Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hôtel de la Levée





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual clàssica

Habitació individual clàssica
El més destacat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor
Bany privat
Un assecador de cabells
Servei de neteja diari
Escriptori
Habitació doble Comfort
El més destacat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor
Bany privat
Un assecador de cabells
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació doble (attic)

Habitació doble (attic)
El més destacat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor
Bany privat
Un assecador de cabells
Escriptori
Servei de neteja diari
Al pis més alt
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

4 Rue d'Armorique, Betton, Bretagne, 35830
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Le Sevigne, Sure Hotel Collection by Best Western
Hotel Le Sevigne, Sure Hotel Collection by Best Western
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
8.4 de 10, Molt bé, 476 opinions
Preu actual: 70 €
taxes i impostos inclosos
22 de juny - 23 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Es cobrarà una taxa municipal o un impost local equivalent al 4.40 %.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 10 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 10 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec pel llit addicional: 10.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
L’allotjament també es coneix com a
Levée BETTON
Hôtel Levée Betton
Hôtel de la Levée Hotel
Hôtel de la Levée Betton
Hôtel de la Levée Hotel Betton
Preguntes freqüents
Opinions: Hôtel de la Levée
Opinions
8,8
Excel·lent
9,4/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
10/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
22 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (nov. 2023)
8/10, Bo
BENEDICTE
25 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
BENEDICTE
Estada d’1 nit (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Noraddin
Viatge de negocis
7 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Séjour à BETTON
Noraddin
Estada d’1 nit (juny 2023)
10/10, Excel·lent
Norbert
22 d’abr. de 2023
Norbert
Estada d’1 nit (abr. 2023)
8/10, Bo
Alexandra
6 d’abr. de 2023
Alexandra
Estada d’1 nit (abr. 2023)
10/10, Excel·lent
YANN
Viatge de negocis
30 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
YANN
Estada de 2 nits (març 2023)
8/10, Bo
Yannick
Viatge de negocis
1 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Yannick
Estada de 2 nits (juny 2022)
8/10, Bo
Viatger verificat
27 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2022)
10/10, Excel·lent
Jean pierre
24 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jean pierre
Estada d’1 nit (abr. 2022)
8/10, Bo
Christophe
Viatge de negocis
30 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Agréable
Christophe
Estada d’1 nit (nov. 2021)
10/10, Excel·lent
Yann
Viatge de negocis
11 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Yann
Estada de 4 nits (jul. 2020)
10/10, Excel·lent
Norbert
Viatge de negocis
10 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
res agréable
Norbert
Estada de 3 nits (jul. 2020)
10/10, Excel·lent
BENJAMIN
16 de set. de 2019
BENJAMIN
Estada d’1 nit (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
23 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2019)
10/10, Excel·lent
EDITH
23 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Très bien
EDITH
Estada d’1 nit (set. 2018)
8/10, Bo
laurent
30 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Très bon hotel
laurent
Estada d’1 nit (jul. 2018)
8/10, Bo
Jeremy
15 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Séjour de deux jours
Jeremy
4/10, Deficient
Claire
19 d’oct. de 2017
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
salle de bain affreuse
Claire
Estada de 3 nits (oct. 2017)
8/10, Bo
Patrick
31 de maig de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Patrick
Estada d’1 nit (maig 2017)
8/10, Bo
JP, REZE
5 de març de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Quelques points de détails à revoir sur l'équipeme
JP
8/10, Bo
ERIC, Dunkerque
9 de nov. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació