Hotel San Marino
Hotel a Bento Gonçalves amb servei d'aparcament amb assistència gratuït i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel San Marino





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor LED
Ventilador de sostre
Bany privat
Minibar
Per satèl·lit
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor LED
Ventilador de sostre
Bany privat
Minibar
Per satèl·lit
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor LED
Ventilador de sostre
Bany privat
Minibar
Per satèl·lit
Escriptori
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Rua Bramante Mion 440, Universitario, Bento Goncalves, 95705356
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

SLIM Bento Gonçalves
SLIM Bento Gonçalves
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.2 de 10, Molt bé, 337 opinions
Preu actual: 37 €
taxes i impostos inclosos
10 d’ag. - 11 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel San Marino Bento Goncalves
San Marino Bento Goncalves
Hotel San Marino Hotel
Hotel San Marino Bento Goncalves
Hotel San Marino Hotel Bento Goncalves
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel San Marino
Opinions
8,8
Excel·lent
9,2/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
7,6/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
17 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (nov. 2021)
8/10, Bo
ANAIR
10 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
ANAIR
Estada de 2 nits (set. 2021)
10/10, Excel·lent
Silvia
Viatge en grup
15 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Silvia
Estada d’1 nit (ag. 2021)
10/10, Excel·lent
RAFAEL
4 de maig de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Passeio no fim de semana
RAFAEL
Estada d’1 nit (maig 2021)
8/10, Bo
ELISANDRO
Viatge en família
17 de febr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ELISANDRO
Estada d’1 nit (febr. 2021)
10/10, Excel·lent
Glacielle Aparecida
27 de des. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ótimo custo benefício
Glacielle Aparecida
Estada d’1 nit (des. 2020)
6/10, Acceptable
ROBERTO
Viatge en família
26 de des. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja
Hotel mediano
ROBERTO
Estada d’1 nit (des. 2020)
8/10, Bo
rodrigo
Viatge en família
7 de nov. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel São Leopoldo
rodrigo
Estada de 2 nits (nov. 2020)
6/10, Acceptable
Clovis, Campinas SP
22 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Clovis
Estada de 2 nits (oct. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
7 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Avaliação San Marino
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
23 de maig de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ótima opção.
Viatger verificat
Estada de 2 nits (maig 2020)
8/10, Bo
Alexandre
18 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Vale Super a Pena
Alexandre
Estada de 2 nits (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
14 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2019)
8/10, Bo
Constantino
12 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Constantino
Estada d’1 nit (oct. 2019)
6/10, Acceptable
Robson
30 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Robson
Estada d’1 nit (set. 2019)
8/10, Bo
KELLY CRISTINA
21 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
KELLY CRISTINA
Estada de 2 nits (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Paulo
21 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Muito bom
Paulo
Estada de 3 nits (ag. 2019)
8/10, Bo
CLARI
17 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
CLARI
Estada de 2 nits (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Fabrício
4 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Muito Bom.
Fabrício
Estada de 3 nits (jul. 2019)
8/10, Bo
Casm
18 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Casm
Estada d’1 nit (jul. 2019)
8/10, Bo
Alexandra
13 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Alexandra
Estada d’1 nit (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Marcio roberto
7 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marcio roberto
Estada de 3 nits (maig 2019)
8/10, Bo
Pedro Alberto
26 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pedro Alberto
Estada d’1 nit (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
6 d’abr. de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
3 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2019)
Últimes tendències a Expedia
Hotels
Paquets