Mercure Bolton Georgian House Hotel

Allotjament de 3.0 estrelles
Hotel amb certificació ecològica amb un gimnàs i servei de recepció les 24 hores

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Mercure Bolton Georgian House Hotel

Vestíbul
Instal·lacions esportives
Esmorzar diari complet (17.95 GBP per persona)
Entrada de l'allotjament
Centre de negocis

Serveis populars

  • Esmorzar disponible
  • Servei d’habitacions
  • Gimnàs
  • Bar
  • Servei de recepció obert les 24 hores
  • S’admeten animals
El preu actual és de 63 €
taxes i impostos inclosos
31 d’ag. - 1 de set.

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions

Habitació clàssica, 2 llits individuals

8,0 sobre 10
Molt bo
(3 opinions)

El més destacat

Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LED
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Bullidora elèctrica
  • 21 metres quadrats
  • Capacitat per a 2
  • 2 llits individuals

Habitació familiar, diversos llits (Classic)

8,8 sobre 10
Excel·lent
(3 opinions)

El més destacat

Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LED
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Bullidora elèctrica
  • 26 metres quadrats
  • Capacitat per a 4
  • 1 llit doble i 2 llits individuals

Habitació clàssica, 1 llit doble

7,8 sobre 10
(15 opinions)

El més destacat

Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LED
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Bullidora elèctrica
  • 21 metres quadrats
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit doble

Privilege, Habitació, 1 llit doble

El més destacat

Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LED
Dormitoris
Bany privat
Barnussos
Un assecador de cabells
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
  • 26 metres quadrats
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit doble
Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
Manchester Road, Blackrod, Bolton, England, BL6 5RU

Què hi ha als voltants

  • Estadi de la Universitat de Bolton - 3 minuts en cotxe - 2.4 km
  • Arena de Bolton - 3 minuts en cotxe - 2.4 km
  • Parc Comercial i d'Oci Middlebrook - 3 minuts en cotxe - 3.0 km
  • Go Ape a Rivington - 8 minuts en cotxe - 8.7 km
  • Universitat de Bolton - 10 minuts en cotxe - 10.6 km

Com moure’s per la zona

  • Blackrod Station: 2 min en cotxe
  • Manchester (MAN): a 39 min en cotxe

Restaurants

  • ‪McDonald's - ‬4 minuts en cotxe
  • ‪Hollywood Bowl - ‬4 minuts en cotxe
  • ‪Wagamama Bolton - ‬4 minuts en cotxe
  • ‪Nando's - ‬4 minuts en cotxe
  • ‪M&S Café - ‬4 minuts en cotxe

Sobre aquest allotjament

Mercure Bolton Georgian House Hotel

Hotel amb certificació ecològica a prop de l'aeroport
Has pensat a allotjar-te a Mercure Bolton Georgian House Hotel? Aprofita que ofereix un jardí, una perruqueria i servei de bugaderia i tintoreria. El restaurant restaurant cuina internacional de les instal·lacions, The Brasserie, ofereix esmorzars, dinars, sopars i menú infantil. Podràs connectar-te a Internet gràcies a la wifi gratuïta a l'habitació. A més, tindràs un bar i un gimnàs a la teva disposició.
Entre els avantatges addicionals, s'inclouen els següents:
  • Aparcament sense assistència gratis
  • Esmorzar complet (de pagament), registre de sortida exprés i registre d'entrada exprés
  • Sala de banquets, televisió al vestíbul i sales de reunions
  • Als comentaris dels clients es diuen meravelles de l'amabilitat del personal
Característiques de l'habitació
Les 91 habitacions tenen comoditats com ara servei d'habitacions les 24 hores. També s'inclouen serveis i instal·lacions com wifi gratuïta i caixes fortes.
Entre les comoditats extres, s'inclou el següent:
  • Reciclatge, bombetes LED i productes de neteja respectuosos amb el medi ambient
  • Banys que ofereixen articles de tocador respectuosos amb el medi ambient i banyeres o dutxes
  • Televisors LED amb canals digitals
  • Bullidores elèctriques, calefacció i servei de neteja diari

Premis i afiliacions

Allotjament amb certificat ecològic
Aquest allotjament forma part del programa Green Key (fundació per a l'educació mediambiental), que mesura l'impacte de l'allotjament en un o diversos dels aspectes següents: medi ambient, comunitat, patrimoni cultural i economia local.

Idiomes

Anglès, francès i portuguès.

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Aparcament gratuït sense assistència a les instal·lacions
  • Aparcament gratuït per a autocaravanes, autobusos i camions a les instal·lacions

Menjar i beguda

  • Esmorzar complet de pagament disponible de 06:30 a 09:30 de dilluns a divendres i de 08:00 a 11:00 els caps de setmana: 17,95 GBP per persona
  • Bar o cafeteria
  • Un bar
  • Un restaurant

Restaurants a les instal·lacions

  • Club Bar
  • The Brasserie

Activitats

  • Gimnàs
  • Televisor en espais comuns

Per a famílies

  • Bar o cafeteria
  • Llit addicional (recàrrec)

Comoditats

  • Caixa forta a la recepció
  • Magatzem d'equipatge
  • Perruqueria
  • Premsa gratuïta al vestíbul
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Atenció multilingüe
  • Canvi de roba de llit (cal sol·licitar-lo)
  • Canvi de tovalloles (cal sol·licitar-lo)
  • Porter o grum
  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (diari)

Serveis empresarials

  • Espai per a conferències
  • Sales de reunions

Exterior

  • Jardí

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Accés en cadira de rodes (pot tenir limitacions)
  • Ascensor
  • Dispositius d'audició assistida

Més serveis

  • 2 edificis
  • 4 plantes
  • Agitadors de cafè biodegradables disponibles
  • Almenys un 10 % dels beneficis es tornen a invertir en projectes comunitaris i de sostenibilitat
  • Almenys un 80 % de la il·luminació és LED
  • Canyes per beure biodegradables disponibles
  • Esmorzar vegetarià disponible
  • Exposicions d'artistes locals
  • Finestres de doble vidre
  • Gots reutilitzables
  • Informació sobre la cultura i l'ecosistema locals
  • No hi ha agitadors de cafè de plàstic
  • No hi ha ampolles d'aigua de plàstic
  • No hi ha ampolles de refrescos de plàstic
  • No hi ha canyes per beure de plàstic
  • Opcions d'alimentació veganes
  • Opcions d'alimentació vegetarianes
  • Política integral contra el malbaratament alimentari
  • Política integral de reciclatge
  • Sala de ball
  • Sala de banquets
  • Tractament ètic dels animals salvatges en captivitat
  • Vaixella reutilitzable
  • Visites i activitats organitzades i de propietat local

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Es proporcionen llençols
  • Llit addicional (recàrrec)

Bany

  • Assecador de cabells
  • Bany privat
  • Banyera o dutxa
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Televisor LED amb canals digitals

Menjar i beguda

  • Bullidora elèctrica
  • Cafetera i tetera
  • Servei d'habitacions 24 hores

Altres

  • Articles de tocador ecològics
  • Caixa forta
  • Calefacció
  • Dispensadors a granel d'articles de tocador
  • Dispositius d'estalvi d'energia a les habitacions
  • Dutxes amb ús eficient de l'aigua
  • Escriptori
  • Habitacions connectades disponibles
  • Il·luminació LED
  • Planxa i taula de planxar
  • Reciclatge
  • Telèfon
  • Ús de productes de neteja ecològics

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. Hora de finalització del registre d'entrada: migdia.
Registre d'entrada sense contacte
Registre d'entrada exprés disponible

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: 11:00.
Registre de sortida sense contacte
La sortida després de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Càrrec per fer el registre de sortida més tard de l'horari establert: 20 GBP.
Registre de sortida exprés disponible

Instruccions especials d’entrada

El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

S'admeten animals de companyia per un càrrec addicional: 15 GBP per animal de companyia per estada. A més, s'ha d'abonar un càrrec únic en concepte de neteja (10 GBP).
Els animals de servei són benvinguts i no cal abonar cap càrrec
Només es poden portar gossos i gats
S'apliquen restriccions; contacta amb l'allotjament mitjançant el número que trobaràs a la confirmació de la reserva per a més informació
Hi ha disponibles bols d'aigua i menjar

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
Hi ha llits addicionals disponibles
No hi ha bressols disponibles.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Extres opcionals

  • Càrrec per l'esmorzar complet: 17.95 GBP per persona (preu aproximat).
  • Càrrec per animals de companyia: 15 GBP per animal de companyia, per estada més un càrrec únic de 10 GBP per la neteja al final de l'estada.
  • No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
  • Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 20 GBP.
  • L'ús de llits addicionals té un recàrrec.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament utilitza energia solar.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: allsafe (Accor Hotels).
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

Informació addicional

L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)

L’allotjament també es coneix com a

Bolton Georgian House
Mercure Bolton Georgian
Mercure Bolton Georgian House
Mercure Bolton Georgian House Hotel
Mercure Georgian Bolton
Mercure Georgian House
Mercure Georgian House Bolton
Mercure Georgian House Hotel
Mercure Hotel Georgian House
Mercure House
Ramada Bolton
Oldham Ramada
Mercure Bolton Georgian House Hotel Hotel
Mercure Bolton Georgian House Hotel Bolton
Mercure Bolton Georgian House Hotel Hotel Bolton

Preguntes freqüents

Mercure Bolton Georgian House Hotel accepta animals de companyia?

Sí, en aquest allotjament es permeten els gats i gossos. Es cobra una taxa de 15 GBP per animal de companyia i per estada. També s'aplica un càrrec pel servei de neteja: 10 GBP. No cal pagar cap taxa en el cas dels animals de servei.

Quant costa allotjar-se a Mercure Bolton Georgian House Hotel?

Amb data 3 d’ag. de 2025, els preus que s’han trobat per a una estada d’una nit per a dos adults a Mercure Bolton Georgian House Hotel el dia 31 d’ag. de 2025 són d'almenys 63,32 €, amb taxes i impostos inclosos. Aquest import es basa en el preu per nit més baix que s’ha trobat en les últimes 24 hores per a estades durant els propers 30 dies. Els preus poden canviar. Tria les dates que vulguis per veure preus més precisos.

Quant costa aparcar a Mercure Bolton Georgian House Hotel?

L'aparcament sense assistència és gratuït en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Mercure Bolton Georgian House Hotel?

Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. Hora de finalització del registre d'entrada: migdia.

A quina hora es fa el registre de sortida a Mercure Bolton Georgian House Hotel?

Registre de sortida: 11:00. És possible fer una sortida tardana per 20 GBP (servei subjecte a disponibilitat).

On es troba Mercure Bolton Georgian House Hotel?

Aquest hotel es troba a prop de l'aeroport i a menys de 3 km de les atraccions següents: Arena de Bolton, Estadi de la Universitat de Bolton i Parc Comercial i d'Oci Middlebrook. Club de Golf Douglas Valley és a 3,6 km de distància. Blackrod Station és a 24 min a peu i Horwich Parkway Station, a 26 min.

Opinions: Mercure Bolton Georgian House Hotel

Opinions

7,6

Bo

Puntuació 10: Excel·lent. 218 de 701 opinions
Puntuació 8: Bo. 256 de 701 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 132 de 701 opinions
Puntuació 4: Deficient. 52 de 701 opinions
Puntuació 2: Horrible. 43 de 701 opinions

7,8/10

Neteja

8,0/10

Personal i servei

7,8/10

Comoditats

7,2/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

7,4/10

Respecte al medi ambient

Opinions

6/10, Acceptable

Alexander

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Good location but in need of a smarten up.
Estada d’1 nit (jul. 2025)

4/10, Deficient

Rachel

Comfortable and clean room. Was woken up at 3:30am by neighbour playing music and having very loud sex. The walls are paper thin and could hear everything even them talking. Would not return or recommend
Estada d’1 nit (juny 2025)

10/10, Excel·lent

Emma

Estada d’1 nit (maig 2025)

2/10, Horrible

Ashok

Viatge en parella
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Did not match the photo. Poor hotel. Checked in and checked out within an hour. It was not possible to stay the night in the hotel but driving back to London. Hotel not maintained. Smell. Depressing.
Estada d’1 nit (maig 2025)

10/10, Excel·lent

Matthew

Què li ha agradat: Personal i servei
Estada d’1 nit (febr. 2025)

4/10, Deficient

Viatger verificat

Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei

Staff try hard but it was not great!

Lovely room but had a steady and loud machinery hum most of the time. Food a little mediocre with warm bread rolls evidently previously frozen. At breakfast when I commented on the dry large stain on the table cloth at 8 am the lady said the tablecloth had been clean on the day before and they'd been open since 6.30am!
Estada de 2 nits (abr. 2025)

10/10, Excel·lent

Morgan

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (abr. 2025)

6/10, Acceptable

Martin

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Management need to plan better

We used this hotel for a reunion of about 35 people. Also booked in was a wedding party. Both the Fri and more so on Saturday they ran out of most of draught beers and lagers! Having to mix our drinks is not good. Lack of planning by management. Staff behind the bar were excellent and apologetic even though it was not their fault. Very disappointed on that aspect of the service.
Estada de 2 nits (abr. 2025)

4/10, Deficient

Zamir

Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació

Disappointed and lack of customer communication .

The check-in was the only part of our stay I can genuinely praise. The room was booked for two people but was only prepared for one. It was extremely hot, and despite turning off the heating and opening the windows, the temperature remained unbearable. It wasn’t until well past midnight that someone finally came to the room, only to suggest we open the window a bit more. We were told we could check out late, which turned into another disaster. A very rude young lady nearly kicked the door down at 11am normal check out tome and abruptly told us to leave. When we asked to speak to a manager at the front desk, we were told the night staff had indeed passed on the late check-out message but no manager was available. I was assured that the manager would contact me. We’re still waiting… Yep, still waiting. I’ll update this review if that ever changes.
Estada d’1 nit (abr. 2025)

2/10, Horrible

Magdalena

Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació

Avoid

We arrived at the hotel quite late in the evening and were given our room without any issues. While the room was clean, it was incredibly dated and, more importantly, had paper-thin walls. We could hear everything happening in the rooms around us. I went to reception to ask if anything could be done, and to their credit, they offered us a room swap. However, while I was discussing options with the receptionist, my partner texted me saying the couple next door had started having sex - and it sounded like they were in the room with him. Not exactly the relaxing night we had in mind. We accepted the room change, but unfortunately, the new room wasn't much better. It was uncomfortably hot (no air conditioning in the hotel), and with a busy street right outside the window, opening it for fresh air only meant dealing with traffic noise. I appreciate the staff’s willingness to help, but overall the experience was poor and I would not recommend staying here.
Estada de 2 nits (abr. 2025)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (abr. 2025)

8/10, Bo

David, San Tan Valley

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Decent place, very scenic but also very old and outdated. Not really walkable to anything.
Estada de 3 nits (març 2025)

4/10, Deficient

Catherine

Viatge de negocis
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Wouldn’t recommend

Dated, shower was diabolical, had to get someone to help as dial was so stiff I couldn’t move it, dirt in shower dial, plug socket wiring dodgy so hairdryer kept cutting out, smell of drugs outside, waitress didn’t understand what was being asked when food was wrong
Estada de 2 nits (març 2025)

10/10, Excel·lent

Angela

Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lovely spacious hotel. Very clean. Food excellent. The only down side was the swimming pool was closed down. Was looking forward to using it.
Estada de 2 nits (març 2025)

6/10, Acceptable

liam

Viatge de negocis
Estada d’1 nit (març 2025)

10/10, Excel·lent

p

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lovely friendly hotel ,stayed several times while visiting family ,lovely food ,staff very friendly and helpful highly recommend
Estada d’1 nit (març 2025)

8/10, Bo

Graham

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
I was staying over for a football match the Bolton Ground is about a mile away. Room was a nice size and clean. Decent bar and brilliant breakfast for £9. Only downside the Pool is now closed.
Estada d’1 nit (març 2025)

10/10, Excel·lent

Mario

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (des. 2024)

8/10, Bo

Nick

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Mercure Hotel, Blackrod, Bolton

Lovely hotel with comfy room and great setting. The only downside is that I was looking forward to having a swim, but their pool has been closed indefinitely!
Estada d’1 nit (març 2025)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lovely one night stay
Estada d’1 nit (març 2025)

10/10, Excel·lent

James

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Nice quiet hotel
Estada d’1 nit (febr. 2025)

8/10, Bo

Dale

Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Estada de 3 nits (febr. 2025)

6/10, Acceptable

Attila

Viatge de negocis

Last resort

Overall a bit dated facility and shortage on staff
Estada de 2 nits (febr. 2025)

8/10, Bo

Philip

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Had a good meal first night However the first night was a absolute nightmare Noisy guests Keeping us awake all Went down to security at 2.00 in the morning It was a disaster I work in the industry And they still charge us in full For loss of a good night Shame as could be great please to stay
Estada de 2 nits (febr. 2025)

4/10, Deficient

Nicola

Viatge en família
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions

So sadly rundown and disappointing.

We have used this hotel previously and have always been pleased. However now it feels so run down- this hotel is in much need of renovation. The pool is poor and in much need of renovation and decoration. The breakfast was tasty but so sparse and we had to ask for items to be refilled. Lack of staff- the staff on reception were unfriendly and I felt like I was bothering one lady to request some towels. On the night we arrived we had no heating and the room was freezing cold. This was not fixed for our entire stay and we were given some oil heaters. There was no apology for this or refund. Overall the hotel had a joyless feel like it is being rundown ready for closure.
Estada de 2 nits (febr. 2025)