Grand Mercure Bengaluru at Gopalan Mall- An Accor Hotels Brand

Allotjament de 5.0 estrelles
Hotel de luxe a Bengaluru amb connexió amb un centre comercial, molt a prop de Gopalan Signature Mall

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Grand Mercure Bengaluru at Gopalan Mall- An Accor Hotels Brand

1 dormitori i roba de llit d'alta qualitat
Piscina a l'aire lliure i gandules
Gimnàs
Biblioteca
Exterior

Opinions

8,6 sobre 10,
Excel·lent

Serveis populars

  • Esmorzar disponible
  • Piscina
  • Aparcament disponible
  • Servei de neteja
  • Serveis de bugaderia
  • Servei de recepció obert les 24 hores
El preu actual és de 113 €
taxes i impostos inclosos
3 d’oct. - 4 d’oct.

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 7 de 7 habitacions

Suite executiva

El més destacat

Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor LED
Dormitoris
Matalàs amb encoixinament addicional
Roba de llit d'alta qualitat
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Capçal de dutxa tipus cascada
  • 111 metres quadrats
  • Capacitat per a 6
  • 2 llits de matrimoni grans

Habitació amb dos llits individuals executiva

El més destacat

Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor LED
Divan llit
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Matalàs amb encoixinament addicional
Barnussos
  • 37 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 2 llits individuals

Habitació executiva

10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)

El més destacat

Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor LED
Divan llit
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Matalàs amb encoixinament addicional
Barnussos
  • 37 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran

Suite presidencial, diversos llits

El més destacat

Balcó
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor LED
Dormitoris
Matalàs amb encoixinament addicional
Roba de llit d'alta qualitat
Barnussos
  • 186 metres quadrats
  • Capacitat per a 6
  • 2 llits de matrimoni grans

Habitació amb dos llits individuals Deluxe

9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)

El més destacat

Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor LED
Divan llit
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Matalàs amb encoixinament addicional
Barnussos
  • 37 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 2 llits individuals

Suite superior

El més destacat

Balcó o pati
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor LED
Matalàs amb encoixinament addicional
Divan llit
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitori independent
  • 74 metres quadrats
  • 1 dormitori
  • Capacitat per a 4
  • 1 llit de matrimoni gran

Habitació Deluxe

9,6 sobre 10
Magnífic
(7 opinions)

El més destacat

Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor LED
Divan llit
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Matalàs amb encoixinament addicional
Barnussos
  • 37 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran

També et pot agradar

Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
Opposite RMZ Infinity Techpark, Swamy Vivekananda Road, Bengaluru, Karnataka, 560093

Què hi ha als voltants

  • Gopalan Signature Mall - 1 minuts a peu - 0.0 km
  • Parc Tecnològic Baghmane - 3 minuts en cotxe - 1.8 km
  • Carretera de l'Aeroport Vell - 6 minuts en cotxe - 6.1 km
  • Carrer M.G. - 7 minuts en cotxe - 6.7 km
  • Manyata Tech Park - 9 minuts en cotxe - 7.8 km

Com moure’s per la zona

  • Estació de Baiyyappanahalli Auxiliary Bypass Cabin: 9 min a peu
  • Estació de Benniganahalli: 14 min a peu
  • Aeroport Internacional de Bengaluru-Kempegowda (BLR): a 61 min en cotxe

Restaurants

  • ‪McDonald's - ‬12 minuts a peu
  • ‪Café Coffee Day - ‬5 minuts a peu
  • ‪Red Bowl - ‬1 minuts a peu
  • ‪Subway - ‬3 minuts a peu
  • ‪3 Monkeys BrewPub - ‬1 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Grand Mercure Bengaluru at Gopalan Mall- An Accor Hotels Brand

