Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Cavalier House Hotel





Opinions
6,4 sobre 10,
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Cafetera/tetera
Servei de neteja diari
Habitació doble o amb dos llits individuals familiar
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor
Un assecador de cabells
Cafetera/tetera
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor
Bany privat
Un assecador de cabells
Cafetera/tetera
Servei de neteja diari
Habitació amb dos llits individuals
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor
Bany privat
Un assecador de cabells
Cafetera/tetera
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Cafetera/tetera
Servei de neteja diari
També et pot agradar

The Grand Hotel Birmingham
Centre de la Ciutat de Birmingham
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.4 de 10, Excepcional, 1.042 opinions
Preu actual: 135 €
taxes i impostos inclosos
26 d’ag. - 27 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

202 Hagley Road, Edgbaston, Birmingham, England, B16 9PQ
Sobre aquest allotjament
Cavalier House Hotel
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar: 7.50 GBP per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'ús de la wifi a les habitacions: 10 GBP per 24 h. L'import pot variar.
- Càrrec per l'ús de la wifi a les zones comunes: 10 GBP. L'import pot variar.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
Cavalier House Hotel Hotel
Cavalier House Hotel Birmingham
Cavalier House Hotel Hotel Birmingham
Preguntes freqüents
Opinions: Cavalier House Hotel
Opinions
6,4
6,8/10
Neteja
6,8/10
Personal i servei
5,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
21 de des. de 2013
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
4/10, Deficient
rekobert, Aberystwyth, Wales
23 de nov. de 2013
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Never Again
rekobert
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
18 de nov. de 2013
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Amazing service
Viatger verificat
8/10, Bo
Samanthas Mom, Texas
11 de nov. de 2013
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació