Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament NH Bogotá Pavillon Royal Hotel





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 58 €
5 d’oct. - 6 d’oct.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Suite júnior (Extra Bed 2 Adults + 1 Child)

Suite júnior (Extra Bed 2 Adults + 1 Child)
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Habitacions comunicades/contigües
Frigorífic
Televisor LCD
Dormitori independent
Cortines opaques
Articles de tocador de disseny
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
El més destacat
Amb aïllament acústic
Habitacions comunicades/contigües
Frigorífic
Televisor LCD
Dormitoris
Cortines opaques
Articles de tocador de disseny
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
8,8 sobre 10
Excel·lent
(37 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Frigorífic
Televisor LCD
Dormitoris
Cortines opaques
Articles de tocador de disseny
Carregar totes les fotos de: Suite júnior

Suite júnior
9,4 sobre 10
Magnífic
(6 opinions)
El més destacat
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Habitacions comunicades/contigües
Frigorífic
Televisor LCD
Dormitori independent
Cortines opaques
Articles de tocador de disseny
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar (2 Adults + 2 Children)

Habitació familiar (2 Adults + 2 Children)
9,4 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Habitacions comunicades/contigües
Frigorífic
Televisor LCD
Dormitoris
Cortines opaques
Articles de tocador de disseny
Un assecador de cabells
També et pot agradar

Hotel Normandia Gold
Engativa
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Esmorzar disponible
7.4 de 10, Bé, 19 opinions
Preu actual: 56 €
22 de set. - 23 de set.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Calle 94,11-45, Bogotá, Distrito Capital, 110221
Sobre aquest allotjament
NH Bogotá Pavillon Royal Hotel
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que hagis de pagar l'IVA (del 19 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que paguin amb una targeta estrangera o una transferència bancària i que presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts de l'impost sobre el valor afegit del 19 % si van reservar un paquet turístic (d'allotjament més altres serveis de viatge).
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: entre 26367 i 75311 COP per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 35000 COP per vehicle només l'anada.
- Càrrec per animals de companyia: 110 COP per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament es reserva el dret d'efectuar una autorització prèvia a la targeta de crèdit del client abans de l'arribada.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Guests planning to check in with a pet must provide the pet's health certificate at check-in.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
És possible que l'allotjament sol·liciti els documents següents a les persones que viatgin amb menors: pot ser que els pares que visitin Colòmbia amb fills de menys de 18 anys hagin de presentar el certificat de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia (o bé el passaport si no són ciutadans de Colòmbia) en fer l'entrada. Als familiars o tutors legals que viatgin a Colòmbia amb un menor se'ls pot demanar una autorització de viatge compulsada i signada pels dos progenitors i una fotocòpia dels documents d'identitat dels pares. Si el menor viatja acompanyat només per un dels progenitors, és possible que aquest progenitor hagi de presentar una autorització compulsada i signada per l'altre progenitor. Es recomana que les persones que viatgin amb menors es posin en contacte amb un consolat colombià per avançat per rebre més informació.
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Pavillon
Hotel Pavillon Royal
Hotel Royal Pavillon
Pavillon Hotel
Pavillon Hotel Royal
Pavillon Hotel Royal Bogota
Pavillon Royal
Pavillon Royal Bogota
Pavillon Royal Hotel
Royal Pavillon
NH Bogotá Pavillon Royal Hotel Bogota
NH Bogotá Pavillon Royal Hotel
NH Bogotá Pavillon Royal Bogota
NH Bogotá Pavillon Royal Hotel Bogotá
NH Bogotá Pavillon Royal Bogotá
NH Bogotá Pavillon Royal
Hotel NH Bogotá Pavillon Royal Hotel Bogotá
Bogotá NH Bogotá Pavillon Royal Hotel Hotel
Hotel NH Bogotá Pavillon Royal Hotel
Pavillon Hotel Royal
Nh Bogota Pavillon Royal
NH Bogotá Pavillon Royal Hotel Hotel
NH Bogotá Pavillon Royal Hotel Bogotá
NH Bogotá Pavillon Royal Hotel Hotel Bogotá
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: NH Bogotá Pavillon Royal Hotel
8,6
Excel·lent
9,0
Neteja
9,4
Ubicació
9,0
Personal i servei
8,8
Respecte al medi ambient
8,6
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en parella
15 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 4 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Damaso
Viatge de negocis
9 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions

Damaso
Estada de 4 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
David
Viatge en grup, Viatge en família
9 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
David
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Mario F.
Viatge de negocis
7 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mario F.
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Laura Elizabeth
5 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Laura Elizabeth
Estada de 4 nits (set. 2025)
2/10, Horrible
Eduardo
Viatge de negocis, Viatge en família
4 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Eduardo
Estada de 3 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Orlando
Viatge en parella
4 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Orlando
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Oscar, Tustin
4 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Oscar
Estada d’1 nit (set. 2025)
8/10, Bo
Sixto
31 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sixto
Estada d’1 nit (ag. 2025)
6/10, Acceptable
Ricardo
Viatge en família
24 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Ricardo
Estada de 4 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Marcos
24 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Marcos
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Sheilla Fernanda
21 d’ag. de 2025
Sheilla Fernanda
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Eduardo
20 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Eduardo
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Peter
Viatge en parella
20 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditats
Peter
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Eric
Viatge en família amb nens petits
17 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Eric
Estada de 7 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Hector
Viatge en família
8 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hector
Estada de 4 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Cesar
8 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Cesar
Estada de 4 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Julian
Viatge en família
4 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Julian
Estada de 4 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Lisandra
3 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Lisandra
Estada de 8 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Victor
Viatge en família
31 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Victor
Estada de 3 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Marco Antonio
28 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Marco Antonio
Estada de 4 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Daniel
17 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Daniel
Estada de 4 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Ricardo
Viatge de negocis
13 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ricardo
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Matthew
8 de jul. de 2025
Matthew
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Divaldo
Viatge de negocis, Viatge en família
1 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Divaldo
Estada de 2 nits (juny 2025)