Hotel Museo San Moritz
Hotel amb un restaurant i a prop de l'atractiu següent: Monserrate
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Museo San Moritz





VIP Access
Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 38 €
8 de gen. - 9 de gen. de 2026
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Frigorífic
Televisor intel·ligent
Roba de llit hipoal·lergògena
Roba de llit d'alta qualitat
Matalàs amb encoixinament addicional
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Frigorífic
Televisor intel·ligent
Roba de llit hipoal·lergògena
Roba de llit d'alta qualitat
Matalàs amb encoixinament addicional
Carregar totes les fotos de: Habitació triple estàndard

Habitació triple estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Frigorífic
Televisor intel·ligent
Roba de llit hipoal·lergògena
Roba de llit d'alta qualitat
Matalàs amb encoixinament addicional
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple estàndard

Habitació quàdruple estàndard
8,0 sobre 10
Molt bo
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Frigorífic
Televisor intel·ligent
Roba de llit hipoal·lergògena
Roba de llit d'alta qualitat
Matalàs amb encoixinament addicional
Carregar totes les fotos de: Habitació doble executiva

Habitació doble executiva
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Cuina
Frigorífic
Televisor intel·ligent
Roba de llit hipoal·lergògena
Roba de llit d'alta qualitat
També et pot agradar

Hotel Bh Bicentenario
La Candelaria
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Esmorzar disponible
- Serveis per als negocis
9.0 de 10, Fantàstic, 1.002 opinions
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

calle 17 4 80, Bogotá
Sobre aquest allotjament
Hotel Museo San Moritz
Allotjaments similars

Santa Lucia Hotel Boutique Spa
Santa Lucia Hotel Boutique Spa
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Gimnàs
8.6 de 10, Excel·lent, 205 opinions
Preu actual: 42 €
31 de des. - 1 de gen. de 2026
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que hagis de pagar l'impost nacional de Colòmbia sobre el valor afegit (19 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que paguin amb una targeta estrangera o una transferència bancària des de fora de Colòmbia i que presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts de l'impost sobre el valor afegit. Aquesta exempció només s'aplica a reserves de paquets turístics (allotjament i altres serveis de viatge).
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 17000 COP per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 50000 COP per persona només l'anada.
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport per nen: 50000 COP només l'anada (fins a 12 anys).
- Càrrec per animals de companyia: 30000 COP per animal de companyia per dia.
- Càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert: 50000 COP.
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
És possible que l'allotjament sol·liciti els documents següents a les persones que viatgin amb menors: pot ser que els pares que visitin Colòmbia amb fills de menys de 18 anys hagin de presentar el certificat de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia (o bé el passaport si no són ciutadans de Colòmbia) en fer l'entrada. Als familiars o tutors legals que viatgin a Colòmbia amb un menor se'ls pot demanar una autorització de viatge compulsada i signada pels dos progenitors i una fotocòpia dels documents d'identitat dels pares. Si el menor viatja acompanyat només per un dels progenitors, és possible que aquest progenitor hagi de presentar una autorització compulsada i signada per l'altre progenitor. Es recomana que les persones que viatgin amb menors es posin en contacte amb un consolat colombià per avançat per rebre més informació.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Museo San Moritz Hotel
Hotel Museo San Moritz Bogotá
Hotel Ayenda Museo San Moritz 1094
Hotel Museo San Moritz Hotel Bogotá
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hotel Museo San Moritz
8,4
Molt bo
9,0
Neteja
8,0
Ubicació
9,0
Personal i servei
8,4
Respecte al medi ambient
8,6
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
24 de des. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (des. 2025)
10/10, Excel·lent
Trevor
21 de des. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Trevor
Estada d’1 nit (des. 2025)
10/10, Excel·lent
hussain, England
Viatge en grup
12 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
hussain
Estada de 2 nits (set. 2025)
8/10, Bo
Sandra
Viatge en grup, Viatge en família
7 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sandra
Estada de 2 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
Hugo
Viatge de negocis
25 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hugo
Estada de 3 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Antonio
Viatge en família
14 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Antonio
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Marlene Irais
11 de jul. de 2025
Marlene Irais
Estada de 3 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Toby
Viatge en família
19 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Toby
Estada de 2 nits (des. 2023)
8/10, Bo
Glenn
15 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Glenn
Estada de 6 nits (oct. 2023)
6/10, Acceptable
WOOSEOP
14 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei
WOOSEOP
Estada de 2 nits (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
Dr. Westy
Viatge en parella
15 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Dr. Westy
Estada d’1 nit (set. 2023)
8/10, Bo
bertrand
27 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Greta value for money in a nice boutique hotel
bertrand
Estada d’1 nit (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Norma
Viatge en grup
23 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Vuelvo pronto
Norma
Estada de 3 nits (jul. 2023)
6/10, Acceptable
Jonathan
16 de jul. de 2023
Jonathan
Estada de 3 nits (jul. 2023)
6/10, Acceptable
Alfonso
Viatge en parella
21 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Alfonso
Estada de 7 nits (maig 2023)
10/10, Excel·lent
Joel
Viatge en família
24 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Joel
Estada de 2 nits (abr. 2023)
8/10, Bo
Juan Jose
24 d’abr. de 2023
Juan Jose
Estada d’1 nit (abr. 2023)
8/10, Bo
Gregory
Viatge en família
6 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great little place, convenient and cool


Gregory
Estada de 3 nits (abr. 2023)
4/10, Deficient
Kamran
Viatge en grup
5 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kamran
10/10, Excel·lent
Spencer
Viatge en família
22 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Comfortable family friendly hotel with good brekk
Spencer
Estada de 6 nits (gen. 2023)
6/10, Acceptable
Michael P
3 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Michael P
Estada de 3 nits (gen. 2023)
10/10, Excel·lent
Julio
Viatge en família
24 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Muy amables y serviciales
Julio
Estada de 2 nits (gen. 2023)
10/10, Excel·lent
Diego A.
Viatge en grup
16 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Diego A.
Estada d’1 nit (gen. 2023)
10/10, Excel·lent
FERMIN
11 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
FERMIN
10/10, Excel·lent
HEATHER
Viatge en família amb nens petits
10 de des. de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions

