Hotel de luxe amb certificació ecològica amb Parc Tecnològic Baghmane a prop
Grand Mercure Bengaluru at Gopalan Mall- An Accor Hotels Brand, amb Gopalan Signature Mall a poca distància a peu, ofereix una galeria d'art a les instal·lacions, un centre comercial a les instal·lacions i una cafeteria. Regala't un massatge a Tattva Spa, l'spa de les instal·lacions. El restaurant restaurant cuina local i internacional de les instal·lacions, La Utsav, ofereix esmorzars, dinars, sopars i menú infantil. Podràs connectar-te a Internet gràcies a la wifi gratuïta a l'habitació. A més, tindràs una perruqueria i una sala de jocs o videojocs a la teva disposició.
També trobaràs avantatges com ara els següents:
  • Una piscina a l'aire lliure i una piscina infantil, amb gandules
  • Aparcament sense assistència i servei d'aparcament amb assistència gratis
  • Esmorzar complet (de pagament), servei de connexió d'anada i tornada amb l'aeroport (de pagament) i punt de recàrrega de cotxes elèctrics
  • Registre de sortida exprés, sales de massatge o tractament i caixa forta a la recepció
  • Als comentaris dels clients es parla molt bé de l'amabilitat del personal
Característiques de l'habitació
Les 212 habitacions tenen comoditats com ara roba de llit d'alta qualitat i caixes fortes amb espai per a portàtils, així com altres avantatges, per exemple, espais de treball aptes per a portàtils i aire condicionat.
Entre les comoditats extres, s'inclou el següent:
  • Reciclatge, bombetes LED i productes de neteja respectuosos amb el medi ambient
  • Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient i assecadors de cabells
  • Televisors LED de 49 polzades amb canals prèmium
  • Bossetes de te i cafè instantani gratuïts, bullidores elèctriques i servei de neteja diari

Premis i afiliacions

Allotjament amb certificat ecològic
Aquest allotjament forma part del programa Green Key (fundació per a l'educació mediambiental), que mesura l'impacte de l'allotjament en un o diversos dels aspectes següents: medi ambient, comunitat, patrimoni cultural i economia local.

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi i Internet per cable gratuïts
  • La connexió wifi gratuïta de les habitacions té un límit de 3 dispositius
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta
  • La connexió wifi gratuïta a les zones comunes té un límit de 3 dispositius

Aparcament i opcions de transport

  • Punt de recàrrega de cotxes elèctrics a les instal·lacions
  • Restriccions d'alçada a l'aparcament de les instal·lacions
  • Servei de transport a l'aeroport (anada i tornada) obert les 24 hores amb sol·licitud prèvia per un recàrrec
  • Aparcament gratuït sense assistència a les instal·lacions
  • Aparcament gratuït amb assistència a les instal·lacions
  • Aparcament accessible en cadira de rodes disponible

Menjar i beguda

  • Esmorzar complet de pagament disponible cada dia de 06:30 a 10:30: 800 INR per persona
  • Bar o cafeteria
  • Cafè i te a les zones comunes
  • Restaurant privat i per a parelles
  • Un restaurant
  • Una cafeteria

Restaurants a les instal·lacions

  • 1026 AD
  • La Utsav

Activitats

  • Biblioteca
  • Centre comercial
  • Centre de benestar obert les 24 hores
  • Galeria d'art
  • Piscina a l'aire lliure
  • Piscina infantil
  • Sala de jocs o videojocs
  • Spa complet
  • Taula de billar

Per a famílies

  • Bar o cafeteria
  • Bugaderia
  • Habitacions insonoritzades
  • Jocs infantils
  • Joguines infantils
  • Llit addicional (recàrrec)
  • Piscina a l'aire lliure
  • Piscina infantil
  • Sala de jocs o videojocs

Comoditats

  • Bugaderia
  • Caixa forta a la recepció
  • Caixer automàtic
  • Dispensador d'aigua
  • Magatzem d'equipatge
  • Perruqueria
  • Premsa gratuïta al vestíbul
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Atenció multilingüe
  • Canvi de roba de llit (cal sol·licitar-lo)
  • Canvi de tovalloles (cal sol·licitar-lo)
  • Paquets romàntics i per a propostes de matrimoni
  • Porter o grum
  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (diari)
  • Serveis de consergeria

Serveis empresarials

  • 8 sales de reunions
  • Centre de conferències (316 metres quadrats d'espai)
  • Centre de negocis

Exterior

  • Gandules de piscina
  • Hort

Spa complet

  • 2 sales de tractaments
  • Massatge
  • Spa obert cada dia

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • 20 places d'aparcament accessibles
  • Accés en cadira de rodes (pot tenir limitacions)
  • Alarmes visuals als passadissos
  • Aparcament accessible en cadira de rodes
  • Aparcament amb assistència per a vehicles adaptats per a cadires de rodes
  • Ascensor (porta de 91 centímetres d'amplada)
  • Bany públic accessible en cadira de rodes
  • Baranes a les escales (a 90 centímetres d'alçada)
  • Cadires de rodes a les instal·lacions
  • Camí cap a l'ascensor accessible en cadira de rodes
  • Camí per arribar a l'entrada ben il·luminat
  • Camí per arribar a l’entrada sense escales
  • Capçal de dutxa de mà
  • Centre de negocis accessible en cadira de rodes
  • Corda d'emergència al bany
  • Gimnàs accessible en cadira de rodes
  • Lounge accessible en cadira de rodes
  • Personal que coneix el llenguatge de signes
  • Piscina accessible en cadira de rodes
  • Recepció accessible en cadira de rodes (a 137 centímetres d'alçada)
  • Restaurant accessible en cadira de rodes
  • Senyalització en braille o en relleu
  • Servei de transport accessible des de o fins a l'aeroport
  • Spa accessible en cadira de rodes
  • Taulell de consergeria accessible en cadira de rodes

Més serveis

  • 1 edifici
  • 8 plantes
  • Agitadors de cafè biodegradables disponibles
  • Almenys un 10 % dels beneficis es tornen a invertir en projectes comunitaris i de sostenibilitat
  • Almenys un 80 % de la il·luminació és LED
  • Almenys un 80 % dels aliments són d'origen local
  • Almenys un 80 % dels aliments són ecològics
  • Arquitectura d'estil tradicional
  • Canyes per beure biodegradables disponibles
  • Compensacions anuals adquirides per a almenys un 10 % de la petjada de carboni
  • Construït l'any 2019
  • Energia 100 % renovable
  • Esmorzar vegetarià disponible
  • Exposicions d'artistes locals
  • Finestres de doble vidre
  • Gots reutilitzables
  • Informació sobre la cultura i l'ecosistema locals
  • No hi ha agitadors de cafè de plàstic
  • No hi ha ampolles d'aigua de plàstic
  • No hi ha ampolles de refrescos de plàstic
  • No hi ha canyes per beure de plàstic
  • Opcions d'alimentació veganes
  • Opcions d'alimentació vegetarianes
  • Política integral contra el malbaratament alimentari
  • Política integral de reciclatge
  • Sala de ball
  • Sala de banquets
  • Sala de recepcions
  • Tractament ètic dels animals salvatges en captivitat
  • Vaixella reutilitzable
  • Visites i activitats organitzades i de propietat local
  • Zones designades per a fumadors (es poden aplicar multes fora d'aquestes zones)

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Llit addicional (recàrrec)
  • Matalàs amb encoixinament addicional
  • Roba de llit d'alta qualitat

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Assecador de cabells
  • Barnussos
  • Paper higiènic
  • Raspall i pasta de dents
  • Sabatilles
  • Sabó
  • Tovalloles
  • Xampú

Entreteniment

  • Televisor LED de 49 polzades amb canals per satèl·lit prèmium

Menjar i beguda

  • Ampolla d'aigua gratuïta
  • Bossetes de te i cafè instantani
  • Bullidora elèctrica
  • Cafetera i tetera
  • Minibar
  • Servei d'habitacions

Altres

  • Aire condicionat (control de la temperatura)
  • Articles de tocador ecològics
  • Cadira d'escriptori
  • Caixa forta amb espai per a un portàtil
  • Dispensadors a granel d'articles de tocador
  • Dispositius d'estalvi d'energia a les habitacions
  • Dutxes amb ús eficient de l'aigua
  • Escriptori
  • Espai de treball apte per a portàtils
  • Habitacions insonoritzades
  • Il·luminació LED
  • Planxa i taula de planxar
  • Premsa gratuïta cada dia
  • Reciclatge
  • Telèfon
  • Ús de productes de neteja ecològics

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment.
L'entrada abans de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: migdia.
La sortida després de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Es cobrarà un càrrec per fer el registre de sortida més tard de l'horari establert.
Registre de sortida exprés disponible

Instruccions especials d’entrada

Aquest allotjament ofereix un servei de trasllat des de l'aeroport (poden aplicar-se recàrrecs); els clients han de contactar amb l'allotjament 24 hores abans de l'arribada mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva
El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia ni de servei.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
Hi ha llits addicionals disponibles per un càrrec addicional de 1680.0 INR per nit
No hi ha bressols disponibles.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Extres opcionals

  • Càrrec per l'esmorzar complet: 800 INR per persona (preu aproximat).
  • Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 4500 INR per vehicle (només l'anada, 4 persones com a màxim).
  • Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport per nen: 4500 INR només l'anada (fins a 12 anys).
  • Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
  • Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
  • Càrrec pel llit addicional: 1680.0 INR per nit.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament utilitza energia solar, així com un sistema de reciclatge d'aigües residuals.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: allsafe (Accor Hotels).
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

Informació addicional

Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
La wifi gratuïta de les habitacions té un límit de dispositius: 3; la wifi de les zones comunes també és gratuïta i té un límit de dispositius: 3
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada

L’allotjament també es coneix com a

Grand Mercure Bengaluru Gopalan
Grand Mercure Bengaluru at Gopalan Mall
Grand Mercure Bengaluru at Gopalan Mall Hotel
Grand Mercure Bengaluru at Gopalan Mall (Opening January 2020)

Preguntes freqüents

Grand Mercure Bengaluru at Gopalan Mall- An Accor Hotels Brand té piscina?

Sí, aquest allotjament té una piscina a l'aire lliure i una piscina infantil.

Quant costa allotjar-se a Grand Mercure Bengaluru at Gopalan Mall- An Accor Hotels Brand?

Amb data 29 de set. de 2025, els preus que s’han trobat per a una estada d’una nit per a dos adults a Grand Mercure Bengaluru at Gopalan Mall- An Accor Hotels Brand el dia 3 d’oct. de 2025 són d'almenys 112,51 €, amb taxes i impostos inclosos. Aquest import es basa en el preu per nit més baix que s’ha trobat en les últimes 24 hores per a estades durant els propers 30 dies. Els preus poden canviar. Tria les dates que vulguis per veure preus més precisos.

Grand Mercure Bengaluru at Gopalan Mall- An Accor Hotels Brand accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa aparcar a Grand Mercure Bengaluru at Gopalan Mall- An Accor Hotels Brand?

L'aparcament sense assistència i l'aparcament amb assistència són gratuïts en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Grand Mercure Bengaluru at Gopalan Mall- An Accor Hotels Brand?

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment. S'aplica una taxa per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert (el servei està subjecte a disponibilitat).

A quina hora es fa el registre de sortida a Grand Mercure Bengaluru at Gopalan Mall- An Accor Hotels Brand?

Registre de sortida: migdia. Si s'abona un càrrec, es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari habitual (servei subjecte a disponibilitat).

Grand Mercure Bengaluru at Gopalan Mall- An Accor Hotels Brand ofereix un servei de connexió amb l'aeroport?

Sí, hi ha un servei de connexió amb l'aeroport (cal sol·licitar-lo). S'aplica la taxa següent: 4500 INR per vehicle.

On es troba Grand Mercure Bengaluru at Gopalan Mall- An Accor Hotels Brand?

Aquest hotel de luxe a Bengaluru es troba al centre de la ciutat. Tindràs Gopalan Signature Mall molt a prop i Parc Tecnològic Baghmane, a 2,9 km. Carrer M.G. i Centre de Convencions KTPO també són a menys de 10 km. Estació de Benniganahalli és a 14 min a peu i Estació de Swami Vivekananda Road, a 24 min.

Opinions: Grand Mercure Bengaluru at Gopalan Mall- An Accor Hotels Brand

Opinions

8,6

Excel·lent

Puntuació 10: Excel·lent. 50 de 81 opinions
Puntuació 8: Bo. 16 de 81 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 6 de 81 opinions
Puntuació 4: Deficient. 6 de 81 opinions
Puntuació 2: Horrible. 3 de 81 opinions

9,2/10

Neteja

8,6/10

Personal i servei

9,0/10

Comoditats

9,0/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

8,8/10

Respecte al medi ambient

Opinions

4/10, Deficient

Sharada

Viatge en família amb nens petits
The twin beds are so inconvenient for the family after paying such high price for the room. We ordered an extra Mattress paying extra money. When the guy came with mattress and opened it , a cockroach popped out. We felt so disgusted, it ruined the whole experience for us. I would never stay with them again as my trust is broken. Apart from a promise to refund my money for extra mattress, the manager did nothing to make me feel that I should come back. Other working Staff is polite and courteous.
Estada de 3 nits (juny 2025)

10/10, Excel·lent

jody

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Great hotel

Great hotel! Treated us like royalty. Absolutely spotless. Great food. Convenient location.
Estada de 2 nits (juny 2025)

10/10, Excel·lent

Mallikarjuna

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 4 nits (maig 2025)

8/10, Bo

Vineet

Estada de 4 nits (abr. 2025)

8/10, Bo

Sascha Svaneklink

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Bangalore solorejse

Skønt hotel med fantastisk service fra alle ansatte. Dejlige rummelige værelser og gode faciliteter.
Estada de 2 nits (abr. 2025)

10/10, Excel·lent

Sweta

Estada de 5 nits (març 2025)

10/10, Excel·lent

Robert

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Excellent business trip venue for Bengaluru

If you’re going to Bengaluru for business this hotel has an excellent restaurant, very nice lounges and rooms, fitness center and more.
Estada de 4 nits (març 2025)

10/10, Excel·lent

Marco

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
After the pilgrimage of Maha Kumbha Mela in north India, this hotel was an amazing place to rest and visit friends nearby. The hotel staff was very friendly and professional at all times. The breakfast buffet was delicious.
Estada de 2 nits (febr. 2025)

10/10, Excel·lent

Marco

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Amazing staff
Estada de 3 nits (febr. 2025)

2/10, Horrible

Susan

Viatge de negocis
Què no li ha agradat: Personal i servei

Worst Hotel Experiences in 30 Years! Don’t Stay!

Worst Hotel Experience in 30+ Years Disastrous Laundry Service I sent two blouses and a dress for dry cleaning, but they were stuffed into a laundry bag, crumpled, and improperly washed instead. • One blouse shrank, making it unwearable. • The dress had iron marks and smelled bad. • Garments were creased and mishandled. When I raised the issue, staff repeatedly insisted they only dry clean jackets and pants, despite listing dry cleaning for other garments. Instead of informing me, they damaged my clothes. The manager, Babita Butola, offered no resolution, only waiving the laundry fee—no compensation for ruined garments. Worse, when I was unavailable, the hotel contacted my customer to reach me, an appalling breach of professionalism. At check-out, they still tried to charge me for laundry, causing further delays. Final Verdict: Avoid at All Costs he lack of accountability, poor service, and refusal to take responsibility make this hotel an absolute NO for both business and leisure travelers. If you are considering staying here—DON’T.
Estada de 6 nits (febr. 2025)

8/10, Bo

Lars

Estada de 8 nits (febr. 2025)

4/10, Deficient

Viatger verificat

Viatge de negocis
Local friendly hotel.
Estada de 12 nits (gen. 2025)

4/10, Deficient

Sujata

Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions

I will not call it a 5 star hotel…..

The hotel is in a good location but restaurant is bad. People stand at the buffet to eat, do not take new plates every time, use their hands to pickup the food, I travel a lot . So far I traveled to 40 plus countries but not seen such un-hygienic buffet anywhere. After seeing that I didn’t eat at the buffet. We ordered some expensive drinks at the bar and were served RAW peanuts at the bar. Not roasted, not salted but RAW. The last day we settled our account and as we were getting in to the car to the airport the receipt came running and started saying we Jane not paid for the late check out. We had paid for the late checkout and all the taxes etc… I pulled my account statement and showed it to her, her response was oh ok. No apology what so ever. It was very embarrassing in front of other guest standing there. I will think twice before booking my stay at this hotel again….
Estada de 4 nits (febr. 2025)

8/10, Bo

Brian

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (des. 2024)

8/10, Bo

Viatger verificat

Viatge en família
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Lovely staff
Estada d’1 nit (gen. 2025)

10/10, Excel·lent

Velangi

Estada de 2 nits (gen. 2025)

10/10, Excel·lent

Alexandra

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Fantastic place to stay in Bengaluru

Excellent customer service & beautiful hotel. Rooms were clean and spacious.
Estada de 4 nits (des. 2024)

8/10, Bo

Viatger verificat

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (nov. 2024)

6/10, Acceptable

Mohamed

Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
During a recent stay at the Grand Mercure Bengaluru, I found the hotel itself to be quite satisfactory. The accommodations were modern, clean, and comfortable, ensuring a restful stay. The housekeeping staff deserve commendation for maintaining impeccable standards of cleanliness. The service throughout the hotel was commendable. The staff were consistently friendly and helpful, readily addressing any requests. Room service was prompt and the food was enjoyable. The lunch buffet at the restaurant was a highlight, offering a satisfying variety of dishes. While the hotel is attached to Gopalan Mall, I found the mall itself to be rather underwhelming. The selection of shops was limited and the overall size was smaller than expected. This wasn't a major issue, but it's worth noting for those who might be expecting a larger shopping experience. However, a significant error on my final invoice detracted from the overall experience. An extra zero had been mistakenly added to the total, resulting in a grossly inflated amount. While the issue was rectified, it caused unnecessary inconvenience and raised concerns about the hotel's billing procedures. Despite this unfortunate incident and the somewhat disappointing mall, I would still recommend the Grand Mercure Bengaluru for the quality of the hotel itself. The comfortable accommodations, excellent service, and the enjoyable lunch buffet make it a desirable choice. However, guests are advised to carefully review their invoices.
Estada de 4 nits (nov. 2024)

10/10, Excel·lent

Deepak Kumar

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Stay was great in this hotel. Good amenities, had good food and drink options. Neat and clean facility, good service, ambience was wonderful. The only problem faced is with the heavy traffic at that junction to move in and out.
Estada de 2 nits (oct. 2024)

10/10, Excel·lent

takashi

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (oct. 2024)

10/10, Excel·lent

SAORI

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació

雑踏のオアシス

街は渋滞がひどいし、気が休まりませんが、ホテルは静かで素晴らしいです。
Estada de 2 nits (oct. 2024)

10/10, Excel·lent

Tirumal

Estada d’1 nit (jul. 2024)

4/10, Deficient

Rajesh, Thrvanmiyur/Chennai

Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Just ok
Estada de 3 nits (ag. 2024)

8/10, Bo

Abi

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Staff were very courteous, service was good. Will stay again.
Estada de 2 nits (juny 2024)