Hotel Kawan Bidor
Hotel a Bidor amb servei de recepció obert les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Kawan Bidor





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

23 Jalan, Persiaran Golf, Taman Golf, Bidor, Perak, 35500
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit en efectiu de 50 MYR per estada
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i abonar un dipòsit en efectiu per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i un detector de fum
Informació addicional
En aquest allotjament no se serveix alcohol i n'està prohibit el consum
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Kawan Bidor Hotel
Hotel Kawan Bidor Bidor
Hotel Kawan Bidor Hotel Bidor
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Kawan Bidor
Opinions
9,0
Fantàstic
9,4/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
9,6/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
15 de des. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (des. 2022)
8/10, Bo
Taufek
14 de des. de 2022
Taufek
Estada d’1 nit (des. 2022)
10/10, Excel·lent
Nur Shakinah
Viatge en família amb nens petits
31 de maig de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Nur Shakinah
Estada d’1 nit (maig 2022)
10/10, Excel·lent
Shafiqah
27 de març de 2022
Shafiqah
Estada d’1 nit (març 2022)
10/10, Excel·lent
Noor fazura
13 de març de 2022
Noor fazura
Estada d’1 nit (des. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
21 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Amazing
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2021)
10/10, Excel·lent
Nayli
Viatge en família
12 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nayli
Estada d’1 nit (des. 2021)
10/10, Excel·lent
PRATHIK
Viatge en família
2 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
nice
PRATHIK
Estada d’1 nit (nov. 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
17 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2021)
10/10, Excel·lent
DG ROHAYATI
15 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
DG ROHAYATI
Estada de 4 nits (nov. 2021)
10/10, Excel·lent
Fairul
Viatge de negocis
20 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellent
Fairul
Estada de 3 nits (set. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
14 de març de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2021)
4/10, Deficient
AHMAD MAZLAN
31 de des. de 2020
AHMAD MAZLAN
Estada de 3 nits (des. 2020)
10/10, Excel·lent
Sukriyana
Viatge de negocis
13 de des. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sukriyana
Estada d’1 nit (des. 2020)
8/10, Bo
GanSiewChooi, Negeri Sembilan
Viatge en parella
11 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
GanSiewChooi
Estada d’1 nit (oct. 2020)
8/10, Bo
Hasna Nabila bt
Viatge en família
1 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hasna Nabila bt
Estada de 2 nits (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
Melissa
Viatge en família
25 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Melissa
Estada d’1 nit (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
rosidah
Viatge en família
27 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
rosidah
Estada d’1 nit (jul. 2020)
4/10, Deficient
Chen
Viatge en família
28 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Chen
Estada de 2 nits (febr. 2020)