Amaroossa Royal Bogor
Hotel a Bogor amb servei d'aparcament amb assistència gratuït i un gimnàs
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Amaroossa Royal Bogor





Opinions
8,0 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe

Habitació amb dos llits individuals Deluxe
El més destacat
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Cafetera/tetera
Carregar totes les fotos de: Habitació executiva

Habitació executiva
El més destacat
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Cafetera/tetera
Carregar totes les fotos de: Executive Room 1 Double Bed

Executive Room 1 Double Bed
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
Carregar totes les fotos de: Deluxe Twin Room

Deluxe Twin Room
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Jl. Otto Iskandardinata No.84, Bogor, West Java, 16141
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

THE 1O1 Bogor Suryakancana
THE 1O1 Bogor Suryakancana
- Piscina
- Spa
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
8.6 de 10, Excel·lent, 85 opinions
Preu actual: 112 €
taxes i impostos inclosos
8 d’ag. - 9 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 100000 IDR per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 800000 IDR per vehicle.
- S'aplica un càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert. Aquest servei està subjecte a disponibilitat.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i targetes de dèbit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Cal reservar els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Amaroossa Bogor
Amaroossa Royal
Amaroossa Royal Bogor
Amaroossa Royal Hotel
Amaroossa Royal Hotel Bogor
Amaroossa Royal Bogor Hotel
Amaroossa Royal Bogor Hotel
Amaroossa Royal Bogor Bogor
Amaroossa Royal Bogor Hotel Bogor
Preguntes freqüents
Opinions: Amaroossa Royal Bogor
Opinions
8,0
Molt bo
8,0/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
7,4/10
Comoditats
7,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en parella
28 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Estada d’1 nit (set. 2022)
10/10, Excel·lent
Vaetrik
11 de març de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Vaetrik
Estada d’1 nit (març 2021)
10/10, Excel·lent
Aki
Viatge en família
24 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Aki
Estada d’1 nit (jul. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
21 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great staff and location, good experience overall
Viatger verificat
Estada de 8 nits (març 2020)
10/10, Excel·lent
Suke
Viatge en grup
1 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Suke
Estada d’1 nit (gen. 2020)
8/10, Bo
Shaf
Viatge en família
1 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Shaf
Estada de 3 nits (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Martha
Viatge de negocis
22 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Martha
Estada d’1 nit (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
9 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 4 nits (des. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
21 de set. de 2019
Viatger verificat
Estada de 4 nits (set. 2019)
6/10, Acceptable
Nenny
14 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Semalam di amarossa
Nenny
Estada d’1 nit (jul. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
1 de juny de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2019)
2/10, Horrible
Aladwani, Jakarta
21 de set. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Aladwani
Estada d’1 nit (set. 2018)
8/10, Bo
Sri
4 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sri
Estada d’1 nit (set. 2018)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
6 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2018)
10/10, Excel·lent
Nasr
21 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
استجمام
Nasr
Estada d’1 nit (maig 2018)
8/10, Bo
Yves, Province of North Holland
21 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Comfortable Stay
Yves
Estada de 6 nits (març 2018)
10/10, Excel·lent
Ismet
21 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great stay and great outing
Ismet
10/10, Excel·lent
Rushdi, kuala lumpur
22 de març de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Best hotel in Bogor
Rushdi
Estada de 2 nits (març 2018)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
17 de maig de 2017
An average
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
John
27 de març de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel is good, traffic is bad!!
John
4/10, Deficient
Menno
7 de març de 2017
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Needs maintenance
Menno
8/10, Bo
sudarsono, south of tangerang, indonesia
5 de març de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
one night at royal amaroossa hotel bogor
sudarsono
10/10, Excel·lent
idris, Finland
20 de febr. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
erinomainen hotelli
idris
6/10, Acceptable
jeanice
3 de febr. de 2017
Què li ha agradat: Personal i servei
Convenient and pleasant
jeanice
6/10, Acceptable
Erliana
27 de des. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació