Debora
Estada d’1 nit (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
Vivian
20 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Vivian
Estada d’1 nit (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
Vitor
22 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Vitor
Estada de 2 nits (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Rosana
29 d’ag. de 2023
Rosana
Estada d’1 nit (ag. 2023)
4/10, Deficient
RAMON
Viatge de negocis
22 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Necessita de uma reforma urgente nos quartos.
RAMON
Estada de 5 nits (jul. 2023)
4/10, Deficient
Marco Antonio
3 de gen. de 2023
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Terrível
Marco Antonio
Estada de 4 nits (des. 2022)
6/10, Acceptable
Paulo
26 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Avaliação
Paulo
Estada de 2 nits (oct. 2020)
10/10, Excel·lent
MARIA DE F
14 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Paraiso
MARIA DE F
Estada de 4 nits (oct. 2019)
2/10, Horrible
Francielli ap felipe card
13 d’oct. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pessimo
Francielli ap felipe card
Estada d’1 nit (oct. 2018)
10/10, Excel·lent
LUCIA HELENA
30 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tranquilidade em Bonito.
LUCIA HELENA
Estada de 3 nits (maig 2018)
10/10, Excel·lent
Jackson
4 d’oct. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jackson
Estada de 2 nits (set. 2017)
8/10, Bo
Jimmy
16 de set. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Buen hotel ceca de todo
Jimmy
Estada de 5 nits (set. 2017)