Hotel GHL Collection 93
Hotel amb esmorzar gratuït i a prop de l'atractiu següent: World Trade Center
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel GHL Collection 93





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 79 €
1 de gen. - 2 de gen. de 2026
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Room Deluxe with View

Room Deluxe with View
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 1 llit de matrimoni gran

Habitació estàndard, 1 llit de matrimoni gran
9,6 sobre 10
Magnífic
(8 opinions)
El més destacat
Mininevera
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Un cobrellit
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals superior, 2 llits dobles

Habitació amb dos llits individuals superior, 2 llits dobles
9,0 sobre 10
Fantàstic
(6 opinions)
El més destacat
Bressols (gratis)
Mininevera
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Un cobrellit
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació, banyera

Habitació, banyera
8,6 sobre 10
Excel·lent
(7 opinions)
El més destacat
Mininevera
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Un cobrellit
Un assecador de cabells
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Twin Room

Twin Room
També et pot agradar

BH Parque 93
Chicó
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Gimnàs
- Esmorzar disponible
9.2 de 10, Fantàstic, 1.000 opinions
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Calle 93, 11A-31, Bogotá, Distrito Capital, 11001
Sobre aquest allotjament
Hotel GHL Collection 93
Allotjaments similars

Novotel Bogotá Parque 93
Novotel Bogotá Parque 93
- S'admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.0 de 10, Fantàstic, 1.003 opinions
Preu actual: 63 €
17 de gen. - 18 de gen. de 2026
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que hagis de pagar l'impost nacional de Colòmbia sobre el valor afegit (19 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que paguin amb una targeta estrangera o una transferència bancària des de fora de Colòmbia i que presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts de l'impost sobre el valor afegit. Aquesta exempció només s'aplica a reserves de paquets turístics (allotjament i altres serveis de viatge).
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 55000 COP per vehicle només l'anada.
- Càrrec per animals de companyia: 40000 COP per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
És possible que l'allotjament sol·liciti els documents següents a les persones que viatgin amb menors: pot ser que els pares que visitin Colòmbia amb fills de menys de 18 anys hagin de presentar el certificat de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia (o bé el passaport si no són ciutadans de Colòmbia) en fer l'entrada. Als familiars o tutors legals que viatgin a Colòmbia amb un menor se'ls pot demanar una autorització de viatge compulsada i signada pels dos progenitors i una fotocòpia dels documents d'identitat dels pares. Si el menor viatja acompanyat només per un dels progenitors, és possible que aquest progenitor hagi de presentar una autorització compulsada i signada per l'altre progenitor. Es recomana que les persones que viatgin amb menors es posin en contacte amb un consolat colombià per avançat per rebre més informació.
Cal reservar els serveis de massatge amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
GHL 93
GHL Hotel
Hotel 93
Hotel GHL
Hotel GHL 93
Hotel GHL 93 Bogota
GHL 93 Bogota
Hotel GHL Collection 93 Bogota
GHL Collection 93
Hotel GHL Collection 93 Bogotá
GHL Collection 93 Bogotá
GHL Collection 93
Hotel Hotel GHL Collection 93 Bogotá
Bogotá Hotel GHL Collection 93 Hotel
Hotel Hotel GHL Collection 93
Hotel GHL 93
Hotel GHL Collection 93 Hotel
Hotel GHL Collection 93 Bogotá
Hotel GHL Collection 93 Hotel Bogotá
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hotel GHL Collection 93
9,0
Fantàstic
9,4
Neteja
9,4
Ubicació
9,2
Personal i servei
9,0
Respecte al medi ambient
9,0
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en parella
16 de des. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (des. 2025)
10/10, Excel·lent
Sebastian
11 de nov. de 2025
Sebastian
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
nicolas
Viatge en parella
7 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
nicolas
Estada d’1 nit (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
Silvia
Viatge de negocis
31 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Silvia
Estada de 8 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
nicolas
Viatge en parella
23 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
nicolas
Estada de 4 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Nolberto
21 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Nolberto
Estada de 4 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Andres
20 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Andres
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Dayana
Viatge en parella
17 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Dayana
Estada de 4 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Maria Fernanda
Viatge en parella
13 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Maria Fernanda
Estada de 3 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Roxana, Orlando
7 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Roxana
Estada d’1 nit (set. 2025)
8/10, Bo
Carlos A., JACKSON HGTS
Viatge en grup
10 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Carlos A.
Estada de 3 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
WINIFRED
Viatge en parella
5 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
WINIFRED
Estada de 3 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Janet
31 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Buen hotel
Janet
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Franklin
Viatge en grup
30 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Franklin
Estada de 2 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
NELSON
Viatge en parella
27 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
NELSON
Estada de 4 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Keyla Llinas
22 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Keyla Llinas
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Jorge Tadeo
31 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jorge Tadeo
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Adan
23 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Adan
Estada de 3 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Terri
15 de jul. de 2025
Terri
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Angela N
7 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Angela N
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Angela N
6 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bogota visit
Angela N
Estada de 3 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Johan Fernando
6 de jul. de 2025
Johan Fernando
Estada de 3 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Johan Fernando
Viatge de negocis, Viatge en grup
6 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Johan Fernando
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
CAROLINA
2 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Serviço maravilhoso
CAROLINA
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Dimitri
2 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Dimitri
Estada d’1 nit (juny 2025)

















