Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Land-gut-Hotel Hermann





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 117 €
taxes i impostos inclosos
10 d’ag. - 11 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
9,8 sobre 10
Magnífic
(6 opinions)
El més destacat
Bressols (gratis)
Televisor d'alta definició
Bany privat
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Bressols (gratis)
Televisor d'alta definició
Bany privat
Banyera profunda
Banyera i dutxa independents
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Per satèl·lit
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
8,8 sobre 10
Excel·lent
(10 opinions)
El més destacat
Bressols (gratis)
Televisor d'alta definició
Bany privat
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
Escriptori
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Albertsdorf Haus 13, Bentwisch, MV, 18182
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Prize by Radisson, Rostock City
Prize by Radisson, Rostock City
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
8.2 de 10, Molt bé, 498 opinions
Preu actual: 81 €
taxes i impostos inclosos
7 de set. - 8 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 10 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 15 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec pel llit addicional: 25.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Cal reservar els serveis de massatge amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Alemanya. La d'aquest allotjament és la següent: 3 star Superior. En aquesta pàgina es mostra amb 3,5 estrelles.
L’allotjament també es coneix com a
Land-gut-Hotel Hermann
Land-gut-Hotel Hermann Bentwisch
Land-gut-Hotel Hermann Hotel
Land-gut-Hotel Hermann Hotel Bentwisch
Land gut Hotel Hermann
Land-gut-Hotel Hermann Hotel
Land-gut-Hotel Hermann Bentwisch
Land-gut-Hotel Hermann Hotel Bentwisch
Preguntes freqüents
Opinions: Land-gut-Hotel Hermann
Opinions
8,8
Excel·lent
9,0/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
28 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Pöltz
Viatge en família
7 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions

Pöltz
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Juergen
29 de juny de 2025
Juergen
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Torsten
Viatge en parella
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Torsten
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Per
26 d’abr. de 2025
Per
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jens
25 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jens
Estada d’1 nit (abr. 2025)
4/10, Deficient
Iris
Viatge en família amb nens petits
17 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Iris
Estada de 6 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Michael
Viatge de negocis, Viatge en família
16 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Michael
Estada de 5 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Cajsa
9 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Cajsa
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Morten
Viatge de negocis
3 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Morten
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Pia
1 d’abr. de 2025
Pia
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Wolfgang
30 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Wolfgang
Estada de 5 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Christian
Viatge de negocis
14 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Christian
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Susann
Viatge en família
10 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Susann
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Niklas
Viatge de negocis
4 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Niklas
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Martin
Viatge de negocis
20 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Martin
Estada de 3 nits (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Peter
14 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Peter
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Helmut
20 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Helmut
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Jens
9 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nettes Hotel
Jens
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Steffi
28 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Wellnesswochenende in der Nähe von Rostock
Steffi
Estada de 2 nits (des. 2024)
6/10, Acceptable
Anders
26 de des. de 2024
Anders
Estada d’1 nit (des. 2024)
6/10, Acceptable
Jeannine
Viatge de negocis
7 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jeannine
Estada de 2 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Karsten
Viatge en grup
16 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fin lille hotel
Karsten
Estada de 2 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
Nico
3 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Hellhörig
Nico
Estada de 3 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
Mark
Viatge en família amb nens petits
2 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mark
Estada d’1 nit (nov. 2024)