Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament De Watermolen





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals

Habitació amb dos llits individuals
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Balcó
Mobiliari individual
Decoració individual
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Televisor de pantalla plana
Ventilador portàtil
Cortines opaques
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Monshofstraat 9, Bocholt, Limburg, 3950
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'ús del bressol: 15.5 EUR per nit.
- Càrrec pel llit addicional: 25.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Per reservar bressols o llits addicionals, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
L’allotjament també es coneix com a
Watermolen Hotel Bocholt
Watermolen Hotel
Watermolen Bocholt
De Watermolen Hotel
De Watermolen Bocholt
De Watermolen Hotel Bocholt
Preguntes freqüents
Opinions: De Watermolen
Opinions
8,2
Molt bo
8,4/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
7,6/10
Comoditats
7,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
14 de nov. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (nov. 2024)
2/10, Horrible
W.
4 d’ag. de 2024
W.
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Cedric
Viatge de negocis
26 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cedric
Estada d’1 nit (juny 2024)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge de negocis
19 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Wat ouderwets en basaal
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2024)
8/10, Bo
Steiger
Viatge de negocis
2 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Steiger
Estada de 4 nits (març 2024)
8/10, Bo
Marco
Viatge de negocis
6 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Marco
Estada d’1 nit (març 2024)
4/10, Deficient
Robert
Viatge de negocis
10 de nov. de 2023
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Oud achter gebleven in de tijd
Robert
Estada d’1 nit (nov. 2023)
8/10, Bo
Andrea
Viatge en parella
16 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Andrea
Estada d’1 nit (oct. 2023)
8/10, Bo
Marcel
6 de set. de 2023
Marcel
Estada d’1 nit (set. 2023)
6/10, Acceptable
louis
22 d’ag. de 2023
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
de baas is wel vriendelijk
louis
Estada de 4 nits (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Ilona
Viatge de negocis
21 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ilona
Estada d’1 nit (ag. 2023)
8/10, Bo
Steiger
Viatge de negocis
28 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Steiger
Estada de 4 nits (jul. 2023)
8/10, Bo
Alberto
28 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Alberto
Estada d’1 nit (jul. 2023)
8/10, Bo
Stefan
Viatge de negocis
24 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Super Hotel
Stefan
Estada de 4 nits (jul. 2023)
8/10, Bo
Steiger
Viatge de negocis
14 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei
Steiger
Estada de 4 nits (jul. 2023)
8/10, Bo
Richard
10 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bon hôtel
Richard
Estada de 2 nits (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Steiger
Viatge de negocis
7 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Steiger
Estada de 4 nits (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Alex
9 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Alex
Estada d’1 nit (juny 2023)
8/10, Bo
Steiger
Viatge de negocis
1 de juny de 2023
Steiger
Estada de 3 nits (maig 2023)
8/10, Bo
Tero
30 de maig de 2023
Tero
Estada de 2 nits (maig 2023)
10/10, Excel·lent
Wayne
Viatge de negocis
13 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Wayne
Estada d’1 nit (abr. 2023)
10/10, Excel·lent
limozin
18 de març de 2023
limozin
Estada d’1 nit (març 2023)
4/10, Deficient
Mathieu
Viatge de negocis
3 de març de 2023
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Mathieu
Estada d’1 nit (febr. 2023)
10/10, Excel·lent
Matthias, Linsengericht
Viatge de negocis
18 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Matthias
Estada d’1 nit (febr. 2023)
10/10, Excel·lent
Geert
18 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Geert
Estada d’1 nit (febr. 2023)