Galeria de fotos de l’allotjament Thon Hotel Nordlys





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 121 €
taxes i impostos inclosos
5 d’oct. - 6 d’oct.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 8 de 8 habitacions
Suite
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Matalàs amb encoixinament addicional
Un assecador de cabells
Barnussos
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
9,4 sobre 10
Magnífic
(19 opinions)
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Matalàs amb encoixinament addicional
Un assecador de cabells
Barnussos
Habitació, accessible
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Matalàs amb encoixinament addicional
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació individual estàndard, no fumadors

Habitació individual estàndard, no fumadors
9,2 sobre 10
Fantàstic
(12 opinions)
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Matalàs amb encoixinament addicional
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard, no fumadors

Habitació amb dos llits individuals estàndard, no fumadors
9,2 sobre 10
Fantàstic
(20 opinions)
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Matalàs amb encoixinament addicional
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació empresarial, no fumadors

Habitació empresarial, no fumadors
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Matalàs amb encoixinament addicional
Un assecador de cabells
Barnussos
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard, no fumadors

Habitació doble estàndard, no fumadors
8,8 sobre 10
Excel·lent
(20 opinions)
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Matalàs amb encoixinament addicional
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Suite júnior, no fumadors

Suite júnior, no fumadors
8,8 sobre 10
Excel·lent
(15 opinions)
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Matalàs amb encoixinament addicional
Bany privat
Barnussos
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri
Thon Hotel Nordlys es troba a Bodø, al centre i a la vora de l'aigua. A més d'apreciar la bellesa natural de la regió a Muntanya Ronvik i a Ausvika, també pots visitar Casa de Cultura Stormen i Museu de Nordland, imprescindibles per als aficionats a la cultura. Vols aprofitar la teva estada i gaudir d'un esdeveniment o d'un partit? Pots buscar el calendari d'actes que se celebren a Parc de Recreació de Bestemorenga o a Estadi Aspmyra. Si t'agraden els esports d'aigua, en aquesta zona podràs gaudir d'un ampli ventall d'opcions, com ara pesca.

Moloveien 14, Bodo, 8003
Què hi ha als voltants
- Museu de Nordland - 5 minuts a peu - 0.5 km
- Informació Turística de Bodo - 6 minuts a peu - 0.6 km
- Estadi Aspmyra - 9 minuts a peu - 0.8 km
- Piscina i Parc Aquàtic Cobert de Nordlandsbadet - 4 minuts en cotxe - 2.4 km
- Museu de l'Aviació Noruega - 4 minuts en cotxe - 2.4 km
Com moure’s per la zona
Restaurants
- Bryggerikaia - 3 minuts a peu
- Gatsby Burger & Bar - 1 minuts a peu
- Bjørk - 5 minuts a peu
- Melkebaren - 6 minuts a peu
- Piccadilly - 4 minuts a peu
Sobre aquest allotjament
Thon Hotel Nordlys
Allotjaments similars

Quality Hotel Ramsalt
Quality Hotel Ramsalt
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.4 de 10, Excepcional, 962 opinions
Preu actual: 108 €
taxes i impostos inclosos
3 d’oct. - 4 d’oct.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 200 NOK per nit.
- Càrrec per animals de companyia: 400 NOK per allotjament per estada.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec pel llit addicional: 200.0 NOK per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
Thon Hotel Nordlys
Thon Hotel Nordlys Bodo
Thon Nordlys
Thon Nordlys Bodo
Thon Hotel Nordlys Bodo
Thon Hotel Nordlys Hotel
Thon Hotel Nordlys Hotel Bodo
Preguntes freqüents
Opinions: Thon Hotel Nordlys
Opinions
9,2
Fantàstic
9,4/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
9,4/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en grup
8 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Dominik
5 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Dominik
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
JIN YI, SANDY SPRINGS
1 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
JIN YI
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Michael
Viatge en parella
29 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Michael
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Hilkea
Viatge en família
27 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hilkea
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Vince, Seattle
Viatge en parella
26 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Vince
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Igna
Viatge en parella
12 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Igna
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Felicia
Viatge en família
10 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Felicia
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
hyesoon
29 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
hyesoon
Estada de 4 nits (jul. 2025)
6/10, Acceptable
ellen
Viatge en parella
22 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions

ellen
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Kathryn
18 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions

Kathryn
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Kathryn
11 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kathryn
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
30 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Melanie
30 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions




Melanie
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Hege
29 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hege
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Arild Silver
28 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Arild Silver
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
møyfrid
28 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
møyfrid
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
møyfrid
27 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
møyfrid
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Michelle
Viatge en parella
24 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Michelle
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
William
Viatge en família
24 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
William
Estada d’1 nit (juny 2025)
6/10, Acceptable
Sissel
23 de juny de 2025
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Sissel
Estada d’1 nit (juny 2025)
2/10, Horrible
Rainer
20 de juny de 2025
Rainer
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
William
Viatge en família
19 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
William
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Nils W
18 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nils W
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Ernst
16 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ernst
Estada de 2 nits (juny 2025)