Mango Hotels, Bangalore Koramangala II
Hotel a Bengaluru amb aparcament gratuït
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Mango Hotels, Bangalore Koramangala II

Opinions
6,4 sobre 10,
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Habitació estàndard
El més destacat
Televisor LCD
Matalàs amb encoixinament addicional
Ventilador de sostre
Ampolla d'aigua gratuïta
Caixa forta amb espai per a un portàtil
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Televisor LCD
Matalàs amb encoixinament addicional
Ventilador de sostre
Ampolla d'aigua gratuïta
Caixa forta amb espai per a un portàtil
També et pot agradar

The Leela Palace Bengaluru
Jeevanbhima Nagar
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- Spa
- Piscina infantil
9.4 de 10, Excepcional, 365 opinions
Preu actual: 221 €
taxes i impostos inclosos
20 de juny - 21 de juny
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

426, 8TH MAIN, 4TH BLOCK, KORMANGALA,, Bengaluru, BLR, 560034
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

37th Crescent Hotel
37th Crescent Hotel
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
7.8 de 10, Bé, 35 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar: entre 150 i 250 INR per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 1400 INR per vehicle només l'anada.
- Càrrec pel llit addicional: 800.0 INR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
L’allotjament també es coneix com a
Mango Bangalore II
Mango Bangalore Koramangala II
Mango Hotels Bangalore II
Mango Hotels Koramangala II
Mango Hotels Koramangala Hotel
Mango Hotels Koramangala
Mango Hotels Bangalore Koramangala II
Mango Hotels, Bangalore Koramangala II Hotel
Mango Hotels, Bangalore Koramangala II Bengaluru
Mango Hotels, Bangalore Koramangala II Hotel Bengaluru
Preguntes freqüents
Opinions: Mango Hotels, Bangalore Koramangala II
Opinions
6,4
7,0/10
Neteja
6,2/10
Personal i servei
6,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
13 de juny de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (juny 2017)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
18 de des. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
2/10, Horrible
Kailash
14 de nov. de 2016
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kailash
4/10, Deficient
Udit, Kolkata
11 de juny de 2015
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Pleasant But not Up to the mark....
Udit
10/10, Excel·lent
S, chennai
17 de maig de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
memorable
S
6/10, Acceptable
Harshad
7 de maig de 2015
Harshad
6/10, Acceptable
Viatger verificat
16 d’abr. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Mango Hotel, Koramangala
Viatger verificat
6/10, Acceptable
anirudh, Washington
18 de febr. de 2015
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja
Stay is average
anirudh
8/10, Bo
Dipesh, mumbai
21 de des. de 2014
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Great Location
Dipesh
2/10, Horrible
Viatger verificat
18 de des. de 2014
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Horrible hotel and rude staff
Viatger verificat
6/10, Acceptable
Prateek
10 de nov. de 2014
Prateek
8/10, Bo
Sp, Bangalore
22 d’oct. de 2014
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Beautiful Place to stay at :)
Sp
6/10, Acceptable
Karan
15 de set. de 2014
Karan
8/10, Bo
Viatger verificat
5 d’ag. de 2014
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Comfortable stay
Viatger verificat
6/10, Acceptable
AjY
14 de jul. de 2014
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Could do with some improvement
AjY
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
8 de jul. de 2014
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
will stay again!
Viatger verificat
8/10, Bo
rc
30 de juny de 2014
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
rc
2/10, Horrible
Abraham, Mumbai
26 de juny de 2014
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Poorly managed and confused staff
Abraham
2/10, Horrible
Viatger verificat
2 de juny de 2014
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Not a great experience
Viatger verificat
2/10, Horrible
Viatger verificat
24 de maig de 2014
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
8 de maig de 2014
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
8/10, Bo
Viatger verificat
1 de maig de 2014
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
6/10, Acceptable
Monika, Bornheim
3 de març de 2014
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei
Mittelklasse-Hotel in der Stadt
Monika
8/10, Bo
Madhujya, Abu Dhabi
26 de gen. de 2014
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Madhujya
8/10, Bo
Viatger verificat
15 de gen. de 2014
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació