Mango Hotels, Bangalore Koramangala II

Allotjament de 2.5 estrelles
Hotel a Bengaluru amb aparcament gratuït

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Mango Hotels, Bangalore Koramangala II

Habitació estàndard | Matalassos amb encoixinament addicional i caixa forta a l'habitació

Opinions

6,4 sobre 10,

Serveis populars

  • Esmorzar disponible
  • Servei d’habitacions
  • Serveis de bugaderia
  • Aparcament inclòs
  • Wifi gratuïta

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions

Habitació estàndard

El més destacat

Televisor LCD
Matalàs amb encoixinament addicional
Ventilador de sostre
Ampolla d'aigua gratuïta
Caixa forta amb espai per a un portàtil
  • 176 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni O BÉ 1 llit individual

Habitació estàndard

El més destacat

Televisor LCD
Matalàs amb encoixinament addicional
Ventilador de sostre
Ampolla d'aigua gratuïta
Caixa forta amb espai per a un portàtil
  • 222 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni O BÉ 1 llit individual

També et pot agradar

Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
426, 8TH MAIN, 4TH BLOCK, KORMANGALA,, Bengaluru, BLR, 560034

Què hi ha als voltants

  • Auditori de Sant Joan - 8 minuts a peu - 0.7 km
  • Centre Comercial Nexus Koramangala - 19 minuts a peu - 1.6 km
  • Oficines de Goldman Sachs - 4 minuts en cotxe - 3.6 km
  • Carretera de Bannerghatta - 4 minuts en cotxe - 3.6 km
  • Carrer M.G. - 8 minuts en cotxe - 6.4 km

Com moure’s per la zona

  • South End Circle Station: 7 min en cotxe
  • Trinity Station: 7 min en cotxe
  • Aeroport Internacional de Bengaluru-Kempegowda (BLR): a 69 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Terrabites - ‬1 minuts a peu
  • ‪The Hole In The Wall Cafe - ‬1 minuts a peu
  • ‪Fujiyama - ‬1 minuts a peu
  • ‪Shanthi Sagar - ‬4 minuts a peu
  • ‪Kargeens - ‬4 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Mango Hotels, Bangalore Koramangala II

Hotel a prop de Carrer M.G.
Mango Hotels, Bangalore Koramangala II ofereix comoditats com ara una cafeteria i servei de bugaderia i tintoreria. Els clients poden connectar-se a la wifi gratuïta a l'habitació.
Entre els altres avantatges d'aquest hotel, s'inclouen els següents:
  • Aparcament sense assistència gratis
  • Servei de limusina o xofer, esmorzar (de pagament) i ascensor
  • Servei de consergeria, premsa gratuïta al vestíbul i assistència turística i per a la compra d'entrades
Característiques de l'habitació
A Mango Hotels, Bangalore Koramangala II, totes les habitacions ofereixen avantatges com ara servei d'habitacions les 24 hores i caixes fortes amb espai per a portàtils. Així mateix, s'inclouen serveis i instal·lacions com wifi gratuïta i premsa gratuïta.
Entre els serveis i les instal·lacions addicionals, s'inclou el següent:
  • Matalassos amb encoixinament addicional i llits addicionals (de pagament)
  • Ventiladors de sostre i telèfons

Idiomes

Anglès i hindi.

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Servei de transport per la zona (recàrrec)
  • Servei de limusina o xofer
  • Aparcament gratuït sense assistència a les instal·lacions

Menjar i beguda

  • Esmorzar de pagament disponible: entre 150 i 250 INR per persona
  • Una cafeteria

Per a famílies

  • Llit addicional (recàrrec)

Comoditats

  • Caixa forta a la recepció
  • Premsa gratuïta al vestíbul

Serveis per als clients

  • Assistència turística o per a la compra d'entrades
  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Serveis de consergeria

Accessibilitat

  • Ascensor

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Llit addicional (recàrrec)
  • Matalàs amb encoixinament addicional

Bany

  • Assecador de cabells (cal sol·licitar-lo)
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Televisor LCD

Menjar i beguda

  • Ampolla d'aigua gratuïta
  • Servei d'habitacions 24 hores

Altres

  • Caixa forta amb espai per a un portàtil
  • Planxa i taula de planxar (cal sol·licitar-les)
  • Premsa gratuïta cada dia
  • Telèfon
  • Ventilador de sostre

Polítiques

Instruccions especials d’entrada

El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament
To register at this property, guests who are Indian citizens must provide a valid photo identity card issued by the Government of India; travelers who are not citizens of India must present a valid passport and visa.

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
Hi ha llits addicionals disponibles per un càrrec addicional de 800.0 INR per nit
No hi ha bressols disponibles.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Extres opcionals

  • Càrrec per l'esmorzar: entre 150 i 250 INR per persona (preu aproximat).
  • Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 1400 INR per vehicle només l'anada.
  • Càrrec pel llit addicional: 800.0 INR per nit.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren

L’allotjament també es coneix com a

Mango Bangalore II
Mango Bangalore Koramangala II
Mango Hotels Bangalore II
Mango Hotels Koramangala II
Mango Hotels Koramangala Hotel
Mango Hotels Koramangala
Mango Hotels Bangalore Koramangala II
Mango Hotels, Bangalore Koramangala II Hotel
Mango Hotels, Bangalore Koramangala II Bengaluru
Mango Hotels, Bangalore Koramangala II Hotel Bengaluru

Preguntes freqüents

Quant costa aparcar a Mango Hotels, Bangalore Koramangala II?

L'aparcament sense assistència és gratuït en aquest allotjament.

On es troba Mango Hotels, Bangalore Koramangala II?

Aquest hotel es troba a Koramangala i a menys de 10 min a peu de les atraccions següents: Carretera de 100 peus, Facultat de Medicina de Sant Joan i Auditori de Sant Joan. Centre Comercial Nexus Koramangala i Oficines Corporatives de HP també són a menys de 3 km.

Opinions: Mango Hotels, Bangalore Koramangala II

Opinions

6,4
Puntuació 10: Excel·lent. 4 de 25 opinions
Puntuació 8: Bo. 8 de 25 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 7 de 25 opinions
Puntuació 4: Deficient. 1 de 25 opinions
Puntuació 2: Horrible. 5 de 25 opinions

7,0/10

Neteja

6,2/10

Personal i servei

6,6/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

Opinions

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Conveniently located

Worth the price. Have nice restaurants within walking distance. Bathroom and room was clean. The service was nice.
Estada d’1 nit (juny 2017)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
It's good one It's like a business hotel People are so good kind with pleasing smile Good service Fiod also Not bad The receoptuonalist person miss Naghma was so helpful in geting room process and get me done all need full at the earliest wherever I needed

2/10, Horrible

Kailash

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
I booked the hotel . Landed at hotel around midnight and i was told that they do not have a room. the guy told me that he has booked another hotel but initially insisted that I should pay the same amount what I had agreed to pay for Mango Hotel but when I checked online I found that the other hotel was actually selling rooms at lower price. eventually they agreed to take the lower prices from me and balance from Mango Hotel. this raises few points: 1.If the hotel can not keep to its promises of giving room why did they accept the booking? 2. They guy told me that he tried to call me at around 7 PM india time . which is 0930 Singapore time. I was in flight. why they did not send email which I would have accessed as soon as I land and I could have spoken with them . 3. I appreciate that they made arrangement of my stay at night at other hotel . but why insist that I must pay the same tariff whereas the actual online rate of that hotel is lower. I was given an argument that that is "online" rate and it would be lower . But did not i book Online mango hotel some 40 days back???

4/10, Deficient

Udit, Kolkata

Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació

Pleasant But not Up to the mark....

The stay is not worth if it is more than 1500 inclusive of taxes. We were charged 2100 incl of taxes. We had booked for Mango II 2 months before but was given the room in Mango I as no Single Large Bed was available. No toiletries was deer. Old Ac. Fridge Not Working. Less Legspace in rooms. For Breakfast we had to go to Mango II. Breakfast was not upto the mark. But in either way the behaviour of the staffs and the cooperation was just too good and they excel in dis. The main advantage is the Location of the Hotel which is awesum.... With a Proper Maintenance and some add-onns, this property can do better and best....

10/10, Excel·lent

S, chennai

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

memorable

Good. Enjoyed the stay.enjoyable

6/10, Acceptable

Harshad

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei

Mango Hotel, Koramangala

This is a budget hotel and for that price range it is adequate. The lobby area on the first floor was small and did not have any comfortable chairs/lamps for just sitting. The chairs tables were clearly only used for the breakfast period, so the lobby didn't feel very welcoming. The linens looked a little gray, could use an update.

6/10, Acceptable

anirudh, Washington

Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja

Stay is average

Cost that we paid did not reflect on the room quality and experience. Had problem with ironing, bath room and ventilation of room. Wifi really sucks to core. Had lot of problem because of that.

8/10, Bo

Dipesh, mumbai

Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei

Great Location

Room was great, but the service was not as good as expected. They did not have sufficient staffs. The location of the hotel is great.

2/10, Horrible

Viatger verificat

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Horrible hotel and rude staff

I stayed here recently and I must say the hotel is simply HORRIBLE. I did advance payment for 3 nights stay and when I arrived at the hotel, they said they don't have any room available. They made me wait for more than an hour, no one even asked me for a glass of water and worse the receptionist screamed at me, the staff was very rude and ill-mannered. I mean really, is this how this stupid hotel treats its guests?? Room was dirty, bedsheets were stained. Room service never answered their phone. Food is bad. And if you are expecting a nice complimentary breakfast, you'll be highly disappointed. Please never stay in this hotel!

6/10, Acceptable

Prateek

8/10, Bo

Sp, Bangalore

Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei

Beautiful Place to stay at :)

It was nice experience Staying at Mango . The rooms were clean n tidy . No complaints . But The service was Little slow . I would recommend Not to keep customers waiting when asked for something . It Annoys when you are eagerly waiting .

6/10, Acceptable

Karan

8/10, Bo

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions

Comfortable stay

Spacious and well appointed rooms. Good food. Responsive service. Room was a bit smelly initially. AC was noisy. Otherwise a comfy stay. Will recommend.

6/10, Acceptable

AjY

Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació

Could do with some improvement

Pleasent stay.Good rooms.Towels and sheets to be replaced ASAP!!!Decent staff.Good manager though.Not bad for a 3 day stay.

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

will stay again!

good location, friendly staff

8/10, Bo

rc

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

2/10, Horrible

Abraham, Mumbai

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Poorly managed and confused staff

at the check-in counter the staff refused me a room point blank, saying they did not get an intimation from Hotels.com, then when presented with the confirmation email argued back that they had no rooms!!.. the receptionist and the supervisor who came after 10 minutes kept saying they did not have the booking on their system.. which turned out to be an excel sheet! .. not really any system at all. Same time i was trying to check-in another customer was going through the same scenario.. AVOID MANGO IF You can... anyway it is overprices for the rooms it provides. I eventually got the room after i put pressure, I had booked a suite and finally got a regular room.. which i took as i had other priorities. AVOID AVOID.

2/10, Horrible

Viatger verificat

Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació

Not a great experience

I would say that the location of this hotel is good as it is in koramangala. But the stay itself wasn't great due to the following reason. They didn't provide us king sized bed, instead they put two single beds together. It was very uncomfortable. The bathroom was very suffocating as there was no ventilation in the bathroom. They didn't have anything in their kitchen. I asked for any cool drink and they didn't have it. In the morning we need to fight with others to get a plate to have the morning breakfast. I wouldn't recommend anyone to stay in this hotel.

2/10, Horrible

Viatger verificat

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

8/10, Bo

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

6/10, Acceptable

Monika, Bornheim

Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei

Mittelklasse-Hotel in der Stadt

Hoteladresse war schwer zu finden. Wegbeschreibung sollte detailliert vorliegen. Zimmer waren gut aber sehr hellhörig. Frühstück sehr einfach in Eingangshalle. Personal konnte keine Informationen zu Bussen in die City geben, keine Stadtpläne vorhanden. City war allerdings gut erreichbar mit Bussen. Hotel wurde offenbar eher von Geschäftsreisenden genutzt.

8/10, Bo

Madhujya, Abu Dhabi

Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació

8/10, Bo

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació