Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel GHL Collection 93





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals superior, 2 llits dobles

Habitació amb dos llits individuals superior, 2 llits dobles
9,0 sobre 10
Fantàstic
(6 opinions)
El més destacat
Bressols (gratis)
Mininevera
Televisor de pantalla plana
Un cobrellit
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 1 llit de matrimoni gran

Habitació estàndard, 1 llit de matrimoni gran
9,6 sobre 10
Magnífic
(8 opinions)
El més destacat
Mininevera
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Un cobrellit
Un assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació, banyera

Habitació, banyera
8,6 sobre 10
Excel·lent
(7 opinions)
El més destacat
Mininevera
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Un cobrellit
Bany privat
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Room Deluxe with View

Room Deluxe with View
Carregar totes les fotos de: Double Room Standard

Double Room Standard
Carregar totes les fotos de: Twin Room

Twin Room
També et pot agradar

Salvio Parque 93 Bogota, Curio Collection by Hilton
Chicó
- Spa
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.4 de 10, Excepcional, 359 opinions
Preu actual: 142 €
19 d’oct. - 20 d’oct.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Calle 93, 11A-31, Bogotá, Distrito Capital, 11001
Sobre aquest allotjament
Hotel GHL Collection 93
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que hagis de pagar l'IVA (del 19 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que paguin amb una targeta estrangera o una transferència bancària i que presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts de l'impost sobre el valor afegit del 19 % si van reservar un paquet turístic (d'allotjament més altres serveis de viatge).
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 55000 COP per vehicle només l'anada.
- Càrrec per animals de companyia: 40000 COP per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
És possible que l'allotjament sol·liciti els documents següents a les persones que viatgin amb menors: pot ser que els pares que visitin Colòmbia amb fills de menys de 18 anys hagin de presentar el certificat de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia (o bé el passaport si no són ciutadans de Colòmbia) en fer l'entrada. Als familiars o tutors legals que viatgin a Colòmbia amb un menor se'ls pot demanar una autorització de viatge compulsada i signada pels dos progenitors i una fotocòpia dels documents d'identitat dels pares. Si el menor viatja acompanyat només per un dels progenitors, és possible que aquest progenitor hagi de presentar una autorització compulsada i signada per l'altre progenitor. Es recomana que les persones que viatgin amb menors es posin en contacte amb un consolat colombià per avançat per rebre més informació.
Cal reservar els serveis de massatge amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
GHL 93
GHL Hotel
Hotel 93
Hotel GHL
Hotel GHL 93
Hotel GHL 93 Bogota
GHL 93 Bogota
Hotel GHL Collection 93 Bogota
GHL Collection 93
Hotel GHL Collection 93 Bogotá
GHL Collection 93 Bogotá
GHL Collection 93
Hotel Hotel GHL Collection 93 Bogotá
Bogotá Hotel GHL Collection 93 Hotel
Hotel Hotel GHL Collection 93
Hotel GHL 93
Hotel GHL Collection 93 Hotel
Hotel GHL Collection 93 Bogotá
Hotel GHL Collection 93 Hotel Bogotá
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel GHL Collection 93
Opinions
9,0
Fantàstic
9,4/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
5 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
NELSON
Viatge en parella
27 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
NELSON
Estada de 4 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Keyla Llinas
22 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Keyla Llinas
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Jorge Tadeo
31 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jorge Tadeo
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Terri
15 de jul. de 2025
Terri
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Johan Fernando
6 de jul. de 2025
Johan Fernando
Estada de 3 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Johan Fernando
Viatge de negocis, Viatge en grup
6 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Johan Fernando
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Dimitri
2 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Dimitri
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Rafael
20 de juny de 2025
Rafael
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Javier
17 de juny de 2025
Javier
Estada de 3 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Derek
Viatge en grup
12 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions

Derek
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Guy
10 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Guy
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Guy
10 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Guy
Estada de 9 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
Michael, denver
31 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Michael
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Felipe
30 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Felipe
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
JANINA
Viatge en grup
28 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
JANINA
Estada de 4 nits (maig 2025)
8/10, Bo
RAFAEL
Viatge de negocis
25 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
RAFAEL
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
VERONICA
Viatge en grup
25 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
VERONICA
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Karina
Viatge en grup
24 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Karina
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Carlos E
12 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Carlos E
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Cheryl
10 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Cheryl
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Diego Federico
Viatge de negocis
9 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Muy buena opcion
Diego Federico
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Juan
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Juan
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Carlos mario
3 de maig de 2025
Carlos mario
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Roberto
Viatge en grup, Viatge en família
3 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Roberto
Estada de 4 nits (abr. 2025)