Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Flair Hotel Nieder





Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 178 €
taxes i impostos inclosos
7 d’ag. - 8 d’ag.
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació doble prèmium (Smart)

Habitació doble prèmium (Smart)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Decoració individual
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble prèmium (Comfort)

Habitació doble prèmium (Comfort)
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Decoració individual
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble prèmium (Relax)

Habitació doble prèmium (Relax)
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Decoració individual
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble exclusiva (Wellness)

Habitació doble exclusiva (Wellness)
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Decoració individual
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Hauptstrasse 19, Bestwig, 59909
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Welcome Hotel Meschede/Hennesee
Welcome Hotel Meschede/Hennesee
- Banyera d’hidromassatge
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.8 de 10, Excel·lent, 275 opinions
Preu actual: 100 €
taxes i impostos inclosos
10 d’ag. - 11 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols o llits addicionals, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Cal reservar els serveis de massatge amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Alemanya. La d'aquest allotjament és la següent: 3 star Superior. En aquesta pàgina es mostra amb 3,5 estrelles.
L’allotjament també es coneix com a
Flair Hotel Nieder Bestwig
Flair Hotel Nieder
Flair Nieder Bestwig
Flair Nieder
Flair Hotel Nieder Hotel
Flair Hotel Nieder Bestwig
Flair Hotel Nieder Hotel Bestwig
Preguntes freqüents
Opinions: Flair Hotel Nieder
Opinions
9,4
Magnífic
9,6/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
9,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
2 d’abr. de 2025
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Michael
Viatge de negocis
18 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Michael
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Ruediger
Viatge de negocis
22 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gutes Hotel, gerne wieder
Ruediger
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Marc
Viatge de negocis
4 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Marc
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Johan
Viatge de negocis
22 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Johan
Estada d’1 nit (ag. 2024)
8/10, Bo
Gennadii
31 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gennadii
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Tim
Viatge de negocis
25 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tim
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Gennadii
Viatge de negocis
23 de maig de 2024
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Gennadii
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Guido
29 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Guido
Estada d’1 nit (març 2023)
10/10, Excel·lent
Sam
30 de gen. de 2023
Sam
Estada d’1 nit (gen. 2023)
10/10, Excel·lent
Rene
Viatge de negocis
26 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rene
Estada d’1 nit (gen. 2023)
8/10, Bo
Sascha
19 de gen. de 2023
Sascha
Estada d’1 nit (gen. 2023)
10/10, Excel·lent
Athanasios
3 de des. de 2022
Athanasios
Estada d’1 nit (nov. 2022)
10/10, Excel·lent
Andreas
Viatge de negocis
20 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Andreas
Estada d’1 nit (oct. 2022)
10/10, Excel·lent
Stefan
Viatge de negocis
10 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Stefan
Estada d’1 nit (nov. 2021)
6/10, Acceptable
Mark, Amsterdam
20 de des. de 2019
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
Mark
Estada d’1 nit (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Vanessa
3 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Es war perfekt
Vanessa
Estada d’1 nit (gen. 2019)
10/10, Excel·lent
Johannes
5 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Johannes
Estada d’1 nit (gen. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
24 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2018)
10/10, Excel·lent
Manfred
13 de març de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Manfred
Estada d’1 nit (març 2018)
10/10, Excel·lent
Silvia
26 de febr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Silvia
10/10, Excel·lent
Katharina
5 de febr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Top 3 Sterne Niveau...eigentlich 4 Sterne verdient
Katharina
Estada d’1 nit (gen. 2018)
8/10, Bo
Sander, Netherlands
29 de des. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Very nice
Sander
Estada de 2 nits (des. 2017)
8/10, Bo
Viatger verificat
2 de maig de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
Annelie
20 de des. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació