Hotel Asikoglu
Hotel a Bogazkale amb servei d'aparcament amb assistència gratuït i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Asikoglu





Opinions
6,8 sobre 10,
Serveis populars
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Calefacció
Mininevera
Televisor LCD
Bany privat
Un assecador de cabells
Armari rober o de rebost
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Carsi Mah No 25/A, Bogazkale, Bogazkale, 19310
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Baskent Demiralan Hotel
Baskent Demiralan Hotel
- Piscina
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
7.2 de 10, Bé, 59 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Número de registre de l’allotjament: 8221
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Asikoglu Bogazkale
Asikoglu Bogazkale
Asikoglu
Hotel Asikoglu Hotel
Hotel Asikoglu Bogazkale
Hotel Asikoglu Hotel Bogazkale
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Asikoglu
Opinions
6,8
7,2/10
Neteja
7,2/10
Personal i servei
6,0/10
Comoditats
6,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
9 de maig de 2025
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
kagan
4 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Memnun kaldım, öneririm
kagan
Estada de 2 nits (juny 2024)
4/10, Deficient
Nadine
Viatge en parella
20 de maig de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Nadine
Estada d’1 nit (maig 2024)
6/10, Acceptable
debra
9 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
So so
debra
Estada d’1 nit (maig 2024)
8/10, Bo
Heleni
23 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Heleni
Estada d’1 nit (oct. 2023)
8/10, Bo
André
12 d’ag. de 2023
André
Estada de 2 nits (jul. 2023)
8/10, Bo
Patrizia
Viatge en parella
14 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Patrizia
Estada d’1 nit (ag. 2022)
4/10, Deficient
HIROYUKI
13 de jul. de 2022
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
HIROYUKI
Estada d’1 nit (jul. 2022)
10/10, Excel·lent
Rachel
20 de juny de 2022
Rachel
Estada d’1 nit (juny 2022)
8/10, Bo
HAEKYOO
1 de maig de 2022
HAEKYOO
Estada de 3 nits (abr. 2022)
4/10, Deficient
Anthony
18 de maig de 2021
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
Give this hotel a miss when visiting Hattusa
Anthony
Estada d’1 nit (abr. 2021)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
29 de set. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2020)
10/10, Excel·lent
Rainer
25 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rainer
Estada de 2 nits (jul. 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
28 de juny de 2019
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Room and food are overpriced
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2019)
4/10, Deficient
Brian
16 de des. de 2018
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Poor value, unreliable, no hot water
Brian
Estada de 2 nits (des. 2018)