Royal Padjadjaran Hotel
Hotel a Bogor amb un gimnàs i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Royal Padjadjaran Hotel

Opinions
7,8 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 10 de 10 habitacions
Habitació doble superior
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LED
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Bullidora elèctrica
Per cable
Escriptori
Habitació amb dos llits individuals Deluxe
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LED
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Bullidora elèctrica
Per cable
Escriptori
Habitació amb dos llits individuals superior
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LED
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Bullidora elèctrica
Per cable
Escriptori
Habitació doble Deluxe
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LED
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Bullidora elèctrica
Per cable
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
Carregar totes les fotos de: Deluxe King Room

Deluxe King Room
Carregar totes les fotos de: Deluxe Twin Room

Deluxe Twin Room
Carregar totes les fotos de: Superior Twin Room

Superior Twin Room
Carregar totes les fotos de: Balcony King Room

Balcony King Room
Carregar totes les fotos de: Superior King Room

Superior King Room
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Jalan Raya Padjadjaran No. 12, Babakan, Bogor, 16128
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Swiss-Belhotel Bogor
Swiss-Belhotel Bogor
- Piscina
- Spa
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
8.0 de 10, Molt bé, 19 opinions
Preu actual: 33 €
taxes i impostos inclosos
24 d’ag. - 25 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit en efectiu de 50000.0 IDR per estada
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Royal Padjadjaran Hotel Bogor
Royal Padjadjaran Bogor
Royal Padjadjaran
Royal Padjadjaran Hotel Hotel
Royal Padjadjaran Hotel Bogor
Royal Padjadjaran Hotel Hotel Bogor
Preguntes freqüents
Opinions: Royal Padjadjaran Hotel
Opinions
7,8
Bo
7,8/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
10/10
Comoditats
7,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
10/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
30 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (nov. 2022)
8/10, Bo
sri
Viatge de negocis
11 de des. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
sri
Estada d’1 nit (nov. 2020)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
8 de juny de 2020
Què no li ha agradat: Personal i servei
In the heart of the city but too noisy
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
28 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Nice hotel
Viatger verificat
Estada de 3 nits (gen. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
7 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Harga dengan yg didapat tidak sebanding
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2019)
10/10, Excel·lent
Bailey
26 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Bailey
Estada de 4 nits (des. 2018)
4/10, Deficient
Viatger verificat
13 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
10 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Well located
Viatger verificat
6/10, Acceptable
Ashley
22 de des. de 2017
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Average
Ashley
Estada de 3 nits (des. 2017)
8/10, Bo
Viatger verificat
31 de jul. de 2017
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Stay at Royal Padjajaran hotel
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2017)
10/10, Excel·lent
Wanda, Orange County, Califonia
22 de juny de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice and clean hotel in middle of town.
Wanda
Estada d’1 nit (juny 2017)
8/10, Bo
Markus
14 de juny de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gute Lage
Markus
Estada de 3 nits (juny 2017)