Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Gut Voigtländer





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
El més destacat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
El més destacat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació Comfort

Habitació Comfort
El més destacat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Servei de neteja diari
Escriptori
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Am Thie 2, Blankenburg, Sachsen-Anhalt, 38889
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel der Kräuterhof
Hotel der Kräuterhof
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.0 de 10, Fantàstic, 8 opinions
Preu actual: 127 €
taxes i impostos inclosos
29 de juny - 30 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 2.50 EUR per persona i per nit per adult, i 1.25 EUR per nit per client d'entre 7 i 17 anys. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 7 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 3.00 EUR per nit.
- Càrrec per animals de companyia: 10 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec pel llit addicional: 30.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Informació addicional
Cal reservar els serveis de massatge, els tractaments de spa i el bany privat (onsen d'estil japonès) amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Alemanya. La d'aquest allotjament és la següent: 4 stars.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Gut Voigtländer Blankenburg
Gut Voigtländer Blankenburg
Gut Voigtländer
Hotel Gut Voigtländer Hotel
Hotel Gut Voigtländer Blankenburg
Hotel Gut Voigtländer Hotel Blankenburg
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Gut Voigtländer
Opinions
8,4
Molt bo
9,2/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en parella
25 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 4 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Lutz, Rositz
Viatge en parella
27 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lutz
Estada de 3 nits (gen. 2020)
4/10, Deficient
Marion
Viatge en família
12 de gen. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja
Entäuschung
Marion
Estada d’1 nit (gen. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
15 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
4 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
7 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja
Viatger verificat
Estada de 4 nits (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
9 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
28 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
15 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
5 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2019)
8/10, Bo
gabriele
16 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Nel cuore della Baviera
gabriele
Estada d’1 nit (jul. 2019)
8/10, Bo
Niels
15 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fint hotel med rigtig god restaurant i hyggelig by
Niels
Estada de 2 nits (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Steffen
2 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Steffen
Estada de 2 nits (maig 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
29 de maig de 2019
Viatger verificat
Estada de 2 nits (maig 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
23 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada de 3 nits (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
André
8 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gutes Hotel in sehr zentraler Lage
André
Estada de 7 nits (març 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
12 de març de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada de 3 nits (març 2019)
8/10, Bo
Milano
13 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Milano
Estada de 2 nits (gen. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
2 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2018)
4/10, Deficient
Guido, Oelsnitz
22 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Guido
Estada de 3 nits (nov. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
5 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2018)
10/10, Excel·lent
Krollii, Uckermark
28 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Krollii
Estada de 4 nits (oct. 2018)
10/10, Excel·lent
Steffen
26 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gemütliches Hotel
Steffen
Estada de 3 nits (set. 2018)
10/10, Excel·lent
Elisabeth
23 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Elisabeth
Estada d’1 nit (set. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
11 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (set. 2018)