Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hôtel Restaurant Le Clos





Opinions
7,6 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals bàsica

Habitació amb dos llits individuals bàsica
El més destacat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor
Un assecador de cabells
Armari rober o de rebost
Servei de neteja diari
S'hi admeten animals de companyia
Carregar totes les fotos de: Habitació triple bàsica

Habitació triple bàsica
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor
Un assecador de cabells
Armari rober o de rebost
Servei de neteja diari
S'hi admeten animals de companyia
Carregar totes les fotos de: Habitació doble bàsica

Habitació doble bàsica
El més destacat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor
Un assecador de cabells
Armari rober o de rebost
Servei de neteja diari
S'hi admeten animals de companyia
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

La Villetour, Besse-et-Saint-Anastaise, Puy-de-Dome, 63610
Sobre aquest allotjament
Hôtel Restaurant Le Clos
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 1.35 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 10 EUR per adult i 7 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 7 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L'horari de la piscina és el següent: 09:30-20:00.
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
L’allotjament també es coneix com a
Hôtel Restaurant Le Clos
Hôtel Restaurant Le Clos Besse-et-Saint-Anastaise
Restaurant Le Clos Besse-et-Saint-Anastaise
Restaurant Clos Besse-et-Saint-Anastaise
Hôtel Restaurant Le Clos Hotel
Hôtel Restaurant Le Clos Besse-et-Saint-Anastaise
Hôtel Restaurant Le Clos Hotel Besse-et-Saint-Anastaise
Preguntes freqüents
Opinions: Hôtel Restaurant Le Clos
Opinions
7,6
Bo
8,0/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
7,0/10
Comoditats
7,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
23 de febr. de 2023
Estada d’1 nit (febr. 2023)
10/10, Excel·lent
Giovanni
13 de febr. de 2023
Giovanni
Estada de 3 nits (febr. 2023)
8/10, Bo
isabelle
3 de gen. de 2023
isabelle
Estada d’1 nit (des. 2022)
8/10, Bo
Marie Hélène
12 de set. de 2022
Marie Hélène
Estada d’1 nit (set. 2022)
8/10, Bo
Bruno
9 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Bruno
Estada d’1 nit (set. 2022)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
17 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Assez bon séjour
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2022)
10/10, Excel·lent
Maryse
31 de jul. de 2022
Maryse
Estada d’1 nit (jul. 2022)
10/10, Excel·lent
Daniel
26 de jul. de 2022
Daniel
Estada d’1 nit (jul. 2022)
6/10, Acceptable
philippe
26 d’abr. de 2022
philippe
Estada d’1 nit (abr. 2022)
8/10, Bo
Yannick
22 de febr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Yannick
Estada de 2 nits (des. 2021)
8/10, Bo
Celine
Viatge en família
30 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Celine
Estada d’1 nit (gen. 2022)
10/10, Excel·lent
GERALD
Viatge en família
24 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
GERALD
Estada d’1 nit (ag. 2021)
8/10, Bo
chantal
4 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
PATRONS GENTILS MAIS HOTEL VIEILLOT
chantal
Estada d’1 nit (set. 2020)
2/10, Horrible
Amelia
31 d’ag. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Amelia
Estada de 2 nits (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
Aurelia
Viatge en família
16 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mid-week rando
Aurelia
Estada de 3 nits (ag. 2020)
6/10, Acceptable
François
22 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Trop cher
François
Estada d’1 nit (jul. 2020)
8/10, Bo
Florence
6 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Florence
Estada de 2 nits (jul. 2020)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
10 de set. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Sa dépanne 😉
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2019)
2/10, Horrible
Viatger verificat
19 d’ag. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Hôtel décevant malgré la bonne volonté du gérant
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2019)
8/10, Bo
Aurélie
17 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Séjour rando
Aurélie
Estada de 2 nits (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Valérie
16 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Vacances en famille .
Valérie
Estada de 2 nits (jul. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en parella, Viatge en família
24 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada de 4 nits (febr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
10 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2019)
8/10, Bo
Vincent
7 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Vincent
Estada d’1 nit (gen. 2019)
8/10, Bo
Laurence
18 de set. de 2018
Hôtel agréable et chaleureux
Laurence
Estada d’1 nit (set. 2018)